Beutyblogtopic XL #4

Dit is allemaal van tevoren gepland. Weet het zeker.

2 likes

Pew did an oopsie


Beeeetje onderdachte video van een youtuber die al het drama in de beauty community niet snapt.

Werd Jeffrey zelf niet nog niet zo lang geleden zo aangepakt door Kat bon D? Bijzonder


Ja maar kat von d is ook al lang gecanceld. Zij is voor Jeffrey gegaan ivm anti vaccinatie zijn en dat de travelsize eyeliner blijkbaar net zoveel product bevat als de full size

2 likes

Dat van die travelsize en fullsize schijnt dus niet waar te zijn. Zag een tijdje terug op youtube een filmpje voorbij komen van een meisje die het onderzoekt en wat bleek; het klopt dat de ‘containers’ van beide maten even groot zijn. Zeg maar het omhulsel waar het product in zit. Op het eerste gezicht lijk je dus inderdaad opgelicht te worden. Totdat je ze open maakt, dan blijkt er in de fullsize veel meer product te zitten dan in de travelsize.

2 likes

Ik moest zo hard lachen om deze opmerking onder de Bali speech van Mas.

22 likes

Wat is het hele voordeel van een travelsize product als de verpakking even groot is? :thinking:

6 likes

Het omhulsel verschilt wel in hoe groot het is. Heb het filmpje er even bij gezocht voor de duidelijkheid

4 likes

Zij zijn zo droog samen hahah

23 likes

Echt hardop gelachen om deze video. MamaTutorials die niet zo goed Engels spreekt en er Nederlandse woorden doorheen gooit. “yes i have eyeshadow, gewoon from the hema.” :heart::heart: En daarna dat stukje tijdens boodschappendoen in de Albert Heijn. Love it, haha!

16 likes

POWDER?!?! Ik ga stuk.

6 likes

Maar hoe kan je hetero’s ‘turnen’ dan? Je bent homo of niet? Ik snap het niet.

1 like

Niet. Maar volgens mij ging het erover dat hij heel lang bij mannen blijft pushen, of emotioneel manipuleren. Het ging bijvoorbeeld over een model die met hem mee was naar Coachella. Die jongen had al gezegd tegen James dat hij bi-curious was. Ze zijn een beetje close geweest op Coachella en die jongen kwam er uiteindelijk achter dat hij toch gewoon echt hetero is en James noemde hem daardoor een leugenaar etc
 En ook dat hij wel vaker hetero-mannen op zo een manier probeert te manipuleren of te pushen dat ze uiteindelijk toch seksuele handelingen met hem gaan doen. Maar je kunt natuurlijk niet LETTERLIJK iemand van geaardheid laten veranderen.

1 like

Ha nee precies. Over dat model kan ik het nog volgen. En erg naar dat hij dat zo heeft gedaan, kan echt niet.

2 likes

En dan kan Shane over een tijdje een redeeming serie maken over James Charles

6 likes

I know, ik las die thread ook altijd! Alleen ik vind Rose niet meer zo leuk toen ik me realiseerde hoe nep ze was (mede door dat topic).
Maar dat gaat op de meeste Engelse fora wel zo! Ik volg ook GracefitUK op GG en daar zijn ze echt zo gemeen over d’r uiterlijk en d’r gewicht. Hier schok ik een beetje van:


Dus wacht, het is OK om te zeggen dat ze d’r tieten moet wegstoppen OMDAT je vind dat ze kut is?

Damn haha, arme James.

Ik weet dat je het waarschijnlijk niet zo bedoeld, maar ‘toch gewoon echt hetero’.
Alsof iets anders dan hetero ongewoon is.
Niet om hier een discussie over op gang te helpen, maar zou zo fijn zijn als dat soort dingen niet meer werden gezegd/geschreven.

Ik ben zelf niet hetero, dus ik bedoelde het niet op die manier :P. Maar bedankt voor het zeggen.

1 like

Ja, de “gewoon” sloeg niet op de geaardheid, maar ik snap dat je het zo kunt lezen