Beutyblogtopic XL #3

Ik wilde dit net komen posten, lekker sober hoor!
Ben ook benieuwd hoe vaak ze ze nou daadwerkelijk gaat dragen, want ze geeft zelf aan dat ze er sowieso niet lang op kan lopen :’) En het zou me niets verbazen als ze later nog eens écht basic zwarte pumps koopt, want hier staat een tekst op… Ook echt ‘for walking’?! Het is weer zooo net niet.
Zou leuk zijn ook wanneer op alles wat je gebruikt zou staan waar het voor bedoeld is.

3 likes

En dan zet ze ze in de kast MET HET ZAKJE EROMHEEN. Heb je verdorie zo’n schoenenkast, ga je je pumps er in een stoffen tasje in zetten. :cry:

5 likes

Omg heeft iemand een foto van die pumps? Ik trek die vlogs niet.

330 euro is over wanneer al m’n vaste lasten betaald zijn en ik nog voor 60 euro per week moet tanken om naar m’n werk te gaan en geen idee heb hoe ik boodschappen moet doen. Own je rijkdom en zeg niet hoe “sober” je leeft. Compleet de feeling met de realiteit kwijt deze mijt.

35 likes

https://cdn-1.debijenkorf.nl/web_detail_2x/off-white-for-walking-pump-van-leer/?reference=020/980/13_0209808001512390_pro_flt_frt_01_1108_1528_3266229.jpg

Lekker basic.
Vind het echt een marktschoen met die letters.

54 likes

O, wat afschuwelijk.

image

Nmsmvpem

74 likes

:o_o: lellek!

4 likes

Zijn die schoenen aangekomen in een van die aangespoelde containers? Van die china meuk?

16 likes

Haha ja ik las het terug en ik dacht hmmmm niet handig omschreven

1 like

Vast aangepraat door h y p e b e a s t Foef

14 likes

Ik vind ze wel mooi. Maar te duur en absoluut niet basic

Lol ik dacht dat jij die tekst erop had gezet maar het is echt

125 likes

Nee joh, die letters! Dat mensen dat willen dragen :flushed:

1 like

oh mijn god dit is echt. Ik was volledig in de veronderstelling dat dit inderdaad even snel als voorbeeld gemaakt was. oh mijn god wat ontzettend lelijk

29 likes

Dit dacht ik dus ook! Zo lellek sorry.
Ff een weddenschapje: Ik wed dat ze die pumps max. 1x draagt.
Want dan ontdekt ze dat ze er echt niet op kan lopen en toch niet zo basic zijn :woman_facepalming:

5 likes

Hahaha ja dat vond ik ook, net Photoshop!

2 likes

hahah echt :rofl::joy:

1 like

Ik weet het. Maar Mascha heeft zelf ooit een keer een uitspraak gedaan over nasi. Dat je dat eet als je ‘sober’ moet leven. Weet iemand nog precies hoe en wat?? @Mari misschien

1 like

Ze zijn haar eigenlijk ook te hoog en ze kan er waarschijnlijk niet op lopen + die text = 330 euro het raam uit gegooid.

Hekserij. Ain’t nobody die met zulke naalden niet in die gaatjes vastzit.

16 likes

Ik wil net zeggen, dat is statistisch gezien gewoon NIET mogelijk.

1 like