Beutyblogtopic XL #4

Auw

No ragrets

9 likes

Nou, ik vind zo’n redenering echt nergens op slaan. “Ze deelt geen foto’s van hun samen, en dus zullen ze wel niet langer gelukkig zijn”, dat slaat toch als een tang op een varken.

Plus de start van haar 1e bericht “als volwassen vrouw”. Ja joh, lekker volwassen.

Oja, $430 voor een festival is natuurlijk een koopje.

6 likes

Burning man ticket is $425 haha :wink:

1 like

In vergelijking met 30k voor het Met Gala is dat inderdaad wel echt een koopje.

2 likes

Ik dacht dat het expres was maar not sure! Invented with intention.

Black drag Queens inventend camp?

Ik woon bij hen in de buurt en ik zag George vorige week nog in mijn appie

Ja, toegegeven, dat was een lelijke binnenkomer… wil het ook graag uitleggen/rechtzetten;
Op het ellegirl forum was ik behoorlijk actief, alleen in het beutyblogtopic. Toen het forum uit de lucht ging baalde ik als een stekker :sweat_smile: maar bedacht ik mij dat het misschien ook wel tijd was om mijn fascinatie voor bloggers en het geklets op het forum erover wat te beperken. Want, in alle eerlijkheid, als 30+er vind ik dat er wel belangrijkere dingen zijn om tijd aan te besteden.
Nu ik toch weer maanden aan het meelezen ben, moet ik gewoon toegeven… Ik vind het gewoon te leuk!

14 likes

Ik heb laatst ook maar de knoop doorgehakt en de abonnementen opgezegd van Sarah Rebecca en van Aimee. Het gaat alleen maar over kleren kopen en dat ook nog goed praten voor zichzelf. Echt geen zin meer in om dat te kijken

10 likes

Wel een leuk jurkje die linker… iemand toevallig gekeken die weet welke het is? Heb geen zin om die hele shoplog te kijken…

1 like

Costes, €50

1 like

Hoe spreek je Costes uit? WilvanTien zegt Cooostes. Dat is toch niet juist?

Cosstes, korte O!

1 like

Och, ik ben ook de 30 al ver gepasseerd, maar het blijft fascineren!

50 is de nieuwe 30.

1 like

Was cosstes das?

13 likes

Super irritant, de comments staan er vol mee onder de video’s, maar ze blijven het zeggen :woozy_face:

image

11 likes

image

Nou laten we hopen dat de gif beweegt want ik heb geen idee hoe ik dat moet doen

EDIT: Nope, helaas pindakaas

EDIT 2: Jeee toch wel! Danku : )

3 likes