Beutyblogtopic XL #4

Ja ff samenvatting van de samenvatting:
Hij gaat chronologisch al tati’s punten af, begint idd met sugar bear verhaal - ondersteund alles wat hij zegt met meerdere screenshots, met meerdere personen en de tijden etc kloppen. Daarnaast ook het “sexual predator” gebeuren en hoeveel mensen hem nu vals beschuldigen en achteraf excuses aanbieden. Bijv. Zarah Larson die tweette dat JC haar vriend meerdere keren berichten heeft gestuurd terwijl hij wist dat hij straight was - het was 1 dm met: you’re so hot. Geen gesprek verder, niets, en wie zegt dat hij wist dat zij aan het daten waren :face_with_raised_eyebrow: ook die gast van Seattle heeft zelf in een video gezegd dat hij wilde afspreken met JC en wilde kussen (dat had JC zelfs gevraagd). Daarnaast nog veel haatberichten van Jeffrey Star waaronder richting z’n broertje die hier totaal niets mee te maken heeft en die momenteel klinisch depressief is.
Echt elk statement wordt ondersteund met meerdere screenshots en het lijkt erop dat tati de waarheid zo vertelt heeft, met zo weinig details, dat JC gewoon heel slecht neer gezet wordt. Ook idd dat hij zei “i am a celebrity” hij laat echt tientallen berichten zien met het grapje “i am famous” wat een inside joke is volgens hem.

Die jongen uit Seattle had m inmiddels 9 x gebeld door deze situatie en Tati en Jeffrey Star hebben meetings aangevraagd via Google. Hij heeft de meetings gedeclined - hij vindt dat hij nu ook public mag reageren omdat hij nu door miljoenen mensen aangevallen wordt.
Hij gaat nu eerst proberen mentaal alles op een rijtje te krijgen etc en hoopt op een dag wel samen te zitten met alle betrokkenen.

I buy it, eerlijk gezegd. Door alle screenshots en details. Elk verhaal heeft twee kanten of course maar ik denk dat het tati toch echt vooral om het sugarbear gebeuren ging

13 likes

De reactie van Tati op twitter
[https://twitter.com/glamlifeguru/status/1129829790796541953?s=21]

Where’s the receipts Tati

Me too. En ook echt grappig eigenlijk want dat hele Sugarbear heeft nu ZOVEEL gratis reclame gekregen door haar toedoen hahaha. Ze zet haar eigen bedrijf nou ook niet zo goed neer

8 likes

Ik vond Tati al helemaal niet oprecht overkomen, nooit niet. Al vond ik haar make-up video’s wel altijd erg goed. Altijd zo typisch Amerikaans nep en echt zo’n populair high school meisje. Alsof ze nooit echt zichzelf was. Door dit hele gebeuren heb ik nog meer zo’n gevoel. Zeker na de laatste James Charles video.

3 likes

Ja joh, Jeffree moet ook ff zn plasje doen he

4 likes

Haar vitaminen stonden er sowieso niet al florisant op toch?

Dat hele gedoe van J* erbij is volgens mij ook ingepland door hem en Tati, dat begon al met zijn lipsticks zo pontificaal in haar video. Maargoed misschien sla ik door in mijn conspiracy (miss niet :stuck_out_tongue_winking_eye:).

1 like

Dat zou wel echt heeel ziek zijn haha

2 likes

Ben benieuwd hoeveel subs Tati gaat verliezen en hoeveel James erbij gaat krijgen na zijn video.

tenor

15 likes

Ik heb het filmpje van J niet gezien, maar op zich wel een logische reactie toch. Hij gaat geen video online zetten waarin hij T gelijk geeft. Dan is zn carrière over. Kan me ook niet voorstellen dat T zo n video maakt en over alles liegt. Ze is slim genoeg om te weten dat dat uit zou komen. De waarheid zal wrs ergens in t midden liggen. T heeft dingen wellicht heftiger geïnterpreteerd of gevoeld dan dat J het bedoeld heeft etc.

6 likes

:joy:

38 likes

Kom maar door dan met de video Jeffree!

Welke ring van Foef vinden we het mooist, vraagt Mascha.

Ik vind ze allemaal angstaanjagend Mas :frowning:

53 likes

HOE zitten deze ringen lekker?

10 likes

Handcandy :nauseated_face:

8 likes

Wat denk je van geen enkele? :thinking:

5 likes

Is fasjun!! Wie mooi wil zien moet pijn lijden he

2 likes

Mee eens.
Wat Tati deed was ook niet netjes. Prima dat je iemand tot de orde wil roepen, maar hou dat buiten youtube. Ook de bijval van Jeffree is gemeen.
Ben geen James Charles fan, maar hij is jong. Laat hem zijn eigen fouten maken net als iedereen. Wat Jeffree en Tati doen is hem kapot maken en dat is laag.
En hem dan nog vriend noemen en hem het beste wensen ook.
Zulke vrienden moet je toch niet willen hebben?

9 likes

Dan liever doodshoofdjes.

9 likes

afbeelding

12 likes