Beutyblogtopic XL #4

Ik vind dit dus zo vreemd, hoe is hij zo snel de grootste geworden. Hij is zó irritant.

1 like

Vroeger was PewDiePie echt heel erg leuk!

6 likes

Jaa, is echt zo! Ik moest altijd keihard om z’n photoshopskills en humor lachen. Nu niet meer.

2 likes

Wat dan? Ik ben echt zo een ramptoerist en geniet van alle filmpjes op commentary channels.

Ik weet dat mensen er over het algemeen niet veel aan kunnen doen hoe ze praten, maar ik erger me wel aan hoe James Charles praat. Sommige woorden spreekt hij echt bijzonder uit en zijn die lippen “echt” of is daar ook aan gesleuteld?

3 likes

Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed wat hier fout aan is. Flirten met een man als je weet dat hij niet-gay is is waarschijnlijk niet een recept voor succes maar wat is er mis met een beetje flirten? (Zolang je binnen de grenzen van fatsoen blijft uiteraard.)
Het komt op mij een beetje over als homofobie maar misschien ligt dat aan mij/mis ik context.

2 likes

The star continued: ‘You are using you fame, power and money to play with people’s emotions. You’re threatening to ruin them and embarrass them, and you’re doing that to have them behave sexually in your favour even if they’re straight?’

8 likes

Maar het gaat hier niet meer over onschuldig flirten toch? Maar echt over expliciete seksuele opmerkingen maken (waar ikzelf van geen enkel geslacht op zit te wachten), en ook het emotioneel manipuleren van mannen om ze te “turnen”.

11 likes

Oké ik miste inderdaad context sorry. Het kwam op mij een beetje over als hetero mannen die dan zeggen; ‘iew hij flirtte met me.’

2 likes

Weer zo’n ‘beroemde’ vent die probeert mensen te manipuleren voor seks. Zit dat in het starterspakket ofzo?

23 likes

Tijd voor een poll. Is James zijn carrière voorbij? Hij kwam ook nog eens 2 uur te laat op zijn veel te dure meet en greet en mensen zijn echt pissig daarover. Zijn laatste video richting Tati heeft meer dan 300.000 reacties en het is vrijwel allemaal negatief.

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vrees van niet. Dat bewijst de hoeveelheid sketchy sterren wel die nog steeds aan de bak komen.

10 likes

Heb je ook wel een goed punt.

Omg ja die Happy Wheels waren altijd wel heel grappig :woman_shrugging:t2:

2 likes

Nope helaas niet. Grote kans dat dit overwaait, vooral wanneer er een nieuw schandaal komt over iemand anders. Hij verdient de abonnees die hij nu verliest snel weer terug. Logan Paul heeft lachend een dood lichaam gefilmd en zelfs hij is weer enigszins geaccepteerd :woman_shrugging:t3: YouTube is fucked up.

5 likes

Wat heeft Tati gedaan dan? Behalve dat gedoe met die vitamines (dat die in twijfel werden getrokken) heb ik dan niks meegekregen.

2 likes

Dayum

37 likes

image

44 likes

Die moet ook even meecoasten op dit hele verhaal? Was hij niet ook hardstikke fout met racistische opmerkingen enzo? Bewijst ook meteen dat de “nee” in antwoord op @Fenayi’s poll waarschijnlijk (helaas) het juiste antwoord zal zijn…

8 likes

Hij heeft meer volgers dan Tati en James Charles. Dus meeliften zal wel meevallen. Maar Jeffree is ook niet zuiver idd.

6 likes

Ah ok, ben echt helemaal niet thuis in al die (beauty) youtubers, 95% van mijn kennis komt van dit forum :smile: Maar die Jeffree had ik ook wel eens langs zien komen erbuiten nav zijn foute opmerkingen/denkwijze.

1 like