Beutyblogtopic XL #4

Dat zeker, oud genoeg om te manipuleren, maar ook te jong om op zo’n publieke wijze aan de schandpaal genageld te worden. Zeker als dat door iemand is die twee keer zo oud is. Als ze leeftijdsgenoten waren geweest had ik het prima gevonden, maar ik vind dat je als fors veel oudere toch iets meer wijsheid moet tonen. Ook omdat er prima manieren zijn om iemand tot orde te roepen zonder daar je miljoenen volgers bij te betrekken.

2 likes

De enige reden waarom ze dit publiek maakt is omdat er overal kwaad over dr werd gesproken. Ik snap wel dat ze dan voelt dat ze zich moet verdedigen.

En eerlijk gezegd hoeft James Charles ook echt niet gespaard worden. Hij is problematisch en het werd tijd dat dit bekend werd gemaakt.

6 likes

Ik vond dit wel een goede reply

44 likes

Zou zij dit voor ogen hebben gehad? Hij heeft twee keer zoveel volgers dan zij? Zou ze misschien niet gerealiseerd hebben wat voor invloed haar video heeft?

Hahahahha die Kahoot muziek op de achtergrond.

4 likes

@VickyViolence aha, ik weet er verder het fijne niet van.

@Echo Ik niet zo. Er is overtuigend wetenschappelijk bewijs voor het nog lang niet volwassen zijn op die leeftijd (vandaar ook zaken als het adolescentenstrafrecht). Sociaal emotioneel gezien ben je nog altijd gewoon negentien. Ik werk zelf met tieners die in een vrij uitzonderlijke situatie zitten en onder druk moeten presteren en als volwassenen behandeld worden. Maar aan het eind van de dag zijn ze nog steeds tieners. Ik vind dat je als volwassene dan een verantwoordelijkheid hebt in de manier waarop je met ze omgaat. Het klinkt oud, maar juist nu zie ik ook vaak hoe jong het is. Het runnen van een bedrijf of het jonge ouderschap verandert dat niet.

6 likes

Ik vind het gewoon vervelend als youtubers na een scandal zich verschuilen achter “ja maar ik ben nog jong” terwijl ze, zoals die tweet zegt, ze wel de voordelen van een volwassen leven p lukken. Tana Mongeau doet dit ook altijd.

Dus je woont zelfstandig, verdient miljoenen met je eigen bedrijven, je hebt een huis gekocht etc maar als er dan een schandaal is zijn ze ineens een kind. Leef je leven dan ook als kind? Of neem gewoon verantwoordelijkheid voor je fouten.

11 likes

Maar het hebben van miljoenen, zelfstandig wonen of een bedrijf hebben staat simpelweg niet gelijk aan volwassen zijn. Als het je komt aanwaaien, doordat je bijv het juiste carrierepad kiest, kan je al die dingen in vrij snelle tijd hebben. Terwijl je op andere fronten nog gewoon jong volwassene bent. Dit soort argumenten worden ook altijd gebruikt als een kind bijv een misdaad begaat (volwassen daden, volwassen verantwoordelijkheden). Emotioneel gezien klinken ze juist, maar feit is; dat zijn ze niet. Het zegt niks over hoe ver iemand sociaal emotioneel daadwerkelijk is en dat maakt een publieke ruzie tussen een 37 jarige en een 19 jarige oneerlijk.

Dat het vervelend is snap ik, maar het is gewoon onjuist.

19 likes

Ik herken het topic even niet meer terug. Zou zelf een splitsing wel fijner vinden.

6 likes

Omdat het niet meer alleen maar over Mascha gaat? Het gaat al de hele dag over beutybloggers/Youtubers dus ik zie geen probleem.

65 likes

Hmm nou ik hoef niet alleen over Mascha te lezen (vind haar overigens geen beautyblogger)

We hebben het al vaker over splitsing gehad en komen er toch nooit uit met z’n allen, dus misschien moet ik maar niks zeggen eigenlijk.

1 like

Wat voor splitsing denk je dan aan? Want voor de overige bloggers en youtubers hebben we toch al een apart topic?

Ik denk omdat het gaat over amerikaanse bloggers nu?

3 likes

Ik vind twee verschillende topics eigenlijk al irritant omdat het soms in alle twee de topics over hetzelfde gaat.

27 likes

-1,011,376 -104.5%
SUBSCRIBERS FOR THE LAST 30 DAYS

Wauw

2 likes

Ik zat ook net weer te kijken. Nog -2000 en dan zit hij onder de 15 miljoen. Gaat echt niet normaal snel.

1 like

Sub 15 mil :sweat_smile:

3 likes

Jeffree is duidelijk team Tati… Hij heeft James ook ontvolgt op Instagram.

40 likes

Ik moet wel lachen om die comments bij die live video met die teller “will you do a give away when you hit 14 mil?” En “congratz on hitting 15mil subs AGAIN”

14 likes


Reactie onder James zijn video, ik moet iets te hard gniffelen om dit berichtje.

37 likes