Beutyblogtopic XL #3

RAHN!

13 likes

Dat is nu juist het probleem. In vloggerland is er momenteel niks dat zo goed verkoopt als jonge kinderen, beginnend moederschap en bevallingen. Ze kunnen niet zomaar ergens anders over vloggen/bloggen, vooral als de vloggers in kwestie zelf behoorlijk weinig meemaken.

2 likes

De dochter van Patricia Paay geeft ook toe dat dat programma van haar ouders niet goed voor haar is geweest.

5 likes

Het ligt eraan waar dat allemaal gepost is. Ze vertelt dat ze de fotoā€™s naar haar editors stuurde, dus dat betekent dat het geen eigen publicaties waren maar van andere uitgevers.

Veel van de huidige mommybloggers laten gewoon steeds meer zien van hun kinderen. Ze verdienen er veel geld mee dus blijkbaar vinden zij als ouders dat belangrijker dan de privacy van hun kind. Geef dat gewoon toe ipv krampachtig zeggen dat je ā€˜laterā€™ heus rekening houdt met wat het kind online wil hebben. Net alsof dat gemakkelijk is voor een kind om dat tegen de ouders te zeggen?

Inderdaad interessant om deze generatie kinderen over 10-15 jaar terug te zien. Hangt er ook helemaal vanaf hoe lang ze nog zoveel geld kunnen verdienen met YouTube en Instagram.

5 likes

Nu nog met Maschaā€™s hoofd er bij. Ze zegt dit echt zĆ³ vaak :expressionless:

Wow, wat heftig dat artikelā€¦ Dan moet je als kind van 10(!) dus de artikelen van je moeder gaan lezen om te beoordelen of je dit op internet wil voor altijd of niet. Inclusief de druk van een moeder die er dus op stuurt dat zij dat wĆ©l wil, omdat ā€˜ze nog niet klaar is met schrijven over het moederschapā€™?! NEEM EEN DAGBOEK!

25 likes

Dus eigenlijk ben je als 10 jarige verantwoordelijke voor het gezinsinkomen! :scream:

16 likes

Jongens wisten jullie al dat Weesp een wijk is in Amsterdam?

22 likes

wow zegt ze nou gewoon keihard I wish I could, but i donā€™t want to? missing a vital partā€¦ trut.

9 likes

Over een paar jaar heb je gewoon speciale mijn-moeder-had-een-blog pakketten bij de psycholoog :frowning_face:

30 likes

Ja, is nieuw. Was vroeger gewoon een stad. Nu is het een wijk want dat is hipper.

Weespermoppies voor moppies uit Weesp. Kletskoppen bokkepoten of je ā€˜t niet weet.

12 likes

martelverbodā€¦ hmmm zouden we iets mee kunnen richting wil en tien? gemeen, i know. maar dan moeten ze hun ijsjes langer laten bevriezen hoor.

2 likes

Ik weet niet of dit sarcasme is of niet, maar Weesp is vorig jaar echt met Amsterdam gefuseerd, haha. Is echt bijna niks over in de krant geweest trouwens hier, maar in Weesp was het grote discussie (vriend van me werkt bij de gemeente Weesp)(nou ja nu dus gemeente Amsterdam).

5 likes

IK HAAT DEZE VROUW wilde net deze zelfde quote komen posten. Oh wat een kutwijf. Het zal je moeder maar zijn.

3 likes

Hahahahahaha dat meeen je niet.
Ok sorry Mas :joy::joy::joy: ik neem mā€™n sarcasme terug.

1 like

Hahaha! Dat weet Mas vast niet hoor trouwens :joy:

1 like

Wel!
Art. 16 kinderrechtenverdrag!!

2 likes

Ik vind het vooral erg als vloggers geld verdienen met een campagne rondom hun kind. Ik mag dan echt hopen dat dat geld naar de spaarrekening gaat van dat kind, want ik vind dat gewoon geld verdienen door middel van je kind.

3 likes

Hahaha ik had het al geliked om het sarcasme :joy:

image

6 likes