Beutyblogtopic XL #3

Pfoe, ik wou dat dat mijn definitie van sober leven was. Misschien moet ik toch weer overwegen om ook te gaan vloggen :joy:.

3 likes

ik heb met marcha en haar spullen het gevoel dat het te maken heeft met vroeger toen ze als kind het financieel moeilijk had. Dat ze nu alles maar blijft kopen gewoon omdat het kan.
Ze is er een beetje in doorgeschoten

Schotland staat er ook tussen als apart land, en Vaticaanstad.

Het Vaticaan is dan ook een onafhankelijke staat, dus dat is terecht.

Schotland niet.

5 likes

Voor zover ik weet is er in veel bioscopen nog steeds een pauze tijdens de film, maar Mascha doet net alsof dit iets ouderwets is en vraagt of iemand zich dit nog kan herinneren. “Het is nu afgeschaft” zegt ze. Ok Mascha, sure.

3 likes

Vue heeft nog pauzes iig. Pathe voor zover ik weet niet meer. Maar oké het is nu afgeschaft, dus dan het zo. :woman_shrugging:t2:

7 likes

Die van mij om zoveel mogelijk slobberwijntjes te proeven. Oh wacht die heb ik al ruimschoots gehaald😂

1 like

En halve pot pindakaas op je boterham #nopindakaasshaming #nooitgenoegpindakaas #maarisnietsober

2 likes

Echt? Ik ben al jåren (zeker 10+, maar vast meer) niet meer naar een film geweest met een pauze (wel België). Ik kan het me zelfs amper herinneren. Mij lijkt dit ook iets ouderwets, haha.

4 likes

Jep haha, naar mijn weten doen hier in Nederland iniedergeval Vue, Cinemec en Kinepolis nog aan pauzes en is Pathé de enige die het niet doet.

Oeps over ouderwets gesproken: Cinemec is tegenwoordig Pathé besef ik me nu :thinking: haha

4 likes

Hahahaha dit is echt offtopic maar ik ben dus opgegroeid met servicebioscopen. Ik was helemaal in shock en in de war toen ik de eerste keer bij een andere bios was en er pauze was?!

3 likes

Ik ken Vue, Cinemec en Kinepolis niet eens haha ( woon ook in Nederland). Bij mij in de buurt zit er naast Pathe juist ook alleen maar bioscopen die niet aan pauze doen. Oh Kinepolis is hier Cinerama ( of geworden) maar die doet ook niet aan pauze. Ik dacht zelf eigenlijk ook dat er geen bioscopen meer waren die wel aan pauze doen. Vind die opmerking van Mascha eerlijk gezegd ook niet zo gek.

1 like

Ik vraag me toch wel echt af of Serena’s analyse over haar bezoekers (red; meegegroeid, achter de peuter aanrennen oftewel minder tijd om op haar blog te kijken) wel echt zo is als verklaring voor de dalende bezoekcijfers. Ik denk persoonlijk, vooral als ik naar mijzelf kijk, dat bezoekers niet/minder komen omdat ze toch teleurgesteld worden wat betreft de aantal blogs die te lezen zijn sinds het laatste bezoek. Hierdoor heb ik haar blog eigenlijk een beetje op de ‘vergeet-stand’ gezet en bezoek ik haar niet meer. Dus niet zozeer omdat ik minder tijd heb, maar meer omdat de blog teleurstellend is geworden.

Maar het lijkt wel alsof Serena een duidelijker beeld heeft gekregen van de situatie en hier iets aan wil doen. Ik wacht nog even af over het communicatie gedeelte maar over het algemeen klinkt het wel positief.

7 likes

oke maar van 2 kwalitatief goed artikelen per dag naar 2 (minder goede) kwalitatieve artikelen per week, wat is er met de rest van haar tijd en leven gebeurd? ja ik snap dat 2 pd wel veel is maar als je dat toch jaren hebt gedaan lijkt 2 pw op zijn minst een eitje. Hoe kan het dan dat zelfs dat ‘moeilijk’ blijft?

4 likes

Lekker reizen. Lekker leren. Lekker lesgeven en organiseren. Lekker genieten. Lekker structuurtroep uitbrengen. DANKJEWEL SINT.

5 likes

Wat is de TL;DR hier???

2 likes

Ja hallo maar cynth werkt soms ook 80 uur per week !!11!1!!

Volgens mij heeft Serena wel een fulltime baan gehad in het lab.

Wat l8jkt ze hier anders! Haar foto’s zijn normaal van uit een standaard hoek genomen zeker?

Even heel erg off topic (sorry!) maar love jouw avatar. Gelukkig begint WW weer volgende week. Ik mis hot topics tijdens het opmaken 's ochtends.

1 like