Yes, dit! Ik durf niet te zeggen wat ik geloof (en ik ben sowieso niet geabonneerd op Tati of James), maar ik vind James wel heel erg intelligent en volwassen overkomen in zijn video. Ik heb tijdens het kijken meermaals gedacht: “Omg goed voor hem dat hij screenshots heeft”, want waar hij inmiddels door de media van wordt beschuldigd is disproportioneel. Eng ook, dat er mensen zijn die hem als “sociaal experiment” hebben beschuldigd van sexual assault.
Ik vind Tati’s antwoord op Twitter kinderachtig en onnodig. Nog geen dag nadat ze een video online heeft geplaatst waarin ze zegt van James te houden en het heel erg te vinden dat hij zoveel haat over zich heen krijgt en dat het nooit haar intentie was om hem zwart te maken, plaatst ze zo’n vage tweet die van alles zou kunnen impliceren en waarover ze wéét dat anderen zullen speculeren. Ga even op je handen zitten en geef een duidelijk antwoord zodra dat kan, in plaats van de drama voeden?

Ik was vanaf het begin al niet okay met de manier waarop dit ging door Tato en nu nog minder. Ooh ja we hebben overlegd en laten het voor wat het is. Ooh j* is in een dark place en heeft spijt.