Als je bang bent dat je schoenen vies worden dan zijn het geen schoenen meer, dan moet je ze in een glazen kast zetten met een strikje er om heen.
Schoenen zijn “for walking” of ben ik nou gek
Als je bang bent dat je schoenen vies worden dan zijn het geen schoenen meer, dan moet je ze in een glazen kast zetten met een strikje er om heen.
Schoenen zijn “for walking” of ben ik nou gek
Als het regent/er plassen liggen loopt hier een jongen in de buurt standaard met pedaalemmerzakken om z’n sneakers
Mascha spreekt gewoon niet de waarheid over de huur/hypotheek en hoe sober ze moet leven. Volgens mij zwetst ze gewoon maar wat.
Wanneer niet
aaaah de nostalgie! zo leuk
Ooh deze herinner ik me nog, kreeg er meteen zo’n knus en gezellig gevoel bij want ik vond dat vroeger super leuk om te volgen. Nu ook nog wel maar insta en youtube is zo ‘perfect’ en naar geworden eigenlijk…
oohhhhhh jeetje ik wist niet dat ons mas dit letterlijk op instagram had gezet dacht dat forummers dat klikklak erbij hadden verzonnen…
Heul graag!!
Gregor?
Als je op je tenen loopt en dus amper gewicht op je hakken laat rusten kan het. Maar ja. Dat hou ik nooit zo lang vol haha
Een maand?!
Hoeveel boeken kan Lip lezen in 1 vlucht?
86
Wat een levens hebben sommige mensen jonge. De ene doet de hele dag Sims, Netflixt, koopt de Action leeg en schildert kaartjes, de andere krijgt een halve burn out van de druk van een wijnexamen en gaat zomaar een maand naar Curacao om bij te komen van het schrijven van een zwaar journalistiek opiniestuk over seksende buurvrouwen, en weer een ander koopt de lillikste pumps van 330 euro alsof het niets is.
In wat voor tijd leef ik.
Ik snap het niet. Waarom zou ze EEN MAAND nr Curacao gaan? Ze heeft toch ook werkverplichtingen hier?
Heeft ze wel verdiend na die 80 urige werkweken van dr waarin ze “lekker rustig aan doet” als ze verkouden is, goed naar haar lichaam luistert en werkafspraken afzegt als ze een wattenhoofd heeft.
Ik keek niet goed en dacht huuuuh wil ze voor een paar uurtjes gaan? Maar het is dus een verschillende maand
Ze is wel van de trap gevallen vanmorgen hé!
Dus echt goed om zichzelf even te verwennen na deze enorme schrik.
Is er alweer een nieuw model uit dan?
Kan ze vast wel met coolblue regelen toch