Beutyblogtopic XL #4

Ik heb mijn vriend op fb maar volg hem ook niet :joy:

15 likes

In de influencerwereld is volgen wel iets belangrijker dan in ons “gewone leventje” denk ik zo.

4 likes

Heeft iemand de video van Tati over James Charles al gezien? 43 minuten lang gaat het over James. Kan helaas nu niet kijken maar ben héél benieuwd.

8 likes

Ik heb nog nooit gekeken wie wie volgt maar om nu onze eigen verhalen er bij te halen wie we wel en niet volgen en wel en niet leuk vinden, vind ik net zo vreemd.
In “hen” wereld is instagram waarschijnlijk 1000 x zo belangrijk als in onze wereld dus vind het appels met peren vergelijken

Het zal me ook echt een worst wezen of de zusjes van Serena de vriend van Serena leuk vinden hoor :joy:

1 like

Ik snap echt niet waarom iedereen alle vuile was altijd zo buiten wil hangen.
Voor haar is het views, dus moneys. Maarja voor de rest? Dat wil je toch niet.

1 like

Ook dat James Charles hetero mannen wil verleiden en als dat geweigerd wordt hij zichzelf het slachtoffer vindt. Gesprekken over seks op haar verjaardag waardoor zij haar excuses aan moest bieden voor zijn gedrag.

5 likes

James is al 30,500 subscribers kwijt sinds de video van Tati :scream:.

10 likes

Denk niet dat geld de reden is, hij was echt deel van haar leven. Hij was ook op haar bruiloft.

1 like

En Tati staat er nou ook niet echt om bekend het voor het geld te (moeten) doen. Zou me niks verbazen als ze er ook geen advertenties op heeft gezet of iets dergelijks. Denk dat ze mensen nu echt wil behoeden voor James en James zelf wakker wil schudden.

12 likes

@Milkshake3 Tati zegt in de video ook woorden als dick en cock, ik geloof dat normaal je video dan gedemonitized wordt, dus verdien je er niks aan

2 likes


pohhh

9 likes

Byeeeee sister :wave:t2:

5 likes

Maar eh, ik volg James niet want vind hem irritant, maar WHAT’S THE DRAMA? Waarom is Tati klaar met hem?

2 likes

Wie is Tati eigenlijk? Van welk kanaal is zij?

Volg eigenlijk alleen nederlandse bloggers.

3 likes

Glamlifeguru!

1 like

Ik ken die Tati eigenlijk niet en James Charles ook niet echt. Maar ik vind het een beetje treurig om zo’n hele video te maken en daarmee z’n carriùre misschien wel om zeep te helpen. Alsof ze op het schoolplein staat en Tati roept: niemand vindt jou aardig! Come on. Als je iemand niet meer moet kan dat ook in stilte en op een classy manier?

14 likes

Ik ben nu de video aan het kijken maar

  • Ze is pissig omdat James met haar #1 concurrent (sugarbear) aan het leuren was op Coachella
  • Zij en haar man hebben hem gecoacht en altijd geholpen en geplugd zonder daar iets voor terug te vragen
  • Zij investeerde enorm in hem maar verscheen pas op zijn kanaal toen hem dat financieel goed uitkwam
  • Hij praat over seks en heteroseksuele mannen verleiden “doesn’t matter because I’m a celebrity” waar haar vrienden en ook waar zijn eigen ouders bij zijn wat super awkward was
  • Hij manipuleerde heteroseksuele mannen want “dat is waar hij nou eenmaal op valt” en maakt er memes en grapjes over
  • Hij gaat hierover ook continu in de slachtofferrol
  • Zijn publiek bestaat uit 12-14 jarigen maar hij neemt absoluut geen voorbeeldrol aan

! Dit zijn tati’s woorden niet de mijne

Las net ook op Gurugossip dat ie iedereen (ook kinderen) $500 voor meet en greet tickets vraagt - ouch

Hij is overigens nu in Australië, zal wel lekker ontspannen wakker worden zo

9 likes

James Charles promoot ook ff vitaminen die hij zelf uitvoerig, ahem getest heeft

Een dag dus. Na Ă©Ă©n dag :+1:

2 likes

Ik begreep dat Tati haar eigen vitaminepillenlijn heeft met de naam “halo”
En dat James Charles in plaats van haar pillen, andere pillen promoot. Namelijk de concurrent “sugarbear”.
Toen is ze in tranen uitgebarsten en heeft ze er een video over gemaakt en nu schenkt ze nog wat tea om even na te trappen.
Snap niet dat ze het niet op een nette zakelijke manier oplossen.

3 likes

Meer voor James Charles dan voor haar.
Zij claimt geen samenwerkingen te hebben en alles wat ze reviewed zelf koopt.
Ze maakt hem nu gewoon kapot.
Snap haar boosheid wel, maar of dit “de oplossing” is?:thinking: