Beutyblogtopic XL #4

Ik kwam deze instastory bij een blogger tegen en herkende Cynthia hier bijna niet. Zou ze andere influencers zelf uitnodigen? Of melden zij zichzelf aan voor haar masterclass?

3 likes

Aan de andere kant, in de vlog van vandaag wanneer ze haar weekplanning toont, kun je zien dat ze voor donderdag alleen “Cupping” en “Temptation Island” heeft ingepland. Dus eigenlijk was de chauffeur in de uber een godsgeschenk voor haar om weer een hele saaie “chill dag” vlog te voorkomen. :smile:

Ooh, als ik Mascha was met zo’n groot platform en zo veel geld en vrije tijd, dan zou ik echt hele leuke vlogs kunnen maken. :weary:

13 likes

Haha ja, of dat ze een minuut wijdt aan het feit dat als ze zwarte kleding aan heeft ze de poeder van zich af moet houden als ze de kwast erin stopt. Soms denk ik echt: hardop nadenken mag, maar er zijn grenzen.

20 likes

Hahaha…

1 like

:joy::joy::joy: nog beter dan turtelio

Maar echt zij heeft/zij hebben zo’n saai leven! Ik kijk sinds ze in adam wonen weer af en toe een vlog en afgelopen week zei ze dat ze zo blij is met haar chilldagen. En terecht!! Maar op den duur ben je dat bunkergedoe inhuis toch beu en ga je wat leuks doen? Ga weer naar events, spreek af met andere yt’ers. Ga lekker ergens editten met een koffie idk maar ietsss😖

3 likes

toen ze ook op de dam stond en zei: het is hier zoooo toeristisch.

ook echt ontdekking van de eeuw.

24 likes

Sommigen van jullie hebben het trouwens over hoe übersaai haar leven is, en dat mag het allemaal ook zijn, en misschien vinden we het allemaal oersaaie bagger die ze laat zien in de vlogs en wie gaat er nou uitgebreid minuten lang praten over de ontdekking van de dag, je schuift iets naar achteren van je bureau als je witte poeder opdoet en je een zwart pak aanhebt, het is allemaal te zien in de vlogs.

maar wat als zij en krek nou gewoon enorm genieten van hun lekkere leventje en heel veel plezier hebben samen bunkering their life binnenshuis, op zich is daar ook niks mis mee toch?

en als daar blijkbaar ook nog mensen naar willen kijken dmv haar vlogs, nou helemaal mooi meegenomen. ze laat in principe gewoon zien hoe hun leven eruit ziet en dat bestaat nou eenmaal niet uit elke dag (of enkele dagen) vol bruisende activiteiten.

12 likes

Misschien dat dit is waarom mensen de vlogs van Bonnie over het algemeen leuk vinden? Ik heb alleen wat vlogmas dingen van haar gezien, dus correct me if I’m wrong, maar zij gebruikt die vrije tijd dus wel om (leuke) dingen te ondernemen

2 likes

Ik begrijp het waarschijnlijk verkeerd maar blokt ze daadwerkelijk in haar agenda wanneer ze tv-programma’s wil kijken???

Ik bedoel ik ben ook een tempa loverrrr maar lang leven RTL XL

1 like

Ik heb de vlog niet gezien, maar misschien hebben ze afgesproken om met vrienden te kijken?

Oeiiii dat met henna was echt erg. Had ze ook (terecht) veel shit over gekregen .

6 likes

Ja. Ook o.a. “Koken” en “Hardlopen” staan er in geschreven.

Haha soms weet ik niet of het nou over Mas of Cynth gaat.

2 likes

Ja ooh tuurlijk moet ze het helemaal zelf weten hoor! Maar ze filmt dagelijks haar leven en ik vind het gewoon oninspirerend en saai om te zien. Zoals een serie of een film die saai is.

Daarnaast kraamt ze idd vaak onzin uit en als ik het kijk vraag ik mezelf vaak af waarom ik het mezelf aandoe.

2 likes

Vergeet dat ene infuus niet met vitamines om je op weer te peppen als je brak bent ofzo… Wth

6 likes

Dat ziet er nogal eng uit.

3 likes

Drop

30 likes

Mascha: “ik ga nu douchen want ik ga zo sporten”
???

Is hier een reden voor om vooraf te douchen? Ben ik de enige die dit raar vindt?

29 likes

Hmm, als ik net uit bed kom doe ik dat ook hoor. Als je al licht bezweet bent en dan nog meer gaat zweten ruikt dat niet zo lekker :grimacing:

2 likes

Zijn ze wel crunchy??? Dat kan wel crunchier. Maak die wafels dan lekker zelf, met je constante commentaar.

13 likes