Ik geloof niet dat ik dat zeg. Ik vind het gewoon geen charmante foto ik hoor je denken âmoet het charmant zijn danâŠ?â
Nee hoor, zo ben ik dan ook weer net niet haha. Maar ik vind je omschrijving wat apart dan blijkbaar.
Dat dacht ik ook toen ik Mascha die Josh V zag uitpakken. Het enige verschil is, wij retouren het om geld terug te krijgen / juiste maat te krijgen. Mascha krijgt het sowieso wel, dus daar hoeft niet op gelet te worden.
Ik probeer het er wel beetje uit te halen. Maar soms zit het zo vast geplakt dat het zakje alsnog scheurt. Volgens mij maakt het niet zoveel uit.
Ik heb die vlog niet gezien, maar als het idd klopt dat er een tolk wordt geregeld enkel op basis van een achternaam en er simpelweg vanuit wordt gegaan dat de zaak sowieso op naam van de man staat, vind ik dat wel echt kwalijk. Hier druipen de vooroordelen vanaf?
Echt huilen hoor. En het wordt over uit getrokken alsof het niks waard is. Wegwaaidingen. Ik snap het echt niet en al helemaal niet NOG meer joggingbroeken en jurkjes⊠dat heb je allemaal x1032445
Dit zie ik bij Monica ook altijd gebeuren (love Monica verder trouwens). Krijgt ze weer een zak vol most wanted kleding, scheurt die zakken open en het wordt weer op een stapel geflikkerd. Zo zonde!
Ik stop het ook altijd netjes terug, maar ik zag onlangs een documentaire van ik geloof de NOS over kleding bestellen waarin ze het volgende aangaven:
-plastic zakjes worden weggegooid en de kleding opnieuw verpakt in een nieuw plastic zakje als je het terugstuurt
-kleding die stinkt of andersoortig ruikt (bv parfum omdat je wil dat het âfrisâ ruikt) wordt weggegooid of naar een kledingbank gedoneerd. Grote bedrijven zoals HM gaan het niet wassen oid.
-basically alle manieren waarop je het terugstuurt worden wel geaccepteerd. Een testmeneer stuurde een gebruikt vies tosti-ijzer terug naar bol en werd gewoon geaccepteerd (!?Echt bizar).
Na deze docu probeer ik mijn online shopping echt te beperken (maar wel de sandalen besteld
Deze docu zou ik ook wel willen zien!
Ik had laatst een shirtje binnen gekregen die stonk echt naar oude vrouwen parfum. Hoe leuk het shirtje ook was, ik heb 'm terug gestuurd. Zo goor!
Mensen zijn niet goed hoor⊠Prima dat je het mag uittesten maar heb gewoon het fatsoen om het schoon en leeg terug te sturen.
Bij bol en coolblue heb je vaak ook âtweekansjesâ; teruggestuurde producten die bijv. al uit de doos zijn gehaald/kort gebruikt en dan krijg je een paar tientjes korting op de oorspronkelijke prijs.
@Taichung @Nikkie86
Gevonden! Het was een interactieve docu/artikel van de NOS! Vond het wel verhelderend, en dat artikel dat hierboven genoemd wordt ook. Zet je wel een beetje aan het denkenâŠ
https://app.nos.nl/op3/pakjes/index.html
Mascha regeert vandaag onder de vlog op een vraag wat Gregor als werkt doet dit:
Hij werkt deels voor mij en doet af en toe als freelancer klussen in de makelaardij, daarnaast krijg hij ook regelmatig klussen zoals spreken etc. Dus heel gevarieerd hij werkt niet meer bij een makelaarskantoor.
Weet iemand misschien wat voor spekers-klussen Gregor heeft? Ben echt benieuwd waar zijn speeches over gaan
Sneakers
Krikkel als spreker hahahahhahahahhaha
Wel een goeie 1 april-grap van Mas, maar helaas bijna een maand te laat.
Mascha in haar insta stories over #onprofessioneel (over bedrijven die haar taggen).
Ondertussen zet haar manager allemaal sexistische dingen onder fotoâs. How bout onprofessioneel
Ja echt hoor. Hoe ze het vertelde leek het alsof ze het zelf heeft besteld/gekocht maar ze keek amper naar die kleren. De hebberigheid straalt er zo erg vanaf. Alles moet snel snel open en wordt neergegooid. Ik zou denken eerst ff kijken hoe het zit en of het past en dan kan ik het evt retourneren. Alles wordt op de grond gegooidđ.
Ik werk bij de klantenservice van een groot kledingmerk en bij ons wordt het ook gewoon geaccepteerd zonder zakjes en/of kaartjes. Het is veel belangrijker dat je aangeeft welke artikelen je retourneert en het juiste label gebruikt.
Pas als iets echt heel vies of kapot is wordt er contact opgenomen met het hoofdkantoor.