Omg ja ik zag dit net, waaaaaarom
Waarom deel je dit en waarom weet je van een normale situatie (mensen in zwemkleding in een zwembad) met je infantiele stemmetje zo’n smerige situatie te maken. Ik kreeg echt rillingen.
Gewoon liegen dat je tjitjak’s en tokeh’s aan het vangen was.
Eens! Heb hem net ook gezien en ben ook verbaasd over hoe goed hij gereageerd heeft. Hij komt heel volwassen over.
Ja ik kreeg ook echt rillingen er van
Zo cringy
Ja precies dit! Heb de video net samen met een vriendin gekeken en wij vinden hem ook super volwassen en netjes overkomen. En had super goede punten mét receipts. Ik hoop dat hij er uit komt met zichzelf. Hij liet ook wel duidelijk merken dat het hem aangreep en ook echt al aan zichzelf aan het werken was.
Hahaha toen ik in een studentenhuis woonde deed niemand het een beetje stil hoor. No shame in the game.
Yes, dit! Ik durf niet te zeggen wat ik geloof (en ik ben sowieso niet geabonneerd op Tati of James), maar ik vind James wel heel erg intelligent en volwassen overkomen in zijn video. Ik heb tijdens het kijken meermaals gedacht: “Omg goed voor hem dat hij screenshots heeft”, want waar hij inmiddels door de media van wordt beschuldigd is disproportioneel. Eng ook, dat er mensen zijn die hem als “sociaal experiment” hebben beschuldigd van sexual assault.
Ik vind Tati’s antwoord op Twitter kinderachtig en onnodig. Nog geen dag nadat ze een video online heeft geplaatst waarin ze zegt van James te houden en het heel erg te vinden dat hij zoveel haat over zich heen krijgt en dat het nooit haar intentie was om hem zwart te maken, plaatst ze zo’n vage tweet die van alles zou kunnen impliceren en waarover ze wéét dat anderen zullen speculeren. Ga even op je handen zitten en geef een duidelijk antwoord zodra dat kan, in plaats van de drama voeden?
Jeffree heeft zijn tweets en stories alweer verwijderd trouwens, voor iemand die altijd als de ‘real bitch’ over wilt komen met een kluis vol materiaal krabbelt hij toch verdacht vaak terug.
Welke stoooorrriieeesssssss give me the tea
Ja maar dat is ook logisch denk ik, er is nu twee weken het wildste nieuws over hem rondgegaan, hoe de hel adresseer je dat allemaal in een keer, zonder nog meer drama t voeden?
Ik respecteer het juist enorm dat hij niet uithaalde, rustig wachtte en nu een compleet beeld schetst. Tuurlijk is het geoefend, maar dat doet toch niet af aan zijn verhaal? Hij heeft bewijs op alle punten. Als iemand hem heeft geholpen om het op duidelijke wijze te vertellen dan is dat alleen maar verstandig.
Hij, en iedereen om hem heen, is met de dood bedreigd, beschuldigd van aanranding, heeft miljoenen volgers verloren, zijn naam voorgoed geassocieerd met hele nare dingen en hij is een tiener. Ik vind het echt een top respons.
Zal alsnog niet naar zn video’s kijken, want ik vind hem irritant, maar dit had hij niet beter kunnen doen.
Ik vond het oprechter dan dat huiltoontje van Tati “And you did it at my BIRTHDAY DINNER ”
Laat me weten wanneer je jarig bent, ga ik me ff heftig misdragen op het forum richting jou.
I HATE EVERYTHING ABOUT YOU
Nee hoor, ik haat ook alles aan jou.
Why do IIIIIIII love you
Ik vergat de gepijnigde smiley, hoe dan
Van begin tot eind geregisseerd is toch niet onvolwassen? Genoeg “echte volwassenen” die al hun publieke momenten laten regisseren instuderen of met auto-cue doen, waaronder het koningshuis en politici.
Hij zegt overigens zelf ook gewoon dat de video gescript is, hij pretendeert niet iets anders.
Jeffree heeft een video geüpload.
Hij begint met te zeggen dat mensen nu van hem verwachten dat hij ook receipts gaat laten zien maar dat hij dat niet gaat doen. Hij heeft zich laten meeslepen en heeft spijt van wat hij getweet heeft. Hij was in a very dark place maar is blij dat hij er vandaag anders over denkt. Dit moet stoppen, dit gaat om echte levens en is geen spel. Hij insinueert dat hij van alles kan laten zien en horen maar doet dat niet. Hij geeft toe dat het zijn fout was om niet direct met James te praten over z’n issues. Hij zegt dat hij James absoluut niet haat en dat ze een goeie klink hadden maar dat hij meningen van anderen zijn eigen mening heeft laten beïnvloeden. Hij heeft te snel conclusies getrokken en geeft toe dat zijn tweets het allemaal erger hebben gemaakt en dat hij dat privé had moeten oplossen. Hij biedt zijn excuses aan aan Ian, het broertje van James. Weer te snel conclusies getrokken en te snel gereageerd. Maar daar is hij nu klaar mee. Klaar met de tea en drama en andermans situations. Hij schaamt zich voor zijn gedrag en vind dat hij zich gedraagt als Jeffree van een paar jaar geleden. Hij gaat nog even door over hoe hij nooit meer zo zal doen en biedt z’n excuses aan aan James. Hij had een beter vriend moeten zijn.
Ik vind het echt een load of crap en ik ben nu nog meer team James. BYE SIS
Wat een bullshit inderdaad… Hij had zich vanaf het eerste moment überhaupt niet moeten mengen, echt nergens voor nodig. Ik ben nu ook echt team James. Dit is wel de laatste video die ik nog ga kijken over deze drama, ben er nu wel een beetje klaar mee lol
Voor iemand die steeds een tijdje offline wil gaan laat ze wel vaak van zich horen