Beutyblogtopic XL #4

Ja, lijkt me lastig, dat je dan eens probeert om je ‘influence’ ten goede te gebruiken en dat je dan jaren later nog mag horen dat je niet “practicet what you preach”.

2 likes

Ik kijk Mas haar vlogs nog steeds en ben het ook wel eens met haar insta story. Ze gaan veel uit eten, gaan 's avonds naar beach club, en doen af en toe sightseeing. Ik vind het ook wel heftig hoe ze hier ‘gepakt’ wordt op haar ‘niets doen op vakantie’. Ze heeft duidelijk gezegd dat ze er is om een boek te schrijven en te chillen. Er zijn zoveel mensen die voor werk reizen en maar een paar dagen in Londen of China zijn en dan weer terug reizen. Zij zitten er een maand en maken er gelijk een leuke trip van, top toch? Ik zou het ook doen als mijn baan het toeliet en ik het geld had me dit te veroorloven. Ik vind ook dat ze over haar ‘saaie vlogs’ wel een punt heeft, ik vind het wel tof dat ze juist gewoon laat zien wat ze zo’n hele dag doen, ipv alleen de ‘insta proof’ momenten.

Even een weerwoord voor alle negatieve comments hier :stuck_out_tongue:

21 likes

Ik heb wel het idee dat Mascha het beter gewoon bij vakanties in 'Murica kan houden. Geloof dat iemand het hier eerder ook al zei, maar ik zie haar en Gregor nergens zo gelukkig als daar. Zowel hun reis naar Japan als deze naar Bali lijkt een beetje een teleurstelling? Ze komen in ieder geval lang niet zo enthousiast over.

4 likes

Zo knap van jouw vrouw!

93 likes

Mee eens! Ik heb sowieso het gevoel dat er hier heel vaak één zinnetje wordt gepost zonder enige context en dat iedereen daar dan los op gaat zonder de vlog gezien te hebben. En ze wordt ook wel heel erg gepakt op dingen die ze jaren geleden heeft gezegd…

3 likes

Hahaha

Als hij zich er ook mee bemoeit dan zit het echt hoog.

3 likes

Ik heb een Gucci zonnebril die er erg op lijkt, misschien is die in vergelijking minder zwaar.

Ik weet alleen even niet hoe dat model heet.

1 like

Ik vond het niks om tussen de Nederlanders op het strand te zitten en bitterballen (bij wijze van) kunnen bestellen. Dan kan ik net zo goed naar de Spaanse costa gaan.

2 likes

Ik wil een beautygloss video: bevestigen en ontkrachten van forum reacties :joy:

5 likes
Gezeur over vliegen

Even in een spoiler, maar iedereen zeikt altijd zo op vliegen, terwijl met de auto naar dezelfde bestemming binnen Europa net zo vervuilend is (en duurder), zie ook dit plaatje:

Natuurlijk geldt dit alleen voor Europa (met de auto naar Bali is nou eenmaal vrij lastig) en betekent dit ook niet dat we mensen helemaal niet aan kunnen spreken op hun vlieggedrag, maar eigenlijk zou dat aanspreken wat mij betreft dus over het hele reisgedrag moeten gaan.

8 likes

Maar een groot deel van de wereldbevolking zal überhaupt nooit vliegen. Het zijn al alleen de allerrijksten in feite die vliegen. Ik vind dat vliegen geen recht is van ‘de gewone man’.

5 likes

Maar de CO2-uitstoot van de auto is voor het hele voertuig, bij het vliegtuig is het per persoon. Als je je dus met meerdere mensen in een auto rijdt, is de auto schoner.

20 likes

Hij had het moeten vertalen naar Muricaans, hij weet toch dat zijn fans allemaal international zijn.

29 likes

Zit hierom hardop te lachen op mijn werk haha.

3 likes

Dat zeggen ze echt opvallend vaak, mijn man, mijn vrouw, ik vind dat zo afstandelijk klinken!!

2 likes

Ik ben vooral verbaasd dat er niet ‘‘mijn foefje heeft iets geschreven’’ staat.

4 likes

Dat is waar! Ik vind vliegen ook niet per se een recht, maar ik denk dat iets als een maximaal aantal vliegkilometers per persoon per jaar (bijvoorbeeld) een grotere impact zal hebben dan de prijs voor tickets verhogen. Nu is dat eerste natuurlijk heel moeilijk te realiseren, dus het lijkt me ook geen ideale oplossing. Het blijft een moeilijke kwestie.

5 likes

HAHAHA

Denk dat het verhogen van tickets mensen wel beter laat nadenken. Als je super goedkoop naar parijs kan met het vliegtuig denken mensen sneller laat ik een paar dagen weg gaan. Die uren kan je denk ik niet invoeren maar mischien wel een soort van extra belasting als je meer vliegt. Best een moeilijk om een oplossing te bedenken🤔

2 likes