Beutyblogtopic XL #4

Hoi hoi! Na mijzelf voorgenomen te hebben als volwassen vrouw niet meer op een forum over vloggers/bloggers rond te hangen ben ik na maanden meelezen weer overstag😄

Het volgende is mij opgevallen; op serena’s instagram of instalab is geen enkele recente foto meer te zien die blijk geeft van een levendige relatie tussen haar en Sjors. Ze heeft nog wel de status ‘verloofd’ maar ik heb er vraagtekens bij. Hoe onsympathiek ook.

4 likes

Hahaha volgens mij mis ik hier echt iets. Wie is in hemelsnaam Sjors? :face_with_hand_over_mouth:

Of bedoel je George en ben ik gewoon dom? :sweat_smile:

3 likes

Sjors en Sjereen wie kent ze niet

18 likes

In haar nieuwste instalab noemt ze hem wel een paar keer.

1 like

Yes please! Waarom praat hij trouwens alsof hij een hete aardappel in zijn mond heeft??!

3 likes

sarcasmemodus aan Ja, want als je niet constant foto’s van elkaar post dan kun je niet gelukkig zijn sarcasmemodus uit

Gelukkig heb je zelf wel door dat je een onsympathieke opmerking plaatst.

1 like

Natuurlijk kan dat wel
 maar er was ooit een hele overload aan lovie dovie foto’s en die is niet meer. Er is ook geen selfie meer te bekennen en dat is mij opgevallen.

1 like

In haar laatste instalab heeft ze het nog over een datenight, dus het zal vast goed nog.

1 like

[spoiler] Poep’m, da moet ik!

(zeggen ze in 't oooost’n) [/spoiler]

Edit: gvd waarom doet de spoiler t niet

2 likes

Denk dat je even spaties tussen ] en je eerste woord en laatste woord moet zetten

Nope
 :’)

nick-young-confused-face-300x256_nqlyaa

32 likes

Oh het is iets met details. Maar je kan onder het wieltje een spoiler automatisch invullen

1 like

En die meid had ook best weinig volgers, wat bezielt zo’n bedrijf? Ethisch niet ok Ă©n ze zullen er weinig aan verdienen. Whyyy.

test

2 likes

Ik ga Ă©cht kapot om die laatste zin. Held :joy::joy::grin:

Ben wel met je eens. Fashion is net als kunst erg persoonlijk en niet iedereen vind het mooi maarja als dit zijn keuze is. Liever iemand die dit draagt naar het Met-gala dan een man die gewoon een basic maatpak aan doet want dat gebeurd veel te vaak op de rode loper.

1 like

Oefff wat een reactie


3 likes

Heeft Mascha al iets gedaan in Bali behalve uit eten gaan, een massage nemen en in een ommuurde villa bunker rondhangen? Lijkt me zo saai / zonde van de tijd. Er is daar zo veel lekkers te eten en leuks te beleven.

10 likes
16 likes