Beutyblogtopic XL #4

Misschien dat dit is waarom mensen de vlogs van Bonnie over het algemeen leuk vinden? Ik heb alleen wat vlogmas dingen van haar gezien, dus correct me if I’m wrong, maar zij gebruikt die vrije tijd dus wel om (leuke) dingen te ondernemen

2 likes

Ik begrijp het waarschijnlijk verkeerd maar blokt ze daadwerkelijk in haar agenda wanneer ze tv-programma’s wil kijken???

Ik bedoel ik ben ook een tempa loverrrr maar lang leven RTL XL

1 like

Ik heb de vlog niet gezien, maar misschien hebben ze afgesproken om met vrienden te kijken?

Net als die klysma’s destijds of andere darmspoelingen. Was ook niet bepaald verantwoord.
Of je haar met Henna behandelen in een hotel, omdat de schoonmaakster toch moet schoonmaken :zipper_mouth_face:

20 likes

Oeiiii dat met henna was echt erg. Had ze ook (terecht) veel shit over gekregen .

6 likes

Ja. Ook o.a. “Koken” en “Hardlopen” staan er in geschreven.

Haha soms weet ik niet of het nou over Mas of Cynth gaat.

2 likes

Ja ooh tuurlijk moet ze het helemaal zelf weten hoor! Maar ze filmt dagelijks haar leven en ik vind het gewoon oninspirerend en saai om te zien. Zoals een serie of een film die saai is.

Daarnaast kraamt ze idd vaak onzin uit en als ik het kijk vraag ik mezelf vaak af waarom ik het mezelf aandoe.

2 likes

Vergeet dat ene infuus niet met vitamines om je op weer te peppen als je brak bent ofzo… Wth

6 likes

Dat ziet er nogal eng uit.

3 likes

Drop

30 likes

Mascha: “ik ga nu douchen want ik ga zo sporten”
???

Is hier een reden voor om vooraf te douchen? Ben ik de enige die dit raar vindt?

29 likes

Hmm, als ik net uit bed kom doe ik dat ook hoor. Als je al licht bezweet bent en dan nog meer gaat zweten ruikt dat niet zo lekker :grimacing:

2 likes

Zijn ze wel crunchy??? Dat kan wel crunchier. Maak die wafels dan lekker zelf, met je constante commentaar.

13 likes

Het lijkt wel alsof ze zo on-milieubewust mogelijk probeert te leven.

6 likes

Nee oké, maar ik denk dan: boeie, ik stink zo toch weer. Douchen heeft dan niet echt nut denk ik als je gelijk daarna weer gaat zweten? Ik vind het echt heel erg onnodig om 2 keer achter elkaar te douchen…

13 likes

Dan heb jij nooit naast iemand in de sportschool gestaan die heel erg naar zweet ruikt :stuck_out_tongue:

6 likes

Dat is 9 van de 10 keer oud zweet wat in kleding is getrokken. ‘Vers’ zweet ruik je meestal niet sterk.

11 likes

Ik douche ook vaak vantevoren, heb het echt nodig om wakker te worden dus dat vind ik voor het sporten wel heel lekker :slight_smile:

“Het is nog steeds niet super.”

2 likes