De verhuizers hebben deze “life hack” waarschijnlijk nog niet ontdekt 
Of de verhuizers hadden de washi tape al ingepakt. En zie dat maar eens terug te vinden in 170 dozen.

Hoe moet je dat ook voor je zien?
Elke dag een andere wijn?
Goals: wijnen uit 25 verschillende landen, pluspunten als Sint ook in die landen is geweest.
Een bucketlist is toch wat je nog wil doen voordat je dood gaat? Op een zuipen zetten dus…?
Mijn ogen rollen gewoon uit m’n kassen.
Een wijnblog😖
Een wijnkoelerlijst* dus
Mijn goede voornemen was vorig jaar al: Cynthia niet meer volgen!
Koken dat kan waarschijnlijk niet eens meer! Ze gaan sober leven in hun particuliere huurhuis met twee badkamers in Amsterdam. Dus het wordt nasi wat de klok slaat en hooguit een hap tiramisu tussendoor.
Hoe krijgen we die mensen de winter door 
Structuurjunkie wijnnotities?? Que?
Nee niet sober als je het vergelijkt met anderen, dat doe ik ook zeker niet… maar voor onszelf. Was meer omdat ik een paar vragen kreeg over financiën. We hebben niks te klagen hoor! Hadden het financieel het zwaarst toen we in New Babylon woonden en al hypotheek moesten betalen toen ons huis gebouwd werd, maar daar merkte je in de vlogs niet zo veel over omdat we zo goed als niks de
Ik vind Cynthia echt niet boeiend meer… vroeger wel, ik was gek op de beutyartikelen. Bij marcha ook … vind der weinig aan nog.
Zonde…
Pfoe, ik wou dat dat mijn definitie van sober leven was. Misschien moet ik toch weer overwegen om ook te gaan vloggen
.
ik heb met marcha en haar spullen het gevoel dat het te maken heeft met vroeger toen ze als kind het financieel moeilijk had. Dat ze nu alles maar blijft kopen gewoon omdat het kan.
Ze is er een beetje in doorgeschoten…
Schotland staat er ook tussen als apart land, en Vaticaanstad.
Het Vaticaan is dan ook een onafhankelijke staat, dus dat is terecht.
Schotland niet.
Voor zover ik weet is er in veel bioscopen nog steeds een pauze tijdens de film, maar Mascha doet net alsof dit iets ouderwets is en vraagt of iemand zich dit nog kan herinneren. “Het is nu afgeschaft” zegt ze. Ok Mascha, sure.
Vue heeft nog pauzes iig. Pathe voor zover ik weet niet meer. Maar oké het is nu afgeschaft, dus dan het zo. 
Die van mij om zoveel mogelijk slobberwijntjes te proeven. Oh wacht die heb ik al ruimschoots gehaald😂