Beutyblogtopic XL #4

Ja, geen idee eigenlijk. Het “Gewoon” was meer om de “echt” te benadrukken. Niet om te zeggen dat hetero zijn of homo zijn wel of niet gewoon is.

2 likes

Haha ik ben ook niet hetero, misschien dat ik er daarom sneller over val :wink:

1 like

Ik las het zoals jij het uitlegt hoor.

9 likes

Dat had hij net nog 15.3 miljoen volgers. Daar gaat het wat minder hard, ik volg hem daar ook nog (want ik zit te wachten tot hij weer een Insta story gaat plaatsen ofzo en op Instagram vind ik hem minder irritant).

Wtf? James heeft ineens weer bijna 14 miljoen op YouTube? Gekocht?

Komt door die andere loser Pewdiepie.

1 like

Oh meen je niet… Ik volg hem echt niet haha.

Ik zag inmiddels ook tweets van Jeffree Star over dat zijn vriend hem niet meer bij hen over de vloer wilde etc.
Benieuwd wat daar dan weer gebeurd is. Hou wel van deze tea, al hoeft James echt niet kapot van mij. Maar een stukje humble pie kan geen kwaad in zijn geval.

1 like

Ik ook niet. Ik volg niemand. Kijk af en toe een video van Tati.

Die vent heeft blijkbaar 95 miljoen volgers, dus goeie zaken voor JC.

2 likes

Pewdiepie heeft laatst ook een video gemaakt met een verzoek om de campagne stop te zetten omdat de Christchurch shooter blijkbaar “Subscribe to Pewdiepie” zei voor hij begon met schieten :S

Wil geen hele PewDiePie discussie starten want die hoort hier natuurlijk helemaal niet thuis. Wilde alleen even aangeven dat JC daarom waarschijnlijk weer omhoog gaat in volgers.

PewDiePie mag in andere bloggers/Youtubers.

1 like

95?!? Sorry, weet dat hij hier niet ‘hoort’ maar was even in shock, haha.

Vind het zo irritant dat Tati allemaal volgers wint en dat iedereen haar ophemelt voor het ontmaskeren van JC, terwijl zij volgens mij alleen uit eigenbelang handelt. Ze had alles omtrent de predator behaviour van JC al maanden geleden kunnen aankaarten als ze daar echt zo begaan mee is. Ze is gewoon beledigd door die sugar bear affaire en haalt de rest er bij om hem kapot te maken (wat hij ook wel verdient, daar niet van). Iedereen vindt haar altijd zo lief en onschuldig, I dont buy it.

17 likes

Werkt bloglovin’ bij jullie ook zo slecht? Al 100 keer gerefresht maar er staan geen nieuwe posts in vandaag… Lijkt me stug :thinking: En heb niet echt zin stuk voor stuk alle blogs af te gaan, vind het zo lekker overzichelijk. Maar de laatste tijd steekt vaker problemen mee

4 likes

Bloggen is toch dood?

Nee grapje, dit had ik laatst ook met bloglovin.

Ze had hem privé al verschillende keren aangesproken en hoopte dat hij zijn gedrag zou veranderen. Nu blijkt dat hij zich op Coachella wéér had misdragen, én dat hij (ondanks zijn belofte aan haar om nooit vitamines te promoten, hij vond namelijk dat zijn publiek daarvoor te jong was) zich dus wel door SugarBearHair heeft laten omkopen met tickets voor Coachella (had ook niks te maken met security, dat kan hij prima zelf betalen).

Het gaat niet alleen om vitamientjes, het gaat om ondankbaarheid (Tati en haar man hebben James’ carrière gemaakt), leugens en manipulatief gedrag.
Dat ze er “nu pas” mee naar buiten komt is omdat ze bakken kritiek kreeg over een emotionele Snapchat of Insta story, en zich wou verdedigen en dan ineens maar het hele verhaal vertelt (wat ze in principe niet eens MOEST doen, maar zich wel verplicht toe voelde gezien de gebeurtenissen op Coachella).

7 likes

Weet iemand trouwens welk model Celine zonnebril Cynthia heeft? Ze heeft hem de afgelopen dagen in haar stories wel op.

Ik had verwacht dat ze er minimaal 3 blogposts over zou hebben geschreven, allemaal lijstjes met “favoriete zomerdingen” en “favoriete brillen” ofzo, maar helaas. Stelt me teleur Cynth.

6 likes

Ja hij is sowieso fout natuurijk, maar die ondankbaarheid en leugens naar Tati en haar man toe gaat verder niemand echt iets aan, ze had hem ook op een niet-publieke manier kunnen laten vallen. Nu komt het meer over als een wraakactie en komt het haar toevallig goed uit dat hij veel foute acties heeft die ze tegen hem kan gebruiken.

Ik had alleen niet helemaal meegekregen dat zij zoveel kritiek kreeg op haar eerste story, dat verandert het wel wat en dan snap ik waarom zij zich wil verdedigen.

2 likes

Oh, ik heb hem geloof ik. Jammer, want ze wat zo groot en zwaar dat hij van mijn neus afviel. Huilennnnn, vind hem zo mooi.