Beutyblogtopic XL #4

Hij is bijna 1,2 mil kwijt :scream:

Het is wel trouwens aangenaam om James een keer rustig te horen praten (in zijn laatste video).

1 like

Ik zou de “beautybloggers” die in dit topic worden besproken, zoals Mascha, gewoon voegen in het youtubers topic en dan voor de Amerikaanse bijv dit topic.

2 likes

Het gaat nu toch ook gewoon prima?

29 likes

Ik vind dit onderwerp ook niet zo heel boeiend, maar dat gaat wel weer over toch. Het is niet zo alsof het de hele tijd alleen maar over Amerikaanse youtubers gaat, alleen op dit moment even, omdat er wat aan de hand is.

Juist leuk die afwisseling (ook al ken ik deze mensen niet), lijkt me ook leuk om meer over buitenlandse Youtubers te lezen, maar geen zin in vier verschillende topics en beauty is beauty vind ik.

30 likes

Niet nog een splitsing :scream: waar bespreek je Nikkie dan?

4 likes

Ohh ik vind het altijd zo typisch hoe cynthia eerst zeikt alsof de wereld vergaat en er dan áltijd achter zet ‘maar dat is prima’. Zo geforceerd positief hou op mens je vind het helemaal niet prima.


En een splitsing in dit topic lijkt me echt onnodig. Je kan niet altijd iedereen op z’n wenken bedienen wat interesses betreft. Ik ken deze mensen ook niet en dan scroll ik er gewoon over heen. Prima toch?

(hehe)

24 likes

Nou dan moeten we maar een eigen topic voor Nikkie maken :woman_shrugging:t4:

Kan iemand me misschien in 2 of 3 zinnen uitleggen wat er aan de had is met deze twee personen? Ik snap het niet haha

2 likes

Tati en James?

1 like

Ik heb Mascha gewoon nog nooit met mes en vork zien eten. Altijd dat gehark met sushistokjes of een vork.

9 likes

Ik heb vloggloss al 2 jaar geleden ontvolgd (tijdens de huwelijksreis) en sinds vandaag ook beautygloss. De laatste 4 video’s vond ik allemaal niks en ik kijk eigenlijk al heel lang niet meer. Ik heb bijna alle Nederlandse YouTubers ontvolgd besef ik me net.

1 like

Ik eet ook niet met mes en vork. De westerse cultuur is toch niet de standaard voor iedereen?

18 likes

Forever alles naar binnen harken met een vorkie hier! :ok_hand:

(behalve steak)

4 likes

Dat snap ik, maar ook stampot eet ze alleen met vork. Het gaat mij dan om dat harken naar binnen van Hollandse gerechten.

1 like

Haha ik eet dat ook met een lepel

3 likes

Maar waarom zou Massa niet op de westerse manier eten, als (etnisch) Russin die het grootste gedeelte van haar leven Nederland gewoond heeft? In Rusland eet men (in dit geval bedoel ik daarmee etnische Russen) ook met mes en vork. Snap wel dat mensen dus verwachten dat ze met mes en vork zou eten. En bijna alles wat zij doet wordt in detail besproken hier, dus ook haar manier van eten.

1 like

Het is ook een onbelangrijke ergernis: ik erger me aan dat geschuif naar binnen en hoe ze het filmt. Onbelangrijke opmerking van mij dus.

1 like

Maar er is niet één westerse manier van eten. Amerikanen hebben een andere manier van eten dan Europeanen.

Ooooh misschien is dat het dan, ik ga dinsdag meteen even aan mijn collega vragen of ze toevallig Amerikaans is :innocent:

5 likes