Beutyblogtopic XL #4

Ja, toegegeven, dat was een lelijke binnenkomerā€¦ wil het ook graag uitleggen/rechtzetten;
Op het ellegirl forum was ik behoorlijk actief, alleen in het beutyblogtopic. Toen het forum uit de lucht ging baalde ik als een stekker :sweat_smile: maar bedacht ik mij dat het misschien ook wel tijd was om mijn fascinatie voor bloggers en het geklets op het forum erover wat te beperken. Want, in alle eerlijkheid, als 30+er vind ik dat er wel belangrijkere dingen zijn om tijd aan te besteden.
Nu ik toch weer maanden aan het meelezen ben, moet ik gewoon toegevenā€¦ Ik vind het gewoon te leuk!

14 likes

Ik heb laatst ook maar de knoop doorgehakt en de abonnementen opgezegd van Sarah Rebecca en van Aimee. Het gaat alleen maar over kleren kopen en dat ook nog goed praten voor zichzelf. Echt geen zin meer in om dat te kijken

10 likes

Wel een leuk jurkje die linkerā€¦ iemand toevallig gekeken die weet welke het is? Heb geen zin om die hele shoplog te kijkenā€¦

1 like

Costes, ā‚¬50

1 like

Hoe spreek je Costes uit? WilvanTien zegt Cooostes. Dat is toch niet juist?

Cosstes, korte O!

1 like

Och, ik ben ook de 30 al ver gepasseerd, maar het blijft fascineren!

50 is de nieuwe 30.

1 like

Was cosstes das?

13 likes

Super irritant, de comments staan er vol mee onder de videoā€™s, maar ze blijven het zeggen :woozy_face:

image

11 likes

image

Nou laten we hopen dat de gif beweegt want ik heb geen idee hoe ik dat moet doen

EDIT: Nope, helaas pindakaas

EDIT 2: Jeee toch wel! Danku : )

3 likes

I got u :wink:

1 like

Oh ja, want influencers hebben het zoooo moeilijk :face_with_raised_eyebrow: Heeft hij watten als brein of zo?

Ik denk dat hij gewoon bedoeld dat er in de mainstream media nogsteeds een beetje op hun wordt neer gekeken en ze nu meer serious worden genomen.

4 likes

Aan de ene kant snap ik dat hij dat bedoelt, maar aan de andere kant vraag ik me dan af wanneer influencers met miljoenen volgers tevreden zullen zijn? Ze hebben soms meer fans dan bepaalde acteurs en genoeg geld om een lekker brood van te kopen. Wees dan tevreden, denk ik dan.

5 likes

Ja begrijp ik helemaal. Is jammer dat ze vaak zo graag door mainstream media willen worden geacepteerd. Maar snap ook wel weer dat ze serieus willen worden genomen en in de ogen van vele zijn ze gewoon nog kinderren die videoā€™s maken in hun slaapkamers. Idk denk dat hij gewoon blij moet zijn met wat hij heeft.

Ik heb in de laatste maanden ook veel abonnementen opgezegd. Ben eens kritisch gaan kijken wat ik nou echt interessant vind. Ik volgde bijv. nog veel mommyvloggers omdat ik tegelijk zwanger was met een aantal, maar ik volg er nu nog maar een handje vol. En ik vind al dat achteloos kopen ook zo irritant, dat ik sowieso geen vloggers meer volg die vaak shoplogs uploaden.

1 like

Yep, hier ook. Ik volg nu alleen maar yoga tubers!!Heerlijk zen.
De laatste die ik verwijderde was iemand die een shopverbod op make-up had maar eigenlijk altijd weer smoesjes had om toch maar iets te kopenā€¦ hahah ontvolgā€¦

1 like

Vandaag in de vlog van mascha kan je weer goed zijn wat krekkors ware aard is. Een beetje aan het einde van de vlog spelen ze een bordspel met max en marije en mascha zegt (verspreekt zich) ā€œraad eens wie er weer heeft verlorenā€ en krekkor echt op de meest onsympathieke, onsportieve manier: ā€œik heb niet verlorenā€. Zo naar!

Edit: mascha bedoelde dus eigenlijk te zeggen:raad eens wie er weer heeft gewonnen, en dan bedoelde ze krekkor

20 likes