Beutyblogtopic XL #3

Oh echt, niks van meegekregen haha

1 like

Wow… dat is bizar

Bakken met geld. Zelf bestellen (2x per dag), en als er iemand komt eten… groente en vega burger. Lol.

10 likes

Gosupermodel was mooier en ook vast leuker haha.
En echt ja? @instantramen daar heb ik ook niks van meegekregen terwijl ik mijn hele jeugd op gosupermodel heb doorgebracht. (Ik bedoel het niet zo dat het dan ook niet was, maar heb er gewoon niks van gezien)

1 like

Ja zelfde geldt voor mij! Maar als ik het me goed kan herinneren zijn toen de admins van virtual popstar heel veel gaan trollen op gosupermodel. Of het was een ander vergelijkbaar spel maar volgens mij wel deze.

2 likes

@Rozecoupeschaar heb wat juice gevonden:

2 likes

Wauw waarom zie ik dit nu pas😂. Misschien toch net voor “mijn” tijd geweest of zo. Na sowieso niet want ik zat er tot het bittere eind haha.

1 like

Volgens mij doe je met kleinere gewichten meer herhalingen en train je zo uithoudingsvermogen (terwijl je met grotere gewichten en minder herhalingen je spiermassa wil vergroten) (maar ik ben geen expert).

(Daarnaast lijkt het mij al helemaal vragen om problemen als je met zwaardere gewichten de oefeningen niet helemaal correct uitvoert.)

5 likes

Iemand moet mij uitleggen waar iemand met Mascha’s portemonnee al die slechte professionals vandaan haalt. Met een PT die sporten in zo’n kleine ruimte een goed idee vindt en deze squat goedkeurt wil je toch niet werken. Zelfde als haar stylist, de persoon die haar hielp met het interieur, die profi vogelnestkapper en ga zo maar door.

43 likes

ze zijn allemaal net niet de slechtste, dus goed genoeg voor Mascha

10 likes

Ik vind het wel sneu voor haar. Ze vraagt ergens hulp voor, omdat ze er geen verstand van heeft en er geld voor over heeft en dan krijg je dit

13 likes

I see what you did there. :slight_smile:

23 likes

Of die custommade jas :joy: :cry:

5 likes

Ze moet gewoon terug naar die trainer die haar toen voor haar party had getraind. Dat werkte toen behoorlijk goed en ze was best enthousiast over het resultaat

5 likes

Ze heeft onlangs weer wat op haar bankrekening kunnen bijschrijven. Ze heeft een deal getekend met een supermarktketen. Zal van het weekend wel op haar insta komen.

1 like

Massa moet gewoon naar een high end personal training gym in Amsterdam gaan. Eentje waar geen minions komen. Ken er genoeg!

1 like

In de vlog van gisteren heeft Mascha het over een afspraak met een aannemer, weet iemand of ze het hier in een eerdere vlog over het heeft gehad? (ik kijk maar sporadisch) Gaan ze nog dingen in hun huidige huis in Amsterdam aanpassen?
En ik heb niet heel veel verstand van vrije huurprijzen in Amsterdam, maar als hun huur nu de helft is van hun hypotheek in Den Haag, lijkt me dat ze voor iets met drie slaapkamers en twee badkamers en wat ze op korte termijn hebben gevonden niet eens zo’n (relatief) heel hoge huur betalen.

Nou idd, ga gewoon naar v.ondelgy.m ofzo, daar loopt volgens mij heel bekend nl?

1 like

Welke supermarkt?

Daar voelt ze zich vast te bekend voor