Beutyblogtopic XL #3

Aaah ja, dat mis ik zo erg. Gewoon tijdens de film ff bestellen en dan het dan gebracht werd.

1 like

HOW YOU DOIN???

3 likes

Ik denk dat dat bij Cynthia zeker wel het geval is, zij heeft volgens mij nooit fulltime voor een baas gewerkt, maar Serena heeft zelfs een fulltime job in het labo gecombineerd met haar blog (en postte dan zelfs 1 artikel per dag, als ik me goed herinner).

Maar het is inderdaad wel vaak zo dat je werk alle beschikbare tijd inneemt die je hebt en als je dus weinig werk hebt, maar wel veel tijd, ben je soms even lang bezig dan als je veel werk hebt en dezelfde hoeveelheid tijd (dat heb ik toch heel vaak nu ik iedere week 5 dagen lang m’n tijd zelf kan indelen :sweat_smile:).

(Ik vond mijn eerste grotemensenbaan trouwens superrelaxt, haha, altijd om 16u30 klaar en dan iƩdere avond vrij Ʃn het weekend volledig vrij, zonder verslagen te schrijven, opdrachten te maken of te moeten studeren. Gewoon al het feit dat er geen berg werk ligt te wachten als je ervoor kiest om iets ontspannends te doen. Zaligheid.)

11 likes

Als je ontbijten, wandelen en lezen meerekent wel. Het staat immers allemaal in het grote (structuur)-boek van Sint.

2 likes

Ja nog geen nasi gezien #terijkvoornasi

1 like

what the heck is dit voor foto, zo niet mascha voor mijn idee

25 likes

Een BV kun je oprichten met 1 cent.
Maar ja, ik denk dat ze wel rijk is hoor.

6 likes

De Spiderman pose

39 likes

Ik denk het ook wel
http://www.quotenet.nl/Nieuws/Exclusief-dit-zijn-de-10-best-verdienende-Nederlandse-Youtubers-van-2016-188605 Ben benieuwd in hoeverre dit echt klopt

1 like

https://goo.gl/images/aY5xQP

Edit: help? Ik wilde hier een gifje laten zien. Maar ik doe iets fout. Hoe doe ik dit…

haahahahaha ik ga stuk zeker gecombineerd met die outfit die ze aanheeft hahahaha

1 like

Dankjewel! Zal ik volgende keer op letten. Nu kan ik lekker gifjes gaan posten hier :joy:

1 like

Ik bedoel eigenlijk ook niet dat ik hem niet leuk vind, maar zo geen mascha foto qua pose en kleding enzo. Meer dat het op mij heel gemaakt lijkt ofzo haha

1 like

Ik moet wel zeggen dat ik het confronterend begin te vinden dat Massa elke keer moet benadrukken dat het een kamerTJE is. Mijn hele woning (studio) is letterlijk even groot als haar extra kamertje…

11 likes

Een bv inschrijven heb je wel flink wat kapitaal voor nodig + volgens mij betaal je ook veel meer belasting en dingetjes dan wanneer je zzp’er bent. Het zou me iig niks verbazen als mascha haar gloss-imperium niet alleen online maar ook op zakelijk gebied is gaan minimaliseren. Of is dat niet zo makkelijk om van bv terug te gaan naar eenmanszaak?

Oh en ik heb drie keer teruggespoeld bij het stukje waarin ze begon over de vraag uit de titel. Ze zei: ā€œen dan nu dĆ© vraag der vragen: is dit jullie tijdelijke huis of jullie devwuvffe.ā€ meid soms mag je best ademhalen tijdens het praten :joy:

1 like

Nee je mag het startkapitaal van een bv zelf bepalen dus ook 0,1 cent. Je bent alleen kosten kwijt aan het oprichten etc.

3 likes

Veel geld valt wel mee, +/- 850 euro voor de notaris, 100 euro startkapitaal en inschrijvingsgeld bij de kvk dus voor rond de 1000 euro ben je wel klaar. Was ā€œvroegerā€ anders maar tegenwoordig heb je de flex bv.

2 likes

Nee joh een kvk inschrijving is maar 250 euro en als je niets verdient betaal je ook geen belasting. Je betaalt vennootschapsbelasting ipv inkomstenbelasting maar die is juist lager. (Even het korte verhaal.)

Het verschil met een eenmanszaak is alleen dat je asministratief meer verplichtingen hebt maar dat is ook allemaal niet zo veel werk als het klinkt.

Ze staat in de kvk dus als je echt nieuwsgierig bent kun je haar jaarrekening denk ik wel inzien.

(Maar nogmaals ik denk dat ze wel rijk is.)

1 like

Ik ben hier dus ook altijd benieuwd naar. Mascha’s lifegoal was altijd miljonair worden, maar als je dit in je slechte jaren aan omzet draait (en dan nog exclusief: inkomensten van andere sociale media, giften etc) ben je toch al lang en breed miljonair? Of ze gaat heel idioot met haar geld om.

1 like