Klopt!
Ik scheur uit m’n panty
Sommige zonnecremes zijn slecht vanwege hormoonverstorende stoffen.
Sommige zonnecremes zijn slecht omdat uit testen is gebleken dat ze een veel lagere spf bevatten dan op de verpakking staat.
Zonnebrandcreme die oud is gaat schiften. Wegmikken en niet meer gebruiken, de spf is er dan af.
Zonnebrandcreme die geopend is en vervolgens een jaar in de kast staat. Wegmikken.
Goedkope aanbiedingen van zonnecremes in zeg maar “voordeelwinkels” erg mee uitkijken. Vaak gaat dit om opgekochte oude voorraad.
Wil je een goede budgetvriendelijke zonnecrème. Hema komt heel erg goed uit de test.
Deze site is ook erg handig.
https://www.gezondheidenco.nl/consumentenbond-dit-is-de-beste-en-de-slechtste-zonnebrandspray/
Onze Massa zit morgen in een programma over liefde en seks op npo3 met verschillende BN’ers. In het voorstukje praatte ze over seksspeeltjes in haar nachtkastje, ben benieuwd of het van niveau burning man verhalen wordt of ze echt nieuwe ‘tea spillt’
Ik kan die van jetske ultee echt aanraden! Heb me er toen ook veel over ingelezen en die bevat geen rare schadelijke stoffen!
In principe is het geopend als de dop 1 keer open wordt gedraaid, is eigenlijk met alle crèmes zo. Dus als het niet verzegeld is dan heb je eigenlijk geen garantie dat je crème überhaupt nog goed is al je m koopt.
Die van de Hema is zeker weten verzegeld. Als je de spray koopt moet je dat zwarte onderkantje eruit trekken om te kunnen sprayen.
Volgens mij die van Garnier ook.
Het zal wel niet verplicht zijn, maar ik ben wel zo moeilijk dat ik er op let.
Wat betreft voorraden bewaren, er staat een code op producten dat de batch-datum te achterhalen valt. Het is alleen lastig voor consumenten om dat makkelijk uit te zoeken. Er staat alleen bijvoorbeeld een logo op dat het zoveel maanden houdbaar is. Maar daar heb je niet zoveel aan als het al langer dan een jaar in een magazijn staat stof te vangen.
Hou daarom ook zelf in de gaten wanneer je het product opent en gebruik het op binnen het zomerseizoen. En smeer liever dik en te vaak dan te weinig. Zonnebrandcreme hoort op de huid te liggen als een laagje en er niet meteen in te trekken want dan doet het niks meer,
Is het product geschift, ruikt het vreemd, merk je dat je huid niet goed reageert of te snel verbrand ( factor 50 en dan binnen een kwartier rood zien als een kreeft) ga ermee terug. Dan is je zonnebrand niet goed.
Als je in het buitenland bent en je wil zonnebrand kopen, koop het nooit in toeristenwinkeltjes of supertjes want dat is vragen om ellende. Vaak stallen ze hun produkten buiten in de volle zon uit of is het produkt oud of door het zonlicht/hitte bedorven.
Beter koop je het in de parfumerie of apotheek. Daar kopen locals het ook en weet je dat je geen oud spul zit te smeren.
Fijne zonnige dagen toegewenst!
Het gaat om geopende flacons. Dus als er zuurstof bij is geweest. Dat is met alle huidverzorging.
Weet je hoe het programma heet? Kan het zo op de gids niet vinden volgens mij .
Het is ‘Wie doet het’!
Mascha had het over een vibrerend seksspeeltje in de promo dus ben benieuwd
Eén van de beste video’s van Mascha waar ik echt iets aan heb gehad. Geen idee of alles 100% klopt maar mss wel handig nu het gaat om houdbaarheid enzo van zonnebrand.
Mas gaat een maand naar Bali dus dan heb je nieuwe kleding nodig want ze heeft maar 1 kaftan (?).
12 jurken
3 Chill vlieg comfy outfits
2 Bikini’s/badpak
1 kaftan
En dan komt de bestelling van ASOS nog.
Snap die behoefte ook niet om voor elke vliegreis een nieuwe comfy outfit te kopen.
Ow ja… de mensen van het koopcontract hadden een tolk geregeld enkel op basis van Mas dr achternaam en dachten daarnaast ook dat haar beuty imperium van mr Foef was want dat kon toch niet dat zij een bedrijf heeft en Greg geen werk. Het is HAAR bedrijf!!1
wat erg!
Moet het sexy en zwoel zijn dan? Misschien vonden hun dit gewoon een grappige/leuke/mooie foto en was sexy en zwoel helemaal niet de intentie?
Haha nee hoor vind het ook bijzonder vooral omdat het bedrijf beautygloss heet (ik denk bij beauty eerder aan vrouwen dan mannen). Als we Mas mogen geloven waren die mensen nogal van de aannames net als haar achternaam en de tolk.
Volgens mij was dit de allereerste video die ik ooit van Mascha gezien heb.