Beutyblogtopic XL #4

Ligt echt aan de business ja :slight_smile: ik ook reclamebureau en 150€ per uur. Is hier ook normaal.

Ziet er echt goed uit!

Ziet er goed uit idd! Moet zeggen, voor het eerst dat ik echt enthousiast ben over een product van haar. Goede vriendin is helemaal into de wijnen, al 2 van die cursussen gevolgd met der man, zoals Cynthia ook heeft gedaan geloof ik, en nu willen ze weer een vervolg gaan doen en zou dit zo voor der kopen!

4 likes

Wijn junkie klinkt ook gelijk zo verslaafd.

56 likes

Deze uitspraak maakt mijn dag

1 like

Ik vind het toch een prestatie dat de foefjes nu al ruim 2 weken Bali vlogs hebben en dat ik nog niks van Bali heb gezien

38 likes

Zonde zĂšg. En zo groot is het eiland niet.

Pff ja echt zo vervelend dat hun vakantie zo saai is, ze gaan ook niet voor zichzelf op vakantie maar voor ons. :slightly_smiling_face:

Ja I know, ze vlogt maar ze vlogt háár leven en de hele dag in een villa zitten op Bali is haar leven, what’s the big deal. Dan kijk je toch niet, echt elke vakantie weer hetzelfde gezeik hier want poeh poeh ze moet ons als een tourguide rondleiden.

8 likes

Ik zit op dit moment ook in Bali en er is zoooveel te zien en te doen en alles is zo mooi hier. Echt zonde om dan in een villa opgesloten te zitten, dan kun je net zo goed dichterbij huis op vakantie gaan. Maar goed aan de andere kant, als dit voor hen echt een ideale vakantie is :woman_shrugging: ieder zn ding dan maar

10 likes

Ik heb nog nooit zo weinig van bali gezien en aangezien half youtube daar is geweest, is dat heel wat :’) Heb ook het idee dat het niet echt hun plek is, afgezet worden in een tourist trap, klagen over scooters, veel eten bestellen ipv buiten de deur gaan. Waar ze in Murrica opleven lijkt het hier juist andersom te zijn. Terwijl het er volgens mij wel heel mooi zal zijn. Denk dat het voor ons hier ook wel moeilijk vergelijken is, de gemiddelde forummer kan volgens mij niet zomaar even 4 weken naar bali om te ‘werken’, naast alle andere tripjes. Als je een jaar of veel langer moet sparen voor zoiets, wil je het er ook uit halen.

6 likes

Dan wil je werken aan een boek en is het continu bloedheet. Lijkt me echt niet relaxed om dan weg te zweten achter een laptop. Dan zou ik zelf liever dichterbij huis iets moois zoeken. Hoef je ook niet te vliegen :sunglasses:

Qua energie zie ik ook een beetje wat jij zegt. Hopelijk voelen zij zich beter want anders is het best lang, 4 weken :grimacing:

2 likes

Ik kijk de vlogs niet. maar WAT doen de foefjes dan de hele dag? Ik zag wel iets van spelletjes voorbijkomen. En Max en Marije blijven ook dan de hele dag in die bunker? Volgens mij zijn zij wel ondernemende types.

Ik snap dat ze niet de hele tijd daar buiten rondlopen omdat ze er 4 weken zijn en ook willen werken ofso maar ze zijn er nu 2 weken ofso en heb niks gezien.

Bali is ook wel een beetje een klein Nederland. Misschien worden ze wel overladen met ‘fans’ (hoewel, dit is misschien wel wat opportunistisch, ze zijn nu ook weer geen brad en Angelina) en sluiten ze zich daardoor af

Alle minions zitten nu weer op school.

9 likes

Ik bedoelde het niet vervelend hoor! Ook meer van: in sommige branches is het wel normaal. Zelf vind ik 1500€ ook niet veel voor zo’n stylingtraject. Ik zou het zelf niet betalen, maar ik vind het niet gek dat ze het vraagt.

3 likes

Ik volg Mascha echt al vanaf het begin en ik vind het daarom ook leuk om haar te volgen. Ik vind haar ook echt een leuk persoon, maar haar vlogstijl spreekt me gewoon niet zo aan. Ik zie liever vlogs zoals die van Josh of Bonnie of wie dan ook met wat meer sfeerbeelden, rustiger gefilmd, etc.

Ik vind het best typisch dat Mascha laatst iets zei van dat vloggen nu ‘het ding’ is omdat beelden meer zeggen dan woorden, terwijl zij álles benoemt wat ze ziet en alles ‘laat zien’. Laat de beelden meer voor zichzelf spreken.

9 likes

Haar volgers zijn 18+ hoor!!

3 likes

Mijn man en ik vinden het steeds heel ondankbaar klinken of in elk geval flink lullig om te zeggen, maar Bali viel ons echt tegen. Er zijn wel mooie plekken om op te zoeken, er is wel wat te doen maar wij hebben ook best veel bij het hotel rondgehangen omdat we uitgekeken waren. Ja, mooie instagram plaatjes schieten, daar is het eiland goed op ingericht met allemaal photo props zoals een groot vogelnest om in te poseren etc
 Eten kun je ook heerlijk maar daar vul je niet alle dagen mee. Maar ons tourgids en ook hotel personeel waren na een paar dagen out of ideas na onder andere één volle dag hoogtepunten bezoeken (waaronder Holy water tempel, Tegallalang rice terrace, Campuhan Ridge Walk, Ubud, Monkey Forest, Mount Agung, Tegenungan waterfall).
“Wat kunnen we echt niet missen, waar moeten we nog echt naar toe?” vroegen we. Niets, was eigenlijk het antwoord. Alle suggesties die op internet zijn, zijn ook steeds dezelfde plekken?
En zo verwend zijn we niet dat we zo blasĂ© zijn, dit was voor ons beiden de tweede, eerste, “echte” buitenlandse vakantie. Mexico waren we blown away en hadden we veel te weinig tijd, en dan zit je (na research) op Bali en sta je na twee weken echt te popelen om weer naar huis te gaan. Wij hadden wat dat betreft soortgelijke vlogs geproduceerd als Mascha na de eerste week :sweat_smile:

20 likes

Maar dan nog is Massa daar ook om te werken aan dat boek, er vanuit gaand dat ze daar de helft van de dag mee bezig is/zijn, kan ze de andere helft van de dag uitstapjes doen, en zou ze alsnog minstens twee weken kunnen vullen met interessantere beelden dan de Balibunker. En deel van haar werk is ook nog instagramfoto’s maken, dus zou ze ook juist die plekken kunnen laten zien bijvoorbeeld.

Jammer trouwens dat jullie die ervaring hebben gehad, ik vond Bali juist heerlijk. Ik had de uitstapjes ook wel meer verspreid overigens, en ben op meerdere plekken op Bali geweest, had niet maar 1 verblijfplaats. En ik reken Nusa Lembongan ook altijd mee, want dat hoort bij Bali, en dat was echt mijn Indonesië hoogtepunt :two_hearts:

5 likes