Beutyblogtopic XL #4

Nee oké, maar ik denk dan: boeie, ik stink zo toch weer. Douchen heeft dan niet echt nut denk ik als je gelijk daarna weer gaat zweten? Ik vind het echt heel erg onnodig om 2 keer achter elkaar te douchen…

13 likes

Dan heb jij nooit naast iemand in de sportschool gestaan die heel erg naar zweet ruikt :stuck_out_tongue:

6 likes

Dat is 9 van de 10 keer oud zweet wat in kleding is getrokken. ‘Vers’ zweet ruik je meestal niet sterk.

11 likes

Ik douche ook vaak vantevoren, heb het echt nodig om wakker te worden dus dat vind ik voor het sporten wel heel lekker :slight_smile:

“Het is nog steeds niet super.”

2 likes

Als ik nog niet gedoucht heb die dag dan douche ik ook voor het sporten. Voel me dan prettiger dan wanneer ik in mijn schmutzige lijf me in het zweet ga werken. Het is maar een korte douche even wassen, en dat kan ook prima met een washandje. Dat doe ik soms ook hoor, maar een snelle douche is net wat fijner.

2 likes

Wat is dat?

Ook al vinden mensen het irritant, ze gaat er gewoon mee door.
Bedankt voor de uitleg.

1 like

Mn broer doet dat ook. Om wakker te worden zegt ie dan. Okejj


Ziet er toch niet uit zo’n mega grote “floef” erop, zie iemand al zo over straat lopen.

11 likes

Omg dit is niet meer even casual vloggen met een “compact camera” in je hand :sweat_smile::joy:
Ze kan beter een heel filmteam inhuren :rofl:

Edit: ik vind haar trouwens wat op Jiami lijken hier?

Ik werd laatst aangesproken door een jongen die de weg zocht, om 2 uur 's nachts. Vraagt hij aan mij: zoooo heb jij geblowed ofzo, het stink hier echt enorm naar wiet. Maar het was zijn eigen zweetlucht :sob:

33 likes

Ik heb de vlog niet gekeken, maar ik zie voor me dat ze die floef in haar hand neemt en er lekker in squisht.

3 likes

Waarom schrijf je dit zo? Waarom niet gewoon: ‘ik snap niet waarom ze niet in meerdere camera’s investeert.’ Ik zie deze constructie steeds meer op het forum en ik snap het niet.

15 likes

Ik vroeg het me alleen af, het was geenszins mijn bedoeling te zeggen dat je faalt. Ik ken verder geen mensen die zo schrijven of praten dus ik dacht dat het misschien bij een bepaald dialect hoorde.

3 likes

Waar is die ‘‘floef’’ dan voor bedoeld? Beter geluid of iets dergelijks?

1 like

Nee ik ben de laatste die zou zeggen dat ze zinvolle dingen deelt of doet, net als @wompie zegt, er komt bijna alleen maar onzin uit. En dan vooral de dingen die ze life hacks durft te noemen :woman_facepalming:t3:

3 likes

Haha ja het valt mij ook op, maar in mijn ervaring is dit iets wat mensen sinds 5-10 jaar opeens veel zeggen. Ook bijv ‘doe eens leuk doen’. Hoorde het vaker in het oosten toen ik daar woonde, dus kan misschien wel met regio te maken hebben

Een aantal collega’s van mij gebruikt het ook opeens. Dan doe ik dat voor u nakijken b.v.
Maar die collega’s komen uit het Westland.

1 like

Iets wat mij ineens opvalt en waarvan ik me afvraag of het eigenlijk wel juist is:

Ik heb nog nooit appeltaart op.

Bedoel je:
Ik heb nog nooit appeltaart gegeten?
Ik heb de appeltaart niet op gekregen?
Iets anders?

Misschien bestaat het al heel lang en heb ik er nog nooit van gehoord maar het klopt gewoon niet in mijn hoofd deze constructie haha

9 likes