Beutyblogtopic XL #4

Ik vind het juist een rare foto zo met dr armen naar achter haha alsof ze halve armen heeft ofzo… Wist even niet hoe ik het moest zien hahah… Ze ziet er verder wel mooi uit en het jurkje staat haar ook leuk…

3 likes

Een goede schrijver kan dit ook prima hoor.

Deze video is een goede samenvatting.

3 likes

Wow, Tati gaat al naar de 7 miljoen.

2 likes

Zara :heart:

1 like

Iemand in zijn team denk ik. Maar dat was maar 1x op het begin.

1 like

Ik ken deze mensen totaal niet, maar ik vind het best wel wat om als 37 jarige zo’n vriendschap op te bouwen met een tiener (want als hij nu 19 is was hij dus jonger). Dat is per definitie geen gelijke vriendschap. Vervolgens breek je hem (terecht of onterecht) af, waarna mensen hem gaan zien als manipulatief, raar, asociaal etc. Negentien is echt nog heel jong…

19 likes

19 is zeker jong. Maar hij is schijnbaar ook oud genoeg om mensen te manipuleren en relaties te verpesten.

Als alles wat Tati zegt waar is en hij dus in drie jaar tijd zichzelf zo is gaan gedragen, lijkt het me alleen maar goed dat er nu iemand aan de bel trekt. Al is het weer een andere discussie of dat op deze manier had moeten gebeuren natuurlijk.

1 like

Ja, nu je het zegt snap ik dit ook wel een beetje. Doet er niet aan af dat die jongen echt een keer een pak voor zijn broek nodig heeft en niemand hem dat wss geeft want $$$$. Dus wat dat betreft is dit ‘schandaal’ op de lange termijn wel goed voor hem.

2 likes

Mja, was dat echt een vriendschap? Hij is op hele jonge leeftijd daar gaan wonen in zijn eentje en niemand vond hem boeiend. Zij heeft hem onder haar hoede genomen en vooruit geholpen.

Verder wat @grace zegt. Hij heeft blijkbaar even een reality check nodig.

1 like

Oh boehoe arme Cynthia want ze is ook nog maar 35 keer op vakantie geweest dit jaar.
Sorry ben een jaloerse trut. Ze klaagt ook nog dat mensen niet stil genoeg zijn in dr superdeluxe resort.

88 likes

Door dit soort stories van haar vraag ik me af waarom ik haar nog volg? En dan bedenk ik me dat het gewoon een soort ramptoerisme is. :woman_shrugging:t2:

11 likes

Dit raakt kant noch wal

Ik zou ontvolgen en af en toe zelf kijken. Toch weer een volger minder :fu:t4:

8 likes

Haha ja same. Ik vind haar soms wel leuke dingen posten, maar dat verpakte klagen wat ze doet is echt irritant. Dan gaat ze een poll maken of mensen het wel of niet vinden kunnen om op een openbare plek filmpjes te kijken/bellen? Maar heus niet omdat ze echt wil weten wat henkie en patricia daarvan vinden, is gewoon een manier om indirect te kunnen zeuren.

5 likes

Lekker bezig.

7 likes

Ik vind het echt een bizar fenomeen om naar die tellers te kijken :joy: James zakt echt met de 1000 per minuut ofzo. Tati is in de laatste 10 minuten 15.000 gegroeid.

6 likes

Same, maar tegelijkertijd merk ik dat ik het heerlijk vind om me lekker te ergeren aan het gezeur van dit soort mensen.
Want druk hoor, een 80-urige (onder een dekentje op de bank) werkweek… die vakantie heb je verdiend meit!

4 likes

Hij heeft een palet met daarin een groene kleur die social blade heet, omdat hij dus altijd groene cijfers heeft Hehe. Intussen is ie al bijna 1,5 miljoen volgers kwijt, misschien ff palet updaten.

25 likes

Ooeeeh rood. Kun je een lekker ik-heb-net-gejankt lookje mee maken.

1 like