Beutyblogtopic XL #4

Nou idd :joy: Ik was vanaf het begin al niet okay met de manier waarop dit ging door Tato en nu nog minder. Ooh ja we hebben overlegd en laten het voor wat het is. Ooh j* is in een dark place en heeft spijt.

Dit hele akkefietje heeft JC wel 2 of 3 miljoen volgers en wie weet wat nog meer gekost :face_with_raised_eyebrow:

Ik vind dat allebei de partijen zich niet zo fucking moeten aanstellen. Het is inmiddels een wereldwijde rel die door miljoenen mensen gevolgd wordt en waar GAAT het over. Bovendien vind ik vooral dat je als 37-jarige vrouw niet een 19-jarige zo moet aanvallen, daar gaat het in mijn hoofd al mis.

20 likes

Hahaha omg die zogenaamde sorry stem van J* op zn insta.

Precies dit… Wat een drama om een mug…

1 like

Ik geloof Jeffree echt niet. Hij insert zichzelf in de drama, net zoals Gabriel Zamora. Jij gooit nog meer olie op het vuur en gaat vervolgens, nadat JC zeen video heeft gemaakt met receipts, zeggen dat hij dit als een volwassene wilt uitpraten achter gesloten deuren.

Na 2 weken alleen maar nasty tweets de wereld in te gooien. MAAR; hE wAs iN a dArk pLaCE!!!

11 likes

Jeffree heeft vaak genoeg gezecht dat hij dingen bewaart van mensen zodat hij het later kan gebruiken. Dat ze nu na James’s video een beetje terug krabbelen is vreemd. Ook dat tati eigenlijk nooit echt drama heeft en nu opeens met een video komt en jefree gelijk erna er op springt. Jeffree lijkt me soms echt zo’n iemand die anderre zijn vuile werk laat doen en mischien hoopte dat met tati hij james kon pakken.

2 likes

Ik krijg net een dm terug van de politie:

“Dank je wel voor je bericht, Rupi. Dit mogen we zeker niet zomaar door de vingers zien. Hoe we hier het best op kunnen reageren weet ik ook niet. Ik ga het met mijn collega’s overleggen en kom er nog op terug.”

Ben benieuwd!

133 likes

Ik ook! Ik heb daar niks goeds over te zeggen. Er komt een moment dat iemand ernstig letsel krijgt omdat iemand per se tijdens het autorijden zijn of haar smoel op het internet wil zetten. Waar gaat het heen met deze wereld dat dit soort simpele dingen niet zelf bedacht kunnen worden.

7 likes

Jep!

@Charmander echt het toppunt van narcisme ook gewoon dat je je eigen hoofd zo belangrijk vindt dat het per se in de auto gefilmd moet worden :roll_eyes:

1 like

Goede zaak! Ik hoop dat ze dit echt gaan aanpakken. Zelf zit ik al 10jaar thuis door een onoplettende bestuurder. Hou je ogen op de weg en niet op ig en als je dan echt per se ergens een plasje over moet doen doe dat lekker thuis… ik vind haar sowieso een vreselijk persoon met dr gebitch enzo. ( Ik word te oud voor sommige dingen).

21 likes

Lip ziet er echt mooi uit hier zeg

126 likes

Ja dit dacht ik ook toen ik die stories zag… Sowieso Jessie waar bemoei jij je opeens mee… Vond haar in het begin heel leuk, lekker eerlijk etc. maar nu vind ik haar echt zo arrogant ofzo geworden en is het vooral bitchen om het bitchen en om cool te zijn ofzo… Heb haar gelijk maar overal ontvolgd bleh…

4 likes

Het was sneller over geweest als James Charles Jeffree en Tati aangeklaagd had voor “Defamation”.

Hahaha nice. Heldin.

Die later geplaatste artikelen met een andere dstum bij Serena beginnen echt irritant te worden. Nu weer een artikel dat er gisteren zeker wetenniet op stond maar wel als datum 19 mei heeft en laatst nogeen aantal. Wat wil ze daarmee bereiken? Bedrijven laten zien dat ze regelmatig upload en zo spon binnen blijven harken?

3 likes

Omg, ja, dat heb ik verdrongen. ‘Ik kan beter rijden dan heel veel anderen?’ … dat zal. Maar je moet toch echt een rijbewijs hebben.

1 like

Volgens mij is dit gewoon dat ze een blog getikt heeft op dag 1 maar nog niet gepubliceerd, en dan staat publicatiedatum dus op dag 1. 3 dagen later heeft ze dan bijv. foto’s toegevoegd en publiceert ze m, dan staat er als publicatiedatum nog steeds ‘dag 1’ (als je dat niet aanpast). Gebeurt mij ook heel vaak op werk :stuck_out_tongue:

Ja dat zou op zich wel kunnen, maar ze heeft zelf al eerder toegegeven dat ze artikelen post met terugwerkende kracht dus ze lijkt het bewust te doen. Dus dat is dan wel een beetje raar om te doen

Lotte met wéér een shopvlog. Manmanman. Doe dan geen uitspraken dat je er bewust mee bezig bent en 1 keer in de 2/3 maanden een shopvlog maakt.

8 likes

Ja! Waar laat ze al die spullen? Haar huis is één grote bende.