Nee heb net 10 seconden gezien, maar volgens mij moet hij de trein halen ofzo. Hij praat zo snellllllll.
Pfoee, ging er net naartoe maar kan geen 41 mins naar hem luisteren.
Ik wacht op de sv!
Jemig ik kan die handen niet aan
Ben toch blijven kijken/luisteren en hij throwt echt maaaaajor shade op Jeffree. Its juicy
Ik ben tot de helft gekomen.
Wat er tot nu toe is gezegd:
- Hij legt de hele situatie rondom Coachella uit. Hoe hij en zân friends het eerste weekend artist passes hebben gehad, die niet te koop zijn en die je alleen kunt krijgen dmv bedrijven of artiesten. Last minute, op de vrijdag van het 2e weekend, besloten ze dat het leuk zou zijn om dat 2e weekend ook te gaan met zân allen. Hij appte zijn manager en die regelde hun VIP-tickets. Hij legt uit dat deze tickets wel te koop zijn voor publiek, dat er minder beveiliging is dan wanneer je artist passes hebt. Ze kwamen zogezegd in een onveilige situatie terecht wat begon met dat 1 persoon een foto wilde, waarna er een hele crowd van mensen ontstond die zich om hen heen verzamelden, en ze konden basically geen kant uit.
Hij had bij een andere influencer gezien dat ze samen met sugarbear een samenwerking had het vorige weekend van coachella, dus heeft hij haar een berichtje gestuurd of zij die mensen van dat bedrijf kon contacten; wat er op neerkwam dat hij die insta story zou doen in ruil voor artist passes. Die zou maandag online moeten.
Voorafgaand aan zijn post op insta stuurt hij Tati een headâs up met een uitleg van de situatie, wat bij haar dus verkeerd valt. Vervolgens probeert hij haar meerdere keren te appen en te bellen, ook haar man James, en wanneer respons uitblijft, maar hij door Tatiâs story honderden reacties en doodsbedreigingen ontvangt op social media, besluit hij om de story met excuses richting Tati online te gooien. Hij laat vallen dat hij het raar vind dat juist zij, degene die hem altijd heeft behoed voor het uitvechten van personal issues online, dit nu bij hem doet. Ook zegt hij dat ze vele details weglaat in haar verhaal. - Hij reageert op de beschuldiging van Tati dat hij haar merk nooit gepromoot heeft. Hij laat als reactie videoâs zien waar hij haar merk benoemd, dat hij haar supplementen heeft gekocht en trots op haar is.
- Ook reageert hij op de beschuldigingen die Tati maakte over de jongen uit het restaurant, waar ze voor haar verjaardag uit eten waren. Hij geeft aan dat hij een kort gesprek heeft gehad met een vriend van hem over zijn dates, maar dat dit nooit inappropriate is geweest.
- Hij zegt over de beschuldigingen van het âturnenâ van heteroâs naar homo dat hij dit nooit zou doen, dat hij de jongen in kwestie van het restaurant heel aantrekkelijk vond en is uiteindelijk met hem in contact gekomen, waarin hij toegaf biseksueel te zijn. Hij laat hier allemaal screenshots van zien, ook gesprekken waarin hij zegt, als ze willen afspreken in een hotel en hij aangeeft nerveus te zijn (hij zegt nooit iets met een jongen te hebben gedaan), dat hij zich nergens zorgen over hoeft te maken, dat hij nergens toe verplicht is. Hij wilden de screenshots eigenlijk niet laten zien zei 'ie, omdat hij niet iemand zo openlijk zou âoutenâ normaal gesproken, maar aangezien deze jongen zelf een video online heeft geplaatst over de situatie doet hij dit wel.
- Hij zegt gekwetst te zijn over dat Tati over zijn moeder begint. Dit vindt hij niet terecht.
- Hij bevestigt het gesprek met Tati en James in haar keuken over zijn dategedrag. Hij zegt dat dit echt een eye-opening moment voor hem was. Hij zegt dat hij doordat hij al vroeg wist dat hij homo was, nog redelijk jong is en in zijn tienerjaren niet veel geëxperimenteerd heeft, in combinatie met het op jonge leeftijd bekend raken, van zichzelf weet dat hij dramatisch kan reageren en expressief kan zijn, ook naar jongens toe. Hij is zich ervan bewust dat dit niet de beste eigenschap is.
- Oh ergens zegt ie ook dat het hele âI am famousâ een inside joke is tussen hem en vrienden die ook bekend zijn, Tati heeft hier ook aan meegedaan zegt hij. Dat hij dit nooit zou gebruiken in ânormaleâ situaties omdat hij wel inziet dat dat super gek overkomt.
Ik ben vast nog veel vergeten hahaha
Ik hoop dat iemand de andere helft samenvat
Dit was het
PEACE
Ik heb hem gekeken en ben eerlijk gezegd nu team james??
same. Vond hem super volwassen overkomen.
Ja ff samenvatting van de samenvatting:
Hij gaat chronologisch al tatiâs punten af, begint idd met sugar bear verhaal - ondersteund alles wat hij zegt met meerdere screenshots, met meerdere personen en de tijden etc kloppen. Daarnaast ook het âsexual predatorâ gebeuren en hoeveel mensen hem nu vals beschuldigen en achteraf excuses aanbieden. Bijv. Zarah Larson die tweette dat JC haar vriend meerdere keren berichten heeft gestuurd terwijl hij wist dat hij straight was - het was 1 dm met: youâre so hot. Geen gesprek verder, niets, en wie zegt dat hij wist dat zij aan het daten waren ook die gast van Seattle heeft zelf in een video gezegd dat hij wilde afspreken met JC en wilde kussen (dat had JC zelfs gevraagd). Daarnaast nog veel haatberichten van Jeffrey Star waaronder richting zân broertje die hier totaal niets mee te maken heeft en die momenteel klinisch depressief is.
Echt elk statement wordt ondersteund met meerdere screenshots en het lijkt erop dat tati de waarheid zo vertelt heeft, met zo weinig details, dat JC gewoon heel slecht neer gezet wordt. Ook idd dat hij zei âi am a celebrityâ hij laat echt tientallen berichten zien met het grapje âi am famousâ wat een inside joke is volgens hem.
Die jongen uit Seattle had m inmiddels 9 x gebeld door deze situatie en Tati en Jeffrey Star hebben meetings aangevraagd via Google. Hij heeft de meetings gedeclined - hij vindt dat hij nu ook public mag reageren omdat hij nu door miljoenen mensen aangevallen wordt.
Hij gaat nu eerst proberen mentaal alles op een rijtje te krijgen etc en hoopt op een dag wel samen te zitten met alle betrokkenen.
I buy it, eerlijk gezegd. Door alle screenshots en details. Elk verhaal heeft twee kanten of course maar ik denk dat het tati toch echt vooral om het sugarbear gebeuren ging
Whereâs the receipts Tati
Me too. En ook echt grappig eigenlijk want dat hele Sugarbear heeft nu ZOVEEL gratis reclame gekregen door haar toedoen hahaha. Ze zet haar eigen bedrijf nou ook niet zo goed neer
Ik vond Tati al helemaal niet oprecht overkomen, nooit niet. Al vond ik haar make-up videoâs wel altijd erg goed. Altijd zo typisch Amerikaans nep en echt zoân populair high school meisje. Alsof ze nooit echt zichzelf was. Door dit hele gebeuren heb ik nog meer zoân gevoel. Zeker na de laatste James Charles video.
Ja joh, Jeffree moet ook ff zn plasje doen he
Haar vitaminen stonden er sowieso niet al florisant op toch?
Dat hele gedoe van J* erbij is volgens mij ook ingepland door hem en Tati, dat begon al met zijn lipsticks zo pontificaal in haar video. Maargoed misschien sla ik door in mijn conspiracy (miss niet ).
Dat zou wel echt heeel ziek zijn haha
Ben benieuwd hoeveel subs Tati gaat verliezen en hoeveel James erbij gaat krijgen na zijn video.
Ik heb het filmpje van J niet gezien, maar op zich wel een logische reactie toch. Hij gaat geen video online zetten waarin hij T gelijk geeft. Dan is zn carriĂšre over. Kan me ook niet voorstellen dat T zo n video maakt en over alles liegt. Ze is slim genoeg om te weten dat dat uit zou komen. De waarheid zal wrs ergens in t midden liggen. T heeft dingen wellicht heftiger geĂŻnterpreteerd of gevoeld dan dat J het bedoeld heeft etc.
Kom maar door dan met de video Jeffree!
HOE zitten deze ringen lekker?