Beutyblogtopic XL #4

Maar laten we vooral Tati de schuld geven. Kan echt niet hoor, een sexual predator ontmaskeren. Verdient ze vast geld aan! En komt haar zeker goed uit nu hij haar vitaminepillen niet promoot! HALLO, kijk even naar zijn daden, wil je!

11 likes

I so totally agree. Ik heb al een paar keer op het punt gestaan om het te typen, maar iedereen is hier zo team Tati.

Echt, ze heeft heus wel een punt hoor qua gedrag van die jongen, maar wat ik vooral zie is een 37-jarige vrouw die over de rug van een jongen, die de helft van haar leeftijd is, die pillen van haar probeert te verkopen en abonnees krijgt. Zeker nu JS zich ermee bemoeit.

En ik weet dat zij veel voor hem heeft gedaan, maar serieus wat was haar intentie met een 40 minuten durende video, behalve hem kapotmaken?

Ik geloof niets van deze innocent act. Iedereen gaat er ook direct van uit dat alles waar is wat zij zegt? Ik zie vooral iemand die uit is op wraak en nu enorm hard lacht, want iedereen trapt erin

Ps. Misschien reageer ik zo luchtig op die seksuele manipulatie van JC omdat ik het niet helemaal snap? Hij probeert hetero mannen te versieren, maar in welk opzicht is hij dan een predator? Want ik denk nu vooral; waarom bemoeit deze vrouw zich met zijn seksleven? #oprechtevraag

3 likes

Ik heb die video niet gezien. Maar is er ook bewijs dat hij een predator is of is het alleen haar verhaal?

Hier word t wel goed verwoord vind ik

5 likes

Ik snap de bewoording van dat hetero mannen ‘turnen’ ook niet helemaal. Waarom wordt er niet gewoon gezegd dat hij anderen seksueel intimideert door gebruik te maken van zijn status/machtspositie? Dat de voorkeur van hem dan uitgaat om dit bij mannen te doen omdat hij op mannen valt maakt het toch niet meer of minder erg.

9 likes

Die naam zei me iets en google stelt me niet teleur. Omg memories! :smiley:

2 likes

Maar er wordt nu steeds gepraat over “straight boys turnen”, dan krijg je logischerwijs een hele discussie. Ik volg dit hele geneuzel niet en krijg van straight boys turnen echt het idee van; wat is er mis aan om een heteroseksuele man/jongen te verleiden? Als hij zijn macht en status misbruikt om anderen seksueel te manipuleren, is dat gewoon seksuele intimidatie. Denk dat er veel meer mensen over vallen als het ook daadwerkelijk zo genoemd wordt.

3 likes

Oh ja, ik gebruik die term ook alleen maar omdat ‘het internet’ het zo noemt. Wat mij betreft is het ook seksuele intimidatie.

2 likes

Maar dat is dan wat jij ervan maakt (dit klinkt heel lullig maar zo bedoel ik het niet). Ik lees namelijk nergens dat het minder erg zou zijn. Juist dat het walgelijk is als je zo met iemand’s geaardheid speelt/iemand ermee of erom manipuleert. Ikzelf zie/hecht geen waardeoordeel aan de uitdrukking “turnen”.

1 like

Als je alles meekrijgt denk ik dat je het wel even erg vindt, als je niet zo in deze scene zit klinkt het alsof mensen het raar vinden dat hij heteroseksuele mannen probeert te verleiden. Ik haak verder alleen maar aan bij de discussie dat mensen (hier) het minder erg lijken te vinden omdat het over mannelijke slachtoffers gaat.

2 likes

giphy%20(1)

9 likes

Ik zat even alles terug te lezen net, want ben twee dagen even niet online geweest. En toen zag ik een poll waarin best wel veel van jullie denken dat JC carrière nog niet over is. Ik denk eigenlijk wel dat de “cancel-cultuur” echt heel groot is, en dat de kans dat zijn carrière over is gigantisch is. Vorig jaar was er natuurlijk dat schandaal met Laura Leech en Manny MUA. Zij zijn toen gecancelled. Ja, Laura Lee heeft “officieel” nog 4,4 miljoen subs maar haalt niet meer dan 800k views per video. Manny MUA heeft "officieel"nog 4,8 miljoen maar haalt gemiddeld ongeveer 400k views per video. Echt een enorme downfall in hun carrière.

Over JC komt er steeds meer tea naar buiten, van wat hij uiteindelijk met de ober van het restaurant heeft gedaan, met bewijzen, en (tegelijkertijd) met het model. Steeds meer mensen waren de laatste tijd klaar met JC, nu wordt hij dus gecancelled. Zelfs de mensen die hem nog steunen verliezen subs (Gabriel Zamora). Ik zie het als vrij grote kans dat het klaar is.

5 likes

Ik snap wat je bedoelt! Ik heb hier ook even over nagedacht. Dat sommige mensen lijken te doen (en niet hier overigens hoor!) of het minder erg is omdat hij homo is. Zo van “haha gezellig, gay bff!!!” Zo kwam dat ook over in een filmpje die hij had met een vrouwelijke youtuber over dat ze op dezelfde type mannen vielen. Vind ik ook echt walgelijk. Want als een hetero man dit zou doen bij een lesbische vrouw, en dit is mij persoonlijk ook weleens overkomen al ben ik bi, dan zijn mensen toch een stuk “hysterischer”. Dus ik ben het zeker met je eens dat mensen het soms baggetaliseren als het slachtoffer een man is

2 likes

Ben benieuwd of Morphe de samenwerking stopt.

1 like

Ik denk het wel. Naar mijn idee kunnen ze niet anders

1 like

Ze zijn ook niet gestopt met Laura the leech toch! Denk niet dat ze dat gaan doen, zijn palette is echt mega goed verkocht

Wie zijn Laura Lee en Manny en wat hebben ze gedaan?

4 likes

Volgende week een blogpost:
Jullie vragen massaal wat mijn lievelingszomerdingen zijn. Bij deze een lijstje met acht dingen waar ik blij van word.

8 likes

Man, sinds dit topic de laatste dagen realiseer ik me pas dat er een hele wereld is waar ik geen weet van had :woozy_face:

36 likes

Maar jonge meisjes verleiden/misbruiken is toch ook veel erger dan volwassen mannen? Ik bedoel als we het over minderjarige meisjes hebben dan he.