Dan kan ik jullie dit pareltje niet onthouden!

Bij Serena’s artikel staat “3 januari”, maar het is gisterenavond of vandaag toch pas online gekomen? Ik vraag me meteen af: zou ze willen verdoezelen dat ze al zo lang niks heeft gepost?
Blijkt wel weer dat ik zo weinig vertrouwen heb in bloggers.
Ik zou zo graag willen kijken maar gun haar mijn view niet
+1!
Oooh sowieso mensen die banen vergelijken ‘In het onderwijs zitten kinderen dagen thuis door het staken. Jaa wij in de zorg kunnen niet staken dus ja wij kunnen geen tegengeluid geven door te staken.’ Stop verdome met vergelijken nee de ene baan is de andere niet en dat boeit geen ene reet. een influenceer heeft het niet per definitie zwaarder of minderen zwaar maar het is niet te vergelijken gewoon. Het heeft allemaal zijn voor een nadelen maar die eeuwige discussies van influencers Manmanman hahah
Oh en aanvulling, het is een KEUS verdomme als het je niet aanstaat ga iets anders doen
Oké einde rant
Het is natuurlijk geen ‘normale baan’ maar mi heb je wel een soort van verantwoordelijkheid om het concept wat je hebt/bent te onderhouden en je volgers (en dus views waar je je geld/spons mee binnenhaalt) te voorzien van content.
Aan de andere kant betalen de kijkers natuurlijk nergens voor, dus in die zin is Serena ze helemaal niks verplicht. Blijft een lastig vergelijk.
Ik heb wel steeds meer en meer het idee dat blogger/bloggers/YouTubers het enkel voor het geld doen ipv van het doen omdat ze het leuk vinden. Wat een jaar of 10 geleden nog wel het geval was. Zeker een serena is daar een goed voorbeeld van, haar artikelen zaten veel tijd in. Video’s werd over nagedacht etc. Etc. En nu lijkt het enkel om de sponsor deals te gaan. En idd wat je zegt ze hoeft geen verantwoording af te leggen want wij betalen haar niet, maar toch vind ik het gel dat iemand zo kan veranderen wanneer er veel geld mee gemoeid is
Ja bij Serena zie je duidelijk de deflatie van ‘laboratorisch onderbouwde beautycontent’ naar ‘whatever pays my bills, hoiiiii Chiquita!’
Hahahaha hardop zitten lachen
Jeeeetje al die essays van cynthia op Instagram tegenwoordig. Ain’t nobody got time for that.
Ik was al gestopt met kijken of serena een nieuw artikel had gepost eigenlijk… nu toch maar ff spieken
Ja sorry, ik begon met typen en al redenerend kwam ik er op uit dat het toch minder zwart-wit is dan ik dacht
Uhw… nou dat is niet de moeite om te lezen, laat maar weer
Kleine samenvatting?
Ik heb t niet gelezen ik zag de titel en dacht : lama
Zie je, 5 minuten tijd gewonnen
Nou daar mist niemand wat aan.
Althans, vraag me nu wel af hoeveel mensen aan de hand van zo’n artikel het product bestellen met de desbetreffende kortingscode.
Het is net zoiets als hello fresh toch? Dat is ook best “ populair”
Maar ik ga toch echt liever naar de supermarkt.
Vind het ook behoorlijk prijzig ook