Beutyblogtopic XL #4

Huh dat lijkt me helemaal apart want Vera kan ook nooit haar kleur vinden in de drogisterij.

Ja ik geloof je maar snap Vera niet. Dat is toch raar om te zeggen als je zelf ook weet hoe kut het is als je nooit je kleur kan vinden?

1 like

Vera heeft het dan toch niet over lipsticks maar over foundations? Volgens mij kijkt bijna iedereen maar half naar het plaatje. Het gaat helemaal niet over foundations maar om nagellak en lipstick

9 likes

Die essence lipsticks zijn niet nude, maar oranje achtig. Vielen me heel erg tegen. Wel goede 3CE dupes denk ik

Klopt :see_no_evil: ik keek maar half.

1 like

Wat is er toch met die schokkerige beelden bij Mascha en waarĂłm heeft ze dit nog steeds niet gefixt?!

2 likes

She don’t care

2 likes

Als reactie nog hierop: ik kwam net in mijn aanbevolen video’s een Youtuber tegen en it blew my mind

Ze kocht zowat de Sephora leeg op zoek naar een bronzer die matcht bij haar huidskleur maar er is er geen die ĂŒberhaupt in de buurt komt. Ze zegt ook nu maar een donkere oogschaduw te gebruiken hiervoor omdat er gewoon niets op de markt is. Ik vind het echt goed dat ze hier video’s over maakt, ze komt ook echt heel leuk over dus heb me meteen geabonneerd.

Ik vind het ook wel stom van mezelf dat ik hier van tevoren nooit zo over heb nagedacht. Iig goede bewustwording

26 likes

Jaaaa ik vind haar ook heel leuk! Vind het echt ernstig dat bijna alle markten op de markt niet de need voelen om goede foundations te ontwikkelen voor de donkere huid.

4 likes

Zelfs NOS bericht hierover.

Tati heeft bijna 10 miljoen subs! Bijna 4 miljoen meer dan 4(?) dagen geleden. Niet normaal. James is ook hard op weg naar 13mil trouwens.

9 likes

Ik kan echt niet meer kijken, het is te schokkerig.

Jaaa, ik ben echt onwijs Nyma fan. Vind haar zo lief overkomen, en ze is echt prachtig. Zij zorgt voor heel veel bewustwording heb ik het idee.

5 likes

Dat denk ik ook! Ik hoop dat beautymerken haar gaan zien en dit serieus nemen.

Ik krijg echt kriebels van Mascha in de vlog van vandaag. Ze heeft het steeds over dunne straatjes in plaats van smalle :cry:

14 likes

En haar jumpsuit is gerimpeld ipv gekreukt en de hagedis gaat haar happen

5 likes

Ik verbaas me iedere keer weer over haar bizar kleine woordenschat. Het praten als een kind en zichzelf zo serieus nemen was voor mij de druppel om definitief te stoppen met vloggloss en beautygloss haha.

13 likes

Dat ze hier niet geboren is zegt ze volgens mij voornamelijk bij verkeerde spreekworden etc. Er zijn natuurlijk een heleboel Nederlanders die dit soort taalfouten maken, geboren in Nederland of niet. En er zijn zo veel factoren die meespelen in de taalontwikkeling van een persoon, dus ik denk dat je dit niet zo zwart/wit kunt zien.

1 like

waar is gregor dan wel niet geboren

63 likes