Handcandy
Wat denk je van geen enkele?
Is fasjun!! Wie mooi wil zien moet pijn lijden he
Mee eens.
Wat Tati deed was ook niet netjes. Prima dat je iemand tot de orde wil roepen, maar hou dat buiten youtube. Ook de bijval van Jeffree is gemeen.
Ben geen James Charles fan, maar hij is jong. Laat hem zijn eigen fouten maken net als iedereen. Wat Jeffree en Tati doen is hem kapot maken en dat is laag.
En hem dan nog vriend noemen en hem het beste wensen ook.
Zulke vrienden moet je toch niet willen hebben?
Dan liever doodshoofdjes.
Wat afzichtelijk!! Ik snap niet hoe een volwassen man zulke ringen voor serieus om kan hebben. En waar is de trouwring?
Omg ik krijg echt stress van deze foto. Hoeveel zeep zou hij savonds nodig hebben om die ringen weer af te krijgen? Ik krijg het al benauwd als ik er naar kijk xD
Indd. Ik voel ‘t al helemaal zweten eronder en dan ‘s avonds met je vochtopgezwollen vakantievingers die ringen af moeten doen.
Ik kots in mn hart
Afschuwelijke ringen maar verbazingwekkend mooie nagelriemen
Ik quote Krek: “deze laat even haar billen zien enzo (…) en foefje, die laat boobs zien”. inappropriate much
Ik vind idd niet dat ze dit via video’s moeten doen. Maar ik zeg de waarheid ligt wrs in t midden. Jij lijkt er van uit te gaan dat alles wat Tati zegt niet klopt? We weten het gewoon allemaal niet, want we waren er niet bij.
Oh god dat achterlijke gepraat van hem Zou er echt geen dag naar kunnen luisteren. Hoe oud ben je man (krekkie bedoel ik dan).
Grappig dat Noor Mascha’s instagram wel leuk vindt, dat is toch ook niet artsy of fashion?
Swingen
Haha nou de stelletjes met wie ik op vakantie ben geweest zijn daar vrij open over. Niet dat je letterlijk zegt ‘nou wij gaan alvast naar bed want dan kunnen we sex hebben’. Maar als je overdag met zn 2-en weg bent in het vakantiehuis zelf is het vrij duidelijk. Ja en als ‘s avonds iets kraakt oid is het totaal niet erg. Meestal lachen we erom de volgende ochtend of wordt er gewoon niet over gepraat. Is ook zoals het moet zijn als je met een ander stel bent. Ouders/schoonouders heel ander verhaal natuurlijk, daar doe je gewoon wel heel stiekem (bij mij dan).
In die tweede video van Tati vond ik het ook supershady dat ze zei: ik ben gevraagd voor interviews en als ik had gewild had ik allerlei details kunnen geven maar I didnt, oid. Ik vond dat echt een superrare uitspraak. Oke, moet je nu een schouderklopje ofzo? Dat was voor mij wel een beetje de uitspraak waardoor ik ging twijfelen aan haar intentie.
Ik vind James bloedirritant maar hij is echt on point in de video. Komt met bewijs, erkent eigen fouten en zegt veranderingen te maken. Vind dat echt wel knap voor iemand van 19 die wereldwijd gedragt is, hoe rustig en redelijk hij nu reageert.
Had het niet van hem verwacht, maar ik vind het echt knap.