Beutyblogtopic XL #4

Haha dat vond ik ook altijd. Maar in België is het volgens mij veel normaler, ik hoor het iig vaker daar. Mn vriend zegt het bv ook en ik merk dat ik het overneem :sweat_smile:

1 like

#allergieshaming

:wink:

@quarterlife ken haar niet, maar klinkt als iets wat ik leuk vind. Ga het kijken.

2 likes

ben zo benieuwd! Welke kleur gebruik jij? Wat ik van je blog kan zien hebben wij ongeveer dezelfde huidskleur

De tweede! Warm Sun heet ie denk ik. Die heeft een iets warmere ondertoon dan mijn huid maar door de lichte dekking ziet 't er heel natuurlijk uit, vind dat net iets mooier dan een koelere tint.

1 like

Haha ja vind haar ook echt wel tof maar als ik te veel filmpjes van haar achter elkaar kijk heb ik soms wel genoeg van haar humor!

Mascha gaat in de vlog van vandaag naar het Paleis op de Dam maar blijft het continu een museum noemen. :woman_shrugging: Vervolgens staat ze midden op de Dam en zegt ze “We zijn op de Dam! Of althans, dáááár is de Dam,” terwijl ze de camera richt op het Nationaal Monument. Twee mooie momenten voor Gregor om haar te corrigeren, maar helaas. In de vlog van gisteren was Gregor er nog als de kippen bij om meteen “Nee!!” te roepen toen Mas zich afvroeg of de bloemen op de taart ook eetbaar waren. Ze waren eetbaar. :slightly_smiling_face:

Wel grappig dat ze vroeger niet de Primark in Den Haag in wou vanwege opdringerige fans, maar daar gelukkig geen last van heeft op een zaterdagmiddag op de drukste plek van Amsterdam!

73 likes

Haha hoop echt dat PJ een wietrokende linkse yogi wordt die af en toe z’n pa op komt zoeken op kantoor, gewoon voor het fijne gevoel wat z’n vader daar van krijgt :joy:

Of bij de plaatselijke autowas werkt en het daar geweldig naar z’n zin heeft terwijl z’n vader op 80 hoog zit weg te verpieteren achter een lelijke dooie kantoorplant. Zoiets

14 likes

Dit is helaas niet eens een uitzondering, ik en mijn collega’s maken dit ook wel eens mee :pensive: vind dit het grootste nadeel aan het werk

1 like

Ja het lijkt me sterk dat er op de nieuwe dijk en in de Kalverstraat geen Minions lopen toch?

Minion heaven volgens mij? Met de Primark op de nieuwendijk en de pull&bear en forever 21 op de kalverstraat?

1 like

Debbie begint op instagram steeds meer te lijken op een Kardashian

2 likes

Ik keek net de vlog van gister en mensenkinderen waarom zijn Mas en Krek zo goedgelovig en overtuigd van hun eigen slimheid? Ze gaan in een uber en dan praten ze “over de dimensies van het universum” (wie doet dit?) en dan zegt de uberdriver “oh jullie moeten Arabische cupping doen past echt” EN DAN GAAT MAS DAT METEEN PLANNEN :woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2:

Ze hoort letterlijk iets voor het eerst in haar leven 3 minuten ervoor en METEEN zet ze die preachy toon op en heeft ze het over “bloedzuivering” en dat het wel heel speciaal is etc etc. De truc om Mas en Krek iets te laten doen is eerst even vleien met hoe speciaal/gevoelig/slim ze zijn en vervolgens kun je de ezels uitmelken christustepaard het lijken wel twee toeristen die in een balletje-balletje scam trappen, zero besef echt.

100 likes

Ik heb speciaal om me hier aan te ergeren de vlog aangezet :biggrin:

Wel jammer dat het gesprek zelf niet in de vlog zat, ik was wel heel benieuwd wat zij te melden hebben over de dimensies van het universum.

6 likes

Ik kwam deze instastory bij een blogger tegen en herkende Cynthia hier bijna niet. Zou ze andere influencers zelf uitnodigen? Of melden zij zichzelf aan voor haar masterclass?

3 likes

Aan de andere kant, in de vlog van vandaag wanneer ze haar weekplanning toont, kun je zien dat ze voor donderdag alleen “Cupping” en “Temptation Island” heeft ingepland. Dus eigenlijk was de chauffeur in de uber een godsgeschenk voor haar om weer een hele saaie “chill dag” vlog te voorkomen. :smile:

Ooh, als ik Mascha was met zo’n groot platform en zo veel geld en vrije tijd, dan zou ik echt hele leuke vlogs kunnen maken. :weary:

13 likes

Haha ja, of dat ze een minuut wijdt aan het feit dat als ze zwarte kleding aan heeft ze de poeder van zich af moet houden als ze de kwast erin stopt. Soms denk ik echt: hardop nadenken mag, maar er zijn grenzen.

20 likes

Hahaha…

1 like

:joy::joy::joy: nog beter dan turtelio

Maar echt zij heeft/zij hebben zo’n saai leven! Ik kijk sinds ze in adam wonen weer af en toe een vlog en afgelopen week zei ze dat ze zo blij is met haar chilldagen. En terecht!! Maar op den duur ben je dat bunkergedoe inhuis toch beu en ga je wat leuks doen? Ga weer naar events, spreek af met andere yt’ers. Ga lekker ergens editten met een koffie idk maar ietsss😖

3 likes

toen ze ook op de dam stond en zei: het is hier zoooo toeristisch.

ook echt ontdekking van de eeuw.

24 likes

Sommigen van jullie hebben het trouwens over hoe übersaai haar leven is, en dat mag het allemaal ook zijn, en misschien vinden we het allemaal oersaaie bagger die ze laat zien in de vlogs en wie gaat er nou uitgebreid minuten lang praten over de ontdekking van de dag, je schuift iets naar achteren van je bureau als je witte poeder opdoet en je een zwart pak aanhebt, het is allemaal te zien in de vlogs.

maar wat als zij en krek nou gewoon enorm genieten van hun lekkere leventje en heel veel plezier hebben samen bunkering their life binnenshuis, op zich is daar ook niks mis mee toch?

en als daar blijkbaar ook nog mensen naar willen kijken dmv haar vlogs, nou helemaal mooi meegenomen. ze laat in principe gewoon zien hoe hun leven eruit ziet en dat bestaat nou eenmaal niet uit elke dag (of enkele dagen) vol bruisende activiteiten.

12 likes