Beutyblogtopic XL #4

Nouja zo werken alle influencers he, “dit is echt mijn faaaaaavoriete product” en twee dagen later is er weer een ander favoriet product. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Betalen fans echt hier 500 dollar voor?

My ears are bleeding now dear!

Ja klopt maar dit was wel heel schaamteloos haha

Ik kocht honderd jaar geleden allerlei producten die Serena geweldig vond totdat ik me realiseerde dat ze elke week een nieuwe favo shampoo of krultang had, duh. Dat ik dat niet eerder doorhad :stuck_out_tongue:

2 likes

En sowieso, was er niet allemaal gedoe over haar pillen, qua slechte kwaliteit ood?

Dat James iets anders promoot (zoals 3/4 van american influencers sugarbear adverteert), heeft toch niets met haar slechte kwaliteit te maken?

Of miss begrijp ik het verkeerd, of mis ik iets. Heb geen zij om die video te kijken namelijk :grimacing:

Volgens mij ging het Tati er om dat James haar had beloofd om helemaal 100% achter haar merk ‘Halo’ te staan en een hekel had aan de sugarbears. Toen belde James naar Tati om te zeggen dat hij een post online had gezet over die sugarbears en dat was de druppel voor Tati. Zo begreep ik het, van wat ik heb gezien dan.

3 likes

Ik ben team Tati, maar James Charles vraagt voor een tourticket 52,50 dollar. Er zijn idd ook kaarten van 500. Allemaal belachelijk prijzen, maar het begint dus niet bij $ 500

“I want to publicly apologize to my close friend Tati,” he began. “She has been like a mother to me since my first days in this industry and has given me more love, support, resources, and advice than I could ever ask for. This weekend I did an Instagram Story for Sleep Vitamins that I’ve been taking, because the brand helped me with security when the crowd around me at Coachella became unsafe.”

Haha die reden ook. Ik heb die post online gezet omdat ze beveiliging voor me hadden geregeld. En dan zeggen dat hij er geen geld voor kreeg maar er stond wel #ad bij.

8 likes

Hahah wat een reden ja. Waar stond dit?

Zijn IG stories.

1 like

Ook al kreeg hij er geen geld voor, ad is wel correct want hij kreeg er coachella artist tickets voor terug. En waarschijnlijk was dat dus in een contract opgesteld dat hij een insta story daarvoor in ruil zou doen, want toen dat relletje ontstond heeft hij die ad de volle 24 uur laten staan terwijl hij altijd snel dingen delete.

Maar in haar video zegt Tati ook dat ze niet geloofd dat het door security issues kwam en dat hij dat heeft verzonnen omdat hij zelf ook wel weet dat het niet aardig is tegenover Tati. Ik vind dat niet zo vergezocht want sugar bear heeft meerdere youtubers artist passes gegeven voor dat weekend. Dus wss heeft dat gewoon van te voren geregeld en dan dit lul verhaal verzonnen. Ook echt alsof sugar bear daar staat met wat extra passen voor het geval dat?? Artist passes zijn echt $1000 en op de dag zelf vast het dubbele waard.

2 likes

Gelukkig neemt Tati wel nog even een paar minuutjes om dr eigen toverbonen aan te prijzen. Ik vind James maar een enge kwibus als ik al die verhalen lees, wel goed dat iemand dat zo open en bloot zegt in plaats van er alleen maar op te hinten en vervolgens je mond dicht houden.
Volgens mij zijn ze allemaal behoorlijk nep in beauty guru land. Trust nobody

1 like

Reactie van James Charles…

Ik snap echt niet dat James niet even de tijd neemt met die apology video. Deze is echt zo onoprecht en veel te snel geplaatst. En nu is hij bijna 2 uur te laat voor zijn meet & greet (In Australië).

Hij heeft al 100K dislikes. Hij verliest echt heel hard subscribers, volgens mij zit hij binnen een halfuur onder de 15 miljoen (begon met 16,6). Hij heeft ook 20k subs gekocht, want die kwamen eropeens binnen 1 seconden bij.

Ik moet echt lachen om dat stukje tegen zijn moeder? Iemand op guru gossip zei: “What is going on here - does he only communicate with his mom via his videos? Does he not have her phone number?”

12 likes

Als je op live klikt kun je in real time zien hoeveel subs hij per seconde verliest

1 like

Hier ben ik het mee eens. Bizar waar een vrouw van >35 zich mee bezig houdt. Komt ze er nu pas achter dat er achterbaks mensen bestaan in de (youtube) wereld. Gedraag je classy en laat lekker gaan. Byeeeee

4 likes

Ik vind er niks heftig aan. Hij verliest nu een week volgers en daarna is iedereen het weer vergeten en gaat het leven weer verder. Zoals altijd met Youtube schandalen. Als zijn ‘predator’ gedrag waar is, is dit maar een milde straf, niet waar.

31 likes

Sister bye!!!

Iedereen mag natuurlijk fouten maken en vergeven worden, maar ik vind het persoonlijk alleen maar goed als James Charles zijn invloed verliest. Het is niet alsof hij na dit geen werk meer heeft, er zullen altijd mensen zijn die hem blijven volgen (hij heeft 15 MILJOEN subscribers!!!) en hij is inmiddels wel op een niveau dat hij “terug kan komen”. :woman_shrugging: Zijn carrière is voor een ontzettend groot deel gebaseerd op zijn band met andere influencers (en Tati heeft hem écht heel veel geplugt terwijl hij haar nooit op zijn IG heeft gehad of op zijn kanaal, tot het hem een keer zelf gunstig uitkwam) en ik vind het zelf alleen maar begrijpelijk en goed dat Tati duidelijk aangeeft wat het probleem is. Natuurlijk is ze ervan bewust dat hij door haar video kijkers verliest, maar ik vind haar niet onredelijk overkomen.

41

35 likes

Ik vind het mega irritant dat Mas na meer dan een week op Bali nog niet eens dankjewel in het Indonesisch zegt. #ikbensnob

12 likes

Half miljoen. Helaas nog steeds 15 miljoen over.

Dit is toch diezelfde James Charles die op het Met gala was en het zo fijn vond dat er eindelijk influencer representation was daar? Misschien heeft Anna Wintour die Tati wel even ingeschakeld om hem even op zijn plek te zetten :grin:

4 likes