Beutyblogtopic XL #3

Ik irriteer me zo erg aan massa d’r “zoals jullie weten”. Zou ze zelf doorhebben dat ze geen nieuwe kijkers meer krijgt?

2 likes

Maar je moet jezelf wel een gebruikelijk loon van €45.000 of meer betalen, of op zijn minst over dat bedrag loonheffing afdragen aan de belastingdienst. En jaarlijks je cijfers laten opmaken door een accountant. Je hoeft zeker geen miljoen te verdienen om een BV lonend te laten zijn ten opzichte van een eenmanszaak, maar er gaat wel nog iets meer geld uit dan alleen de oprichtingskosten.

Volgens mij heeft Mascha 2 bv’s, beautygloss bv en dat is een dochterbedrijf van gloss media bv.

En in mijn zoektocht daarnaar kwam ik op een ander forum waar staat dat dr verlovingsring 16,7K is.

4 likes

gifmascha
“Goedzo” zegt ie PT-er bij Mascha’s squat…
Ze denkt, ik laat op insta wel even zien dat ik wel kan squatten.

12 likes

Ik dacht al dat het aan mij lag. Bij dit stukje kreeg ik spontaan pijn aan mn knieën

4 likes

Lekker ass to the grass

4 likes

Ze eten wel vaak diepvries brocolli en zoete aardappel of gebakken aardappel met een “vega ding”

Heel hoog gras daar dan in Amsterdam!

12 likes

KamerTJE he

18 likes

Hoe kunnen ze zo leven, is vast een kwelling voor ze.

4 likes

Huh ik sport af en toe in m’n woonkamer en het is echt niet dat mijn bank naar zweet ruikt hoor. Snap niet dat dit zo raar is.

38 likes
11 likes

Misschien was het wel heel slecht weer?

1 like

Ze zegt gewoon dat het te koud is om buiten te sporten en nu dus binnen sporten.

Stelletje holbewoners. Die durven niet meer naar buiten voor dit soort dingen.

9 likes

Ik denk dat er dan veel te fans spontaan uit alle bosjes op hun af komen vliegen

20 likes

Ik voel een spon aankomen!

1 like

Hoelang sport Mascha nu al wat actiever? En staat ze na al die tijd nog steeds met van die kleine gewichtjes? Of heeft dat een speciale functie, dan heb ik niets gezegd.

4 likes

Woooow dit lijkt echt op GoSupermodel!

1 like

Volgens mij was er destijds ook een flinke ruzie gaande tussen die twee fora haha

2 likes