Beutyblogtopic XL #4

Wauw de schrijfster voelt zichzelf wel heel verheven.

1 like

Ja!

(letterlijk het enige van ik van hem wist voor al dit, hahaha)

1 like

Tell me more!

Google is je vriend!

1 like

Ligt het aan mij of is dit ‘donker’ helemaal niet zo donker… Alle huidskleuren my ass.

4 likes

Droog wel komende van Essence, wiens foundations doorgaans in 3 shades of beige beschikbaar zijn.

Edit: “Enough” is ook lachen tussen Smart, Loveable, Strong etc… “Ja nee jij bent gewoon voldoende, niet meer dan dat.”

16 likes

Ik ben het met je eens dat de huidskleuren op de plaatjes onderaan niet zo donker zijn, maar het flesje van strong lijkt me dan wel weer donker. Veel donkerder ook dan de ‘‘matchende’’ huidskleur. Beetje apart inderdaad.

Sowieso vind ik die namen irritant. Alle witte kleuren zijn funny, happy, naughty. Maar de donkere kleuren zijn ineens smart, enough, confident :thinking:

8 likes

Zeiken om te zeiken?

‘My ass…’

Ik reageerde ook niet op flamoes! Alleen dat ik het niet heel gek vind dat ze sneller antibiotica zalf gebruiken in Azië dan bij ons. Dat van de bacteriën weet ik inderdaad.

2 likes

Nee niet bepaald zeiken om het zeiken thanks.

Maar dit zijn nagellakjes en lipsticks

11 likes

Sinds wanneer is nagellak alleen voor een bepaalde huidskleur?

3 likes

Volgens mij zegt degene die dit in de story heeft staan dat het voor alle huidkleuren is, niet essence zelf. Weet niet wie dat is, want staat niet in de screenshot, maar ik neem door het topic waar we in zitten dat het een beutyblogger is, @Banananana?

3 likes

Vera volgens mij!

1 like

Huh dat lijkt me helemaal apart want Vera kan ook nooit haar kleur vinden in de drogisterij.

Ja ik geloof je maar snap Vera niet. Dat is toch raar om te zeggen als je zelf ook weet hoe kut het is als je nooit je kleur kan vinden?

1 like

Vera heeft het dan toch niet over lipsticks maar over foundations? Volgens mij kijkt bijna iedereen maar half naar het plaatje. Het gaat helemaal niet over foundations maar om nagellak en lipstick

9 likes

Die essence lipsticks zijn niet nude, maar oranje achtig. Vielen me heel erg tegen. Wel goede 3CE dupes denk ik