Als hij zich er ook mee bemoeit dan zit het echt hoog.
Ik heb een Gucci zonnebril die er erg op lijkt, misschien is die in vergelijking minder zwaar.
Ik weet alleen even niet hoe dat model heet.
Ik vond het niks om tussen de Nederlanders op het strand te zitten en bitterballen (bij wijze van) kunnen bestellen. Dan kan ik net zo goed naar de Spaanse costa gaan.
Ik wil een beautygloss video: bevestigen en ontkrachten van forum reacties 
Gezeur over vliegen
Even in een spoiler, maar iedereen zeikt altijd zo op vliegen, terwijl met de auto naar dezelfde bestemming binnen Europa net zo vervuilend is (en duurder), zie ook dit plaatje:
Natuurlijk geldt dit alleen voor Europa (met de auto naar Bali is nou eenmaal vrij lastig) en betekent dit ook niet dat we mensen helemaal niet aan kunnen spreken op hun vlieggedrag, maar eigenlijk zou dat aanspreken wat mij betreft dus over het hele reisgedrag moeten gaan.
Maar een groot deel van de wereldbevolking zal überhaupt nooit vliegen. Het zijn al alleen de allerrijksten in feite die vliegen. Ik vind dat vliegen geen recht is van āde gewone manā.
Maar de CO2-uitstoot van de auto is voor het hele voertuig, bij het vliegtuig is het per persoon. Als je je dus met meerdere mensen in een auto rijdt, is de auto schoner.
Hij had het moeten vertalen naar Muricaans, hij weet toch dat zijn fans allemaal international zijn.
Zit hierom hardop te lachen op mijn werk haha.
Dat zeggen ze echt opvallend vaak, mijn man, mijn vrouw, ik vind dat zo afstandelijk klinken!!
Ik ben vooral verbaasd dat er niet āāmijn foefje heeft iets geschrevenāā staat.
Dat is waar! Ik vind vliegen ook niet per se een recht, maar ik denk dat iets als een maximaal aantal vliegkilometers per persoon per jaar (bijvoorbeeld) een grotere impact zal hebben dan de prijs voor tickets verhogen. Nu is dat eerste natuurlijk heel moeilijk te realiseren, dus het lijkt me ook geen ideale oplossing. Het blijft een moeilijke kwestie.
HAHAHA
Denk dat het verhogen van tickets mensen wel beter laat nadenken. Als je super goedkoop naar parijs kan met het vliegtuig denken mensen sneller laat ik een paar dagen weg gaan. Die uren kan je denk ik niet invoeren maar mischien wel een soort van extra belasting als je meer vliegt. Best een moeilijk om een oplossing te bedenkenš¤
Ik heb dit idd ook al eens gezegd, want een Anna Nooshin (vliegt helemaal vaak), noor of monica die even op en neer vliegt voor een wedstrijd, vliegen meer maar krijgen hier geen/minder kritiek op.
Bij Massa komt het imo zo scheef over omdat ze wel roept afval scheiden en huilend in Spitsbergen staat en vervolgens totaal niet let op haar ecologische voetprint. Tegelijkertijd vraag ik me (oprecht) af of bijv Anna überhaupt nadenkr over zoiets simpels als afval scheiden over of haar ecologische afdruk 
Massa heeft echt een gigantische blinde vlek. Geen flauw idee hoe ze overkomt en dat ze eigenlijk niks laat zien van haar leven!
Helemaal prima als je graag thuis bent en rustig tijd doorbrengt met je schatje maar pretendeer dan niet dat je een spannend, vol leven hebt en je camera overal mee naar toe neemt!
Ik denk oprecht dat als Mas (net als bijvoorbeeld Bonnie) naar 3 vlogs in de week zal gaan, dat ze dan meer rust krijgt, mooiere dingen kan schieten en leukere vlogs zal maken. Het is volgens mij best pittig om iedere fucking dag toffe content te moeten maken, het zal haar Ʃn haar vlogs echt goed doen hierin een stapje terug te nemen als dat kan.
Zeker als je dan kijkt naar een Enzo Knol 
Ik denk ook wel dat al het gezeik op de Bali vlogs voor haar de laatste druppel is om te stoppen met dagelijks vloggen. Als je in een andere omgeving bent ben je sneller geneigd om zulke stappen te ondernemen denk ik.
Ik loop alleen mee als de dresscode het beutyglossxJoshVeldsla jurkje is, want dat kan voor alle gelegenheden!