Beutyblogtopic XL #4

Ehm ze was dit er nog wel af he? Daarna zie je dat de kleur niet zo heftig is als op deze screenshot.

Een instagrampoll is natuurlijk echt ‘feiten’. Wat wil ze bewijzen?

17 likes

Gelukkig niet nee

1 like

Ik vind dit wel een goede post.

9 likes

Ik denk dat dit door haar haarkleur komt. In een van de laatste vlogs was ze weer naar haar kapster geweest, en toen vond ik haar haar er juist onverzorgd uit zag na het behandelen. Ik vind die highlights haar niet zo mooi staan

4 likes

Dit heb ik altijd wel bij haar gehad. En dan vooral als je andere youtubers/instagrammers ziet dan valt zij altijd zooo in het niet op de een of andere manier… zelfs met externe visagisten en stylisten komt het niet voor elkaar bij die meid. Vind dat jammer :mask:

1 like

Ik vind Mascha er de laatste tijd juist gelukkiger uitzien dan ooit, vind echt dat ze straalt en lijkt heel goed in haar vel te zitten. Dat is uiteindelijk het belangrijkste toch?:woman_shrugging:t3:

12 likes

Maar dat is helemaal niet im frage. Het gaat erom dat Massa een woord gebruikt die niet passend is bij haar situatie, namelijk het woord sober:
so·ber (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord; vergrotende trap: soberder, overtreffende trap: soberst)
1
matig; niet overdadig; = eenvoudig: een sober maal; sober leven

Zoals de dikke van dale het woordt sober omschrijft, zo is de situatie van Massa niet. Dat is waar mensen over vallen. Niet of zij het zoveel beter heeft dan ons klootjesvolk.

9 likes

Zag net deze foto voorbij komen met de look die ze maakte waarbij ze de Jeffree Star concealer gebruikte. In de video zag je nog duidelijk donkere plekken onder de ogen. Natuurlijk is voor Instagram alles glad gestreken. En iedereen in de comments reageren met ‘flawless’, ‘perfection’ etc. Ja met photoshop en facetune van hier tot gunde zien we er allemaal zo uit. Ik hoop echt dat die perfectie op Instagram snel voorbij is. Ik stoor me steeds meer aan alle nepheid.

7 likes

Nee zeker niet hahaha. Ik vraag me alleen af hoeveel van haar volgers (vooral de jongere) zich er bewust van zijn dat er zoveel bewerkt wordt aan foto’s op insta.

1 like

Ik vind dat zo lelijk hè. Ik kijk liever naar echte mensen, dan naar zulke gefotoshopte foto’s.

3 likes

15 min per dag klopt niet echt hoor! Het ligt echt heel erg aan de stand van de zon, hoeveel kleren je aan hebt en welk seizoen het is. Als je schaduw langer is dan je lengte maak je sowieso geen vitamine D meer aan. En volgens mij kan je in Nederland geen vitamine D aanmaken in de winter.

Als je dichtbij de evenaar woont en een lichte huid hebt dan is het wel 15 minuten.

2 likes

Nasitaart? Arme mascha…

42 likes

Toch wel sober.

16 likes

Ik lees dat in Nederland de zon alleen van maart tot oktober intensief genoeg is. En dat de kleine reserve die je opbouwt vaak niet genoeg is voor de hele winter. 8 op de 10 mensen heeft ook een vitamine D tekort.

2 likes

60 likes

Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Ondanks dat ik nu niet als Cynthia wil klinken (je kan elke dag 40000000 stappen en 4 boeken lezen, als je maar prioriteiten stelt in je structuurjunkie leven)…

Maar als je fulltime werkt, laten we van een heftige fulltime job uit gaan, dan werk je 9 uur.
Er van uitgaande dat je ook 10 uur slaapt, heb je nog 5 uur over… Natuurlijk moet je daar vooral in eten enz maar dan kan je echt wel elke dag effe naar buiten als je wilt. Wellicht moet je er wel eerder voor opstaan/fietsend naar je werk/in de pauze rondje lopen enz enz (verschilt dus per situatie).

3 likes

Oh hahaha sorry vet uitgebreide reactie op een post die ik dus maar half gelezen heb :woman_facepalming::woman_facepalming:

1 like

Maar vitamine D zit in heel weinig eten (natuurlijk)? Is bijna onmogelijk om uit alleen voeding te halen omdat we niet genoeg van die producten eten. Of je moet elke dag vis en meerdere eidooiers eten??

1 like

Mijn psychiater raadde mij aan om vitamine d tabletten te slikken want een vitamine d tekort kan wel leiden tot depressieve klachten.

2 likes