Beutyblogtopic XL #4

Ja ik kan me wel voorstellen dat dat een grote invloed heeft gehad!

Om een ander voorbeeld te nemen, Martine is volgens mij wel in Nederland geboren met Nederlandssprekende ouders en zij gebruikt ook best vaak woorden op een verkeerde manier. Het taalniveau van iemand is niet enkel af te leiden aan waar hij/zij is geboren.

2 likes

JIJ KRIJGT:

• Een digitaal moodboard en plan van aanpak na het intakegesprek;
  • Mijn e-book met al jouw persoonlijke informatie van onze sessies die voor jou specifiek gelden: pasvormen, kledingmerken, key items die je eventueel nog kan toevoegen en positieve reminders om je mindset sterk te houden om later op terug te vallen.
  • Een kledingstijl die aansluit bij jouw persoonlijkheid, waardoor je met meer vertrouwen en vanuit jouw eigen kracht het leven mag beleven. Geniet van dit proces!

31 likes

Lol maar Sarah Rebecca heeft niet eens een opvallend goeie stijl? Als t Olivia Palermo was ofzo, maar zij heeft niks bijzonders.

Opbokken joh

46 likes

1500 euro ook echt voor 17-18 uur werk?? Ik ben sowieso een gierige Gerda, maar doe even normaal.

HAHA nee grapje, ik rekende de 2+3=5 allemaal los. Voor 12-13 uur uur werk dus.

6 likes

Ik vraag mij af of zij ook wel goed iemand met een totaal ander figuur dan haar kan kleden. Ze heeft toch helemaal geen ervaring?

12 likes

Pff, wat een geld. Dat is bijna een netto maandsalaris, jeetje. Ik vind het wel echt een hele leuke foto in dat bad, en dat haar wat ze op die foto heeft staat haar zoveel beter naar mijn mening!

En dan heb je zo’n “Style Coaching traject” gevolgd van 1500 euro en dan moet je daarna nog een geheel nieuwe garderobe aanschaffen? Wie doet dat nou :woman_shrugging:

10 likes

’ In 2015 had ik behoefte aan meer “technische” kennis op het gebied van styling en heb ik de “Discover Styling” cursus gevolgd aan The College in Alkmaar. Hier heb ik geleerd over verschillende lichaamsvormen, de ontwikkeling van mode door de jaren heen en het herkennen van upcoming trends vanuit de fashionshows.’

In een cave, de mancave.

6 likes

Ik dacht eerst: mwwah, een uurtarief van een dikke 120 euro, niet wereldschokkend. Tot ik bedacht dat mijn ZZP-kandidaten, die zware seniorfuncties in de IT of financial bekleden, soms 100 euro vragen en dat dat al kielekiele is bij sommige bedrijven.

7 likes

Ow, nou, uhh… Waar ik werk als recruiter in de IT-detachering is 100 wel fors, haha.

Als je uitgaat van fulltime inzet wel (alhoewel, heb ik de it ook wel hogere bedragen gehoord hoor), maar voor projecten of kortdurende klusjes (zoals deze) ligt het uurtarief vaak nog een stukje hoger

2 likes

Maar dat jouw baas iemand €100 per uur factureert voor jouw diensten betekent toch ook niet dat je dat krijgt? Mijn zus werkte op een zuidas kantoor en daar werd €250 p.u. gefactureerd voor haar diensten, maar dat was wel een heel ander bedrag dan wat zij per uur kreeg.

Ah zo, maar @Kaarsgeur had het wel over wat de persoon zelf krijgt. Vandaar de verwarring!

Maar sowieso is een IT’er toch iets heel anders dan iemand die stylingadvies geeft? En dan zeker omdat Sarah iemand is zonder ervaring of opleiding. Dan vind ik het bedrag wel fors. Het enige waar je als klant kan zien wat ze zouden kunnen verwachten is haar Instagram. En dan zie je niks creatiefs/speciaals of andere vrouwen dan zijzelf.

1 like

Ja, dat was inderdaad ook mijn punt. Dat ze gewoon duurder is dan hooggeleide IT-engineers met 30+ jaar werkervaring. :rofl:

3 likes

En sowieso kun je zelf toch ook wel inkomen dat €100 per uur gewoon veel geld is voor de meeste mensen? Ook al vraagt je baas dat tarief voor jou?

Daarnaast ga ik ervan uit dat je dan door een bedrijf wordt ingehuurd en dat Sarah Rebecca het moet het hebben van particulieren. Ik wens haar veel succes met het opbouwen van haar klantenbestand. Ik sla even over.

Zalando doet dit gratis voor je.

20 likes

Cynthia heeft een notitieboekje uitgebracht om wijnen in te recenseren, ‘Structuurjunkie Wijnnotities’. Ziet er leuk uit vind ik! En het past ook wel 100% bij haar haha. Wonder what’s next. Structuurjunkie Vakantienotities?

6 likes

Die stylisten krijgen dan ook wel grof onderbetaald, alleen een laag percentage van wat echt besteld wordt.