Beutyblogtopic XL #4

Ik heb dit idd ook al eens gezegd, want een Anna Nooshin (vliegt helemaal vaak), noor of monica die even op en neer vliegt voor een wedstrijd, vliegen meer maar krijgen hier geen/minder kritiek op.

Bij Massa komt het imo zo scheef over omdat ze wel roept afval scheiden en huilend in Spitsbergen staat en vervolgens totaal niet let op haar ecologische voetprint. Tegelijkertijd vraag ik me (oprecht) af of bijv Anna überhaupt nadenkr over zoiets simpels als afval scheiden over of haar ecologische afdruk :thinking:

10 likes

Massa heeft echt een gigantische blinde vlek. Geen flauw idee hoe ze overkomt en dat ze eigenlijk niks laat zien van haar leven!
Helemaal prima als je graag thuis bent en rustig tijd doorbrengt met je schatje maar pretendeer dan niet dat je een spannend, vol leven hebt en je camera overal mee naar toe neemt!

14 likes

Ik denk oprecht dat als Mas (net als bijvoorbeeld Bonnie) naar 3 vlogs in de week zal gaan, dat ze dan meer rust krijgt, mooiere dingen kan schieten en leukere vlogs zal maken. Het is volgens mij best pittig om iedere fucking dag toffe content te moeten maken, het zal haar én haar vlogs echt goed doen hierin een stapje terug te nemen als dat kan.

16 likes

Zeker als je dan kijkt naar een Enzo Knol :sweat_smile:

Ik denk ook wel dat al het gezeik op de Bali vlogs voor haar de laatste druppel is om te stoppen met dagelijks vloggen. Als je in een andere omgeving bent ben je sneller geneigd om zulke stappen te ondernemen denk ik.

Ik loop alleen mee als de dresscode het beutyglossxJoshVeldsla jurkje is, want dat kan voor alle gelegenheden!

14 likes

Als Mas zoveel buiten de Balinese bunkers doet, waarom zien en horen we er niks over? Waarom vertelt ze dan niet waar ze naartoe is gegaan op de scooter? Is ze naar een tempel/rijstveld/berg/strand/whatever geweest? Lijkt me toch dat ze zoiets zou melden, in plaats van vertellen over de veel minder bijzondere dingen zoals de zoveelste manicure, tripje naar de pinautomaat, zwemmen in het mini zwembad, temptation island kijken.

12 likes

Het is ook best dubbel. Ze zegt dat ze (max en Mascha) op Bali zijn voor het schrijven van dat boek, maar ze hebben wel hun partners mee wat het meer laat overkomen als een vakantie?! Wat doen mireille (?) en gregor dan de hele dag? Had ze beter met max twee weken op de hei kunnen gaan zitten?

4 likes

Ja joh, ik ben er al 10x geweest en mijn moeder ook!!

1 like

Everyone and their mother/brother/dog is een Engelse uitspraak, niet gek als je die in het Nederlands nog nooit gehoord had.

1 like

Nou en hoe. Wat overdreven zeg.

12 likes

En álle figuren staan er mooi in!!

1 like

Zo, inderdaad zeg. Ik ging even kijken en de jaloezie-kaart wordt gelijk getrokken :roll_eyes: Daarnaast zegt ze de hele tijd who the fuck are you??!?!?! Nou, eh, misschien je publiek dat jouw inkomsten genereert?

13 likes

Ik snap de laatste instagramfoto van Mascha niet. Wat wil ze nou zeggen? En wat beroerd is zij in Nederlands schrijven.

3 likes

Haha ik wilde n.a.v. dit even kijken… heeft ze me geblokkeerd? Terwijl ik haar helemaa niet volg

Ik vind het ook wel weer wat hebben dat Mascha echt 0,0 moeite doet om iets spannends of boeiends van haar vlogs te maken. Een kleine greep uit de vlogtitels van Bali:

Wauw wat is dit een coole chillplek
Dit is hoe je tankt op Bali
Op een instagrammable strand op Bali beland
We zijn van de scooter gevallen op Bali

Ze lijkt wel 12 haha

40 likes

Ik ging ook even kijken, maar kon het niet afkijken zo cringy. Zo humorloos en zo worked up (op een slechte manier)? :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

Waarom zo heftig en waarom de f*ck maakt zij zich druk om bedoelt ze en waar bemoeit ze zich mee? Even wat beter naar JS kijken, want dit werkt zooo averechts?

2 likes

Ze betrekt het ook op zichzelf en zegt daarna: “dit gaat niet eens over mij.”

Inderdaad Jessie, het gaat niet over jou. “Dus waaaaar de fuuuuuck bemoei jij je mee?!!”
Houd nu je handen maar weer aan het stuur en je ogen op de weg.

9 likes

Fuck! Nou ga ik fucking eten bestellen bij de fucking thuisbezorgd. Want ik heb fucking honger gekregen van die fucking Jessie Maya die fucking veel over fucking eten bestellen praat.

16 likes

Fuck

7 likes