Volgens mij zit er ook een verschil tussen natuurlijke krullen (droog) borstelen of krullen van een krultang borstelen. Althans ik heb stijl haar maar als ik krullen maak dan borstel ik het altijd door anders ziet het er echt niet uit. Lijken wel harde krullen van Roy Donders dan.
Gewoon met een grove kam doodkammen. Niet met een borstel met van die haren erin.
Ik hoor het krassende geluid van haar borstel ook meteen
Ik heb op mijn opleiding juist geleerd dat een zachte borstel (dus zo’n Maison Pearson als Mas heeft) beter is voor je krullen dan een grove kam, máár dan moet je de krul daarna weer in model kneden en dat doet zij niet en daardoor wordt het zo’n gekke pluizenpiramide.
dat moment waar die katten op tafel eten als Bonnie en Nick ook eten
Leuk watergolfje
Waar zit trouwens jouw kapsalon? Brabant toch? Ik zoek nog een gezellige kapper
Mag ik m ook?
De salon waar ik werk zit in -weg-, inderdaad Brabant maar redelijk ver vanuit -weg-. Onze keten zit ook in Oisterwijk en daar zijn ze ook gezellig als je het dichterbij zoekt haha.
Haha, ik óók.
Ik kan de Instastories van Lip niet meer aanhoren. Wat heeft zij toch een vervelende intonatie: Ik vind het zó bijzondeeeeer, dat een planneeeer, zoveel impaaact op iemands leveeeen kan hebbeeeen.
Please, stop!
Cynthia zegt idd elke zin alsof er een vraagteken achter hoort.
Ik schrik ook altijd als ik zie hoe hard mensen hun haar borstelen. Lotte doet dit bijv altijd en Mascha zie ik dat ook doen. Echt gewoon je borstel erdoorheen rammen zodat je dat geluid van klitten en brekend haar helemaal hoort. Ik had geen haar meer op mijn hoofd als ik dat zo doe, ben daar jaloers op dat dat haar schijnbaar alles kan hebben. Dat van mijn valt al uit of pluist al als ik het aanraak.
Ach is maar drie uur fietsen!!!
Maar je kan alleen het laatste stukje vloggen!!
Ik vind dat hele grove borstelen wel fijn, hou niet van zacht geaai, maar kam alleen hard als de klitten er uit zijn en mijn haar maakt nooit zulk geluid haha.
Ik vind dat haar van Lotte echt verschrikkelijk. Zit totaal geen model in. Het hangt er een beetje bij. Ze lijkt daardoor ook echt alleen maar jonger (haar gedrag maakt haar al 16, en dat haar zeker 12).
Ja dit dacht ik toevallig gister ook! Nou ja, niet zo zeer dat ik het verschrikkelijk vind, maar wel dat het denk ik leuk zou staan als ze het wat korter zou knippen of wat model erin zou brengen.
Oww ik vind het best mooi. Wou dat ik zoveel haar had😅
Heerlijk! Ben benieuwd wat de reactie erop gaat zijn…
Zelfs Monica is consequenter als Serena…