De grote gele .
Ben wel benieuwd dan wat ze gaat doen.
Komt een boekje uit met favo recepten . Daar zit ook 1 van haar bij en nog 20+ andere bekende Nederlanders. (Ik kende de helft van de mensen niet maar goed)
En kinderen kunnen stickers sparen met haar hoofd er op 4 geloof ik per bekend persoon .
Ik gok op (vega) enchiladas of breakfast burritos als favo gerecht
Haha ik zal meteen kijken als ik ze binnen heb. Gok op zaterdag .
Ja ben van plan om monicas aardappeltaart van t weekend te maken hahaha
Huh? Heb jij de boeken al?
Ze had er al een post over op dr insta hahaha zo droog dr hoofd met koksmuts
Oh haha! Ja, zij doet ook mee. Snap alleen totaaaaaal niet waarom. Kijken er kinderen naar haar kanaal?
Ja hoor Mascha, je had nog geen basic zwarte pumpsâŠ
En dan ook nog een paar kopen van âŹ330,- Dat is pas echt #soberleven
Met een witte tekst erop. Lekker basic!
Vlog samenvatting:
Ze is wakker, drinkt thee uit weer een gigantische kop. Manis is dementerend volgens massa want ze maakte snachts geluid.
Bestelling vd Bijenkorf; die boekhouder en pumps. Want zwarte pumps had ze nog niet. Waren 660⏠maar afgeprijsd tot 330âŹ. Side note: pumps zijn echt wel super mooi!
Krekko wordt wild want: schoenen unboxen. Hij begint ook meteen wild met termen te gooien als âdopeâ.
Verder gaan ze de dino tattoo laten zetten. En daarvoor lopen ze weer als 2 brugpiepers die voor het eerst alleen in de stad zijn door de jamin. Want die verkopen snoep uit muuuuuuurcia. Dus dit gaat gepaard met verhoogd stemvolume, alles aanwijzen en bij voorkeur aanraken. Na het tatoeëren nog ff een donut scoren in de stad. En ze heeft weer dingen gekocht die ze niet nodig heeft. Een nieuw everyday bakje en krekko wat platen ofzo.
Het ergst zijn vooral altijd de argumenten waarmee ze zichzelf probeert te overtuigen dat ze iets nodig heeft. Guuuuurl je hebt de ca$h, je wil het blijkbaar hebben, koop dan en kom er gewoon voor uit.
Wow zat die gewoon in de doos?
Surprise! We gaan je belastingaangifte doen! ââ
Die pumps van Mascha zijn zooooo mooi alleen waarom die lelijke witte tekst erop Niet echt basic.
Ik wilde dit net komen posten, lekker sober hoor!
Ben ook benieuwd hoe vaak ze ze nou daadwerkelijk gaat dragen, want ze geeft zelf aan dat ze er sowieso niet lang op kan lopen :â) En het zou me niets verbazen als ze later nog eens Ă©cht basic zwarte pumps koopt, want hier staat een tekst op⊠Ook echt âfor walkingâ?! Het is weer zooo net niet.
Zou leuk zijn ook wanneer op alles wat je gebruikt zou staan waar het voor bedoeld is.
En dan zet ze ze in de kast MET HET ZAKJE EROMHEEN. Heb je verdorie zoân schoenenkast, ga je je pumps er in een stoffen tasje in zetten.
Omg heeft iemand een foto van die pumps? Ik trek die vlogs niet.
330 euro is over wanneer al mân vaste lasten betaald zijn en ik nog voor 60 euro per week moet tanken om naar mân werk te gaan en geen idee heb hoe ik boodschappen moet doen. Own je rijkdom en zeg niet hoe âsoberâ je leeft. Compleet de feeling met de realiteit kwijt deze mijt.
Lekker basic.
Vind het echt een marktschoen met die letters.
O, wat afschuwelijk.
Nmsmvpem