Beutyblogtopic XL #4

Eens, maar je moet mensen die psychisch ziek zijn gewoon geen gekkies noemen. Ook niet als ze zich ‘gek’ gedragen op straat.
Het raakt mij persoonlijk dus misschien reageer ik er te heftig op maar dat kan gewoon niet.

26 likes

Ik denk eerder dat het na die ene keer helemaal uit elkaar valt en dat ze dan jammer genoeg het weg moet gooien en nieuwe moet kopen. :joy::joy:

5 likes

Helemaal mee eens. Het zou mij echt een worst zijn of Gregor nou 40 uur werkt of 4 uur in de week. Maar geef het gewoon toe. En het betweterig toontje terwijl hij bijna niets uitvoert (zo komt het over op de vlogs dan). Dan denk ik… wie houd je voor de gek? In elk geval Mascha, want volgens mij gelooft zij elk woord wat hij zegt… Bovendien zou ik een man voor gek verklaren om 40 uur te werken terwijl het niet nodig is puur omdat het sociaal niet geaccepteerd wordt of zo dat een man niet werkt. Nou mijn verloofde mag lekker huispapa worden hoor als ik met mijn werk genoeg verdien. Geen enkel probleem mee :joy:

2 likes

Wie van ons wilde m ook alweer volgen? :money_mouth_face:

Joh ik dacht in LA dat we een hipster hotspot hadden gevonden en wilde er al stoppen voor lunch, maar dat bleken dus allemaal verlepte junks :’)

5 likes

Ik kan dit ook niet. Ofnja niet van niet ronde getallen hahah.

3 likes

Wow, hoe Mascha dat stuk op het vliegveld filmt terwijl Marije en Max in de stress zitten. Ik zou haar camera op de grond gooien. Maar dat ligt misschien aan mezelf en dat ik niet leuk ben in stressvolle situaties

3 likes

Van Max krijg ik ook de bibbers, vooral toen ie dwars door Marije aan het kwekken was

1 like

Hahah dat grapje met die business class. Zegt die mevrouw: en jullie zitten nu business class. Marije: ok. Volgende shot: omg hahah hihi

Anticlimax.

5 likes

Ik volg je wel!
Wat ik ook niet sober vind: elke avond eten bestellen, uit eten gaan of al bereid eten mee nemen. 100 kledingstukken bestellen voor een vakantie. Etc etc etc

Sober is in mijn ogen dat je met weinig rondkomt zonder ‘uitspattingen’. Maar goed, mijn visie hierop komt in het geheel niet overeen met haar interpretatie :laughing:

5 likes

Heb jij wel eens business class gevlogen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Had automatisch business class bij SAS omdat ik met 2 stuks bagage moest reizen. Was “helaas” binnen Europa dus behalve een beetje meer beenruimte en eten was er weinig bijzonders aan.

1 like

heerlijk. ja toen Marije vertelde hoe anders ze het vliegtuig uit kwam, dacht ik ahh lijkt me heerlijk. maar als je daarna dan weer economy zit is het best een tegenvaller denk ik🙈

2 likes

ehm ik geloof niet dat we naar een maatschappij toe moeten waarin de verschillen tussen inkomens zo enorm groot zijn. Daarnaast vind ik het ook ongelofelijk hoe door kapitalisme banen met een negatieve invloed op onze omgeving zoveel meer verdienen dan banen die dat wel doen. Dus we mogen het er wel degelijk over hebben.

15 likes

Als ik zou moeten rondkomen met heel weinig en een of andere troela met miljoenen op de bank zegt dat ze sober(der) leeft, dan zou me dat in het verkeerde keelgat schieten. Hoe ver sta je dan af van de werkelijkheid?
Het zou al heel anders zijn als ze zou zeggen dat ze het wat rustiger aan doen met geld of hun bestedingspatroon hebben aangepast. Sober is zo niet de juiste woordkeuze hierin.

54 likes

41

Mascha wordt wakker met een heerlijk kleurtje?! Die knokkels ook

s-l300

edit: ik weet niet waarom dit een reactie is op jou @Flamoes

46 likes

6 likes

Hahaha alle FF meiden die op nee hebben gedrukt en dan die laatste zin van massa :joy:

67 likes

Maaaar ze leest niet mee!!!

10 likes

Is dit Drachten? :smiley: