Beutyblogtopic XL #4

49

52 likes

Zou best kunnen dat haar minions nu 18+ zijn. Jaren geleden waren ze 14 ofzo gemiddeld en dat ze meegegroeid zijn. Wil best geloven dat haar doelgroep zo rond de 18 is. Maar het nut van zo een pol is me alleen niet duidelijk.

3 likes

Allemaal met nee reageren

4 likes

Dat is precies wat ik wilde voorstellen :’)

Same :smiling_imp:

Heb ik ook gedaaaaan. :joy:

Oh ik ben 100% pro spontane onflatteuze foto’s en vind die veel leuker om naar te kijken dan die influencerfoto’s alleen geloof ik niet dat dit zo’n foto is! Er zitten allemaal filters overheen, en die poses lijken mij niet erg natuurlijk :thinking: Het komt op mij over als een zeer geregisseerde foto die niet goed gelukt is.

@HvO Bij mij zien de gezichten er ook blauw-paarsig uit!

6 likes

Al die jurkjes die Mas voor deze vakantie heeft gekocht, zien eruit als iets van de markt. Wedde dat ze het 1x aan gaat doen en dan weg pleurt. Je ziet gewoon aan de kledingstukken dat ze na 1x wassen lelijk zullen worden.

12 likes

Ik snap haar gevoel heel erg want het is precies wat ik ook voelde toen ik in de VS was, maar het is niet ok om zo respectloos over dat soort mensen te schrijven.

Mensen doen in Nederland al soms alsof dakloze mensen ‘allemaal junks en alcoholisten zijn die het zelf hebben gedaan.’ (Niet ok i.m.o.) maar in de VS kun je echt best van de ene op de andere dag op straat belanden als je wilt. Heel schrijnend.

Nou ja, beetje een slap verhaal dit maar wat ik bedoel is dat ik haar ongemak heel erg snap maar dat ze er nogal op een lompe manier over schrijft.

9 likes

Ze zegt dat ze zich bevoorrecht voelt, dus dan geeft die prijs toch aan dat ze het contrast tussen haar en de daklozen wil benadrukken? Ik interpreteer het juist niet als het laatste punt.

Verder eens met Flamoes hierboven. Want ook al zijn sommige dingen algemeen bekend, ik ben zelf in de VS ook enorm geschrokken van hoe erg het daar gesteld is. Weten is anders dan met je eigen ogen zien. Maar had beter verwoord kunnen worden.

13 likes

In Amsterdam zijn er genoeg verslaafden/druggebruikers die “in het zicht” gebruiken.

1 like

zulke producten worden normaal gezien ook periodiek getest door de fabrikant op vraag van de winkel, Kruidvat doet dat bijvoorbeeld, als ze dat niet meer doen met een batch wordt het doorverkocht en zo krijg je goedkope producten bij de Action.

3 likes

15min zon per dag is voldoende voor vitamine d aanmaak te stimuleren, als je daarna smeert is er helemaal niets aan de hand, dat wordt ook op genoeg plaatsen vermeld naar mijn gevoel.

3 likes

Dat is niet uit te sluiten natuurlijk. Misschien ben ik te wantrouwend geworden jegens influencers. Ik kan gewoon bijna niet meer geloven dat er Ă©cht spontane foto’s bestaan op dit soort profielen :sweat_smile:

2 likes

Hmmm ik weet niet hoe ik het precies moet verwoorden, maar dat Krek geen/weinig werk heeft moet hij lekker zelf weten. Echter komt hij altijd zo betweterig over. Ook continue die bewijsdrang dat hij ergens alles van weet of het beste in is. Geen werk is dan toch een soort fail naar de buitenwereld (denk ik dan he voor iemand die altijd het beste wil zijn in alles). Ook dat overdreven laten weten dat hij echt nog wel makelaars klussen doet. Doe gewoon normaal lekker boeiend als je vrouw meer verdient.

5 likes

Toevallig had ik volgens mij gisteren dezelfde foto gepost ergens op dit forum met dat ik het niet bepaald charmant vond

Great minds think alike!

Heb precies hetzelfde gevoel bij hem. Het voelt altijd een beetje aan alsof hij wel het lekker vind minder werken enzo maar hij wil ook altijd laten merken dat hij een man is en mannen dingen doet met zijn man cave enzo. Mischien omdat er nogsteeds een stigma is dat mannen moeten werken en meer verdienen als de vrouw wilt hij daarom laten zien dat hij nog werkt enzo. Idk mischien probeer ik hem te veel te analyseren.

4 likes

Hoezo vind je dat ze respectloos over daklozen praat? Ben oprecht benieuwd, ik haal er namelijk iets heel anders uit; dat ze de schrijnende situatie beschrijft en er verdrietig van wordt dat er mensen zo leven. En dat ze zich ineens heel bewust was van hoe goed ze het zelf heeft en dat ze zich bijna schaamde dat ze dan voor teveel geld een enorm luxeproduct had gekocht en dat voor hun neus opat, terwijl zij uit de prullenbakken moesten eten. Vind het juist best respectvol, maar misschien mis ik iets.

38 likes

Ik snap Lotte wel ik vond Los Angeles ook schokkend qua daklozen zwervers en junkies. Vooral omdat Amerika en dan Hollywood in het bijzonder het imago heeft van dat iedereen het daar kan maken, terwijl het tegendeel waar is - iedereen kan daar falen.
Vond het contrast tussen arm en rijk, tussen geslaagd en gefaald daar heftiger dan waar dan ook en vind het juist goed dat ze dat opmerkt en deelt in plaats van alleen te juichen over sunset boulevard en GAP.

7 likes