Beutyblogtopic XL #4

Cynthia doet nu heel stoer en heftig over het opzeggen van haar abonnement op de Volkskrant. Ze had zelfs contact met haar jurist, jawel. Maar… zou ze niet al veel eerder haar abonnement opgezet moeten hebben? Ze ging dat toch meteen doen na het lezen van een column waarin werd gebodyshamed? Toch niet dus…

1 like

Wat? Waarom moet je een jurist raadplegen om een abo op te zeggen?

21 likes

Ik denk vooral dat cynthia daar op kickt, dat ze die mogelijkheid heeft, legaal ‘wraak kan nemen’ en het kan showen op social media.

Maar volgens mij had ze een jaarabonnement en wil ze nu de ‘overeenkomst ontbinden’ en dus niet meer betalen en ontvangen. Maar dat moet wel groot uitgemeten worden op social media natuurlijk.

14 likes

Exact ja haha. Je kan eigenlijk niet dat contract zelf ontbinden. Dus ik wens haar succes

1 like

Dat kan dus alleen als je een abo hebt wat maandelijks opzegbaar is. Maar dat is een jaarabo niet.

Waarom denk jij dat het niet kan? Ik ben heel benieuwd. Omdat Cynthia’s jurist aangeeft dat het wel kan.

Edit: in eerdere stories heeft die jurist van Cynthia namelijk heel duidelijk onderbouwd waarom het wel kan.

Echt interessant om te lezen/bekijken!
Ik wist ook wel dat veel online bestellen en retourneren slecht was, maar zo met die cijfers geeft dat toch een andere kijk

2 likes

Dit klinkt niet alsof hij nog vreselijk druk is in het makelaarswereldje. Kan me aan de ene kant voorstellen dat je je 9 tot 5 baan opgeeft voor meer vrijheid, maar vraag me aan de andere kant af of vlogs editen en sneakers kopen nou echt voldoening geeft.

2 likes

Kan zijn dat het hem niet uit maakt. Mensen zoals huisvrouwen hebben ook geen werk maar dat willen ze, mischien is dit genoeg voor hem.
Weet natuurlijk niet wat hij voelt maar mischien vond hij makelaar zijn helemaal niet leuk (is volgens mij best glad werk )

Sowieso mag je, als je je 1e jaarabonnement gehad hebt, altijd maandelijks opzeggen, staat gewoon in de wet. Jaarlijks automatisch verlengen mag noet.

Maar voor skincare hoef je niet per se met je hoofd op foto vind ik. Ik heb iig nog nooit een opmerkelijk genoeg voor-en-na verschil gezien bij mezelf

Je leest al zo lang het beutytopic en bent er nog steeds niet achter dat je geen expert hoef te zijn om een succesvolle blog te hebben?

49 likes

Wat is je mening over Clinique nu en over 2 maanden?

2 likes

MAND!

17 likes

Ik mis het ook! Je kan zo weinig vinden in het Nederlands als je googled :frowning_face: ik krijg dan alleen van die amateuristische blogs zonder voor foto maar alleen na of een heel slecht geschreven artikel

2 likes

Ooh wat aso zeg! En rot dat je als winkel/webshop zijnde er zo weinig tegen kunt doen! Heb je dan wel een soort ‘zwarte lijst’ van mensen die je in de gaten houdt ofzo of die niks meer kunnen/mogen bestellen?

Ik snap mensen daar echt niet in dat ze dit durven te doen. In een winkel doe je dit ook niet. Ik vind het al erg als er bijvoorbeeld een hondenhaar op kleding zit die ik heb besteld en daarna retour stuur. Kijk alles ook super goed na voordat het terug gaat.

1 like

Ik heb ‘m getest en het ziet er leuk uit maar vond het vrij weinig doen.

Haha wow wellicht heb ik dit volledig verkeerd hoor maar ik durf toch ECHT te wedden dat toen ik vanmiddag op Sjereens blog keek, er nog geen Instalab online stond en nu opeens wel, maar met de datum van gisteren. Er staan ook nog geen reacties onder, terwijl onder het artikel daarna wel reacties staan.

Jaaa was mij ook opgevallen :joy:

1 like

Ik weet ook 100% zeker dat het er vanmiddag nog niet opstond.
Vorige week gaf ze zelf ook aan dat ze iets met terugwerkende kracht zou posten.

1 like