Beutyblogtopic XL #4

What the fuck?
Nee geen joints dear, ik, bestel fucking sushi bij de thuisbezorgd.

Is dat het nieuwe rauw?

Overal een Uber naartoe nemen = ook 2 afspraken!

4 likes

Hahaha wat komt die Jessie labiel over joh.

Ik dacht te zien dat ze rechts zat, dus bijrijderstoel.

Nee, je ziet het stuur in beeld en ze kijkt heel soms in de spiegels

Edit: jemig, wat maakt ze agressief haar punt

4 likes
Samenvatting

Hier word ik wel weer een beetje moedeloos van. Ik heb me voor dit jaar voorgenomen om geen vliegvakanties te boeken. Aangezien ik hiervoor vele malen per jaar met het vliegtuig weg ging, mag ik dan ter compensatie voor mezelf veel tripjes weg met auto, bus of trein (en dan weet ik dat de auto hier de slechtste keuze van is, maar daar wil ik nog niet strikt in zijn, omdat niet vliegen al een hele grote stap is voor mij). Ik leg nu dus best wel een hoop kilometers af met m’n auto. Maar dit zou dus betekenen dat het eigenlijk helemaal niet uitmaakt en ik net zo goed kan vliegen?!

Sorry voor de off-topic, maar ik ben hier even niet goed van :anguished:.

Oh shit, echt?! Dat was me niet opgevallen. Wat debiel dat ze dat tijdens het rijden doet.

Wie de fuck denk je dat je bent en waar de fuck bemoei je je mee???

38 likes

Wow ik word er helemaal nerveus van hoe lang ze in de camera kijkt terwijl ze dus aan het rijden is!

6 likes

Just keeping it real, keeping it one hundred

5 likes

LOL.

Vind het dus zo irritant dat zo veel vloggers/Instagrammers filmen tijdens het rijden

10 likes

Ze zouden er toch eigenlijk makkelijk voor beboet kunnen worden? Ze helpen de politie zelfs door zelf het bewijsmateriaal te uploaden.

3 likes

Ik vind het niet irritant, ik vind het ontzettend stom en levensgevaarlijk. En ik vind ook dat ze daarvoor beboet mogen en moeten worden, als het in video’s (op welk platform dan ook) te zien is.

26 likes

Vind ik ook. Snap ook niet dat de politie niet gewoon een boete stuurt. Ze hebben het bewijsmateriaal. Hoppa!

2 likes

Oh, sorry. Jij zei precies hetzelfde.

1 like

Ja je hebt helemaal gelijk. Ik ben hier zelf heel fel in in het dagelijks leven, probeerde het hier wat gematigd te brengen voordat ik alle frustraties eruitgooi op vrijdagavond :sweat_smile:

2 likes

Ik gok dat de politie niet dagelijks de instagram stories van influencers zit te bekijken. Althans ik mag hopen dat ze wat beters te doen hebben.

6 likes

Klopt! Maar als kijkers nou gewoon een berichtje naar de politie sturen van kijk er zit er weer één te vloggen achter het stuur dan kunnen ze daar wel wat mee doen.

4 likes