Beutyblogtopic XL #4

Ik heb het niet over minderjarige meisjes uiteraard. Die jongens in dit JC waren in mijn ogen ook allemaal jong, rond de 18-19.

1 like

Mascha in de vlog: “Je moet geen antibioticapillen nemen maar zalf. Als je te veel antibiotica pillen gebruikt word je resistent.” :woman_facepalming:

@Lula
Ik weet niet zo goed hoe ik het genuanceerd moet uitleggen maar ik ging dus ook eerst van iets veel minder ergs uit, omdat ik ‘gewend ben’ dat hetero mannen, homo mannen ervan beschuldigen ze te versieren vanuit homofobie. Je bent ‘gewend’ dat het geweld andersom is zeg maar. (En in mijn geval dus ook gewend om je daar tegen uit te spreken en in dit geval schiet ik dan dus te ver door met voorbarige conclusies.)
Hetero-mannen worden denk ik niet zo snel als een zwakke partij gezien zoals dat zoals jij zegt bijv. wel bij jonge meisjes zou zijn en dat is in dit geval is dat wel schadelijk denk ik.

4 likes

Ja, maar hijzelf ook. Wil seksuele dwang nooit goedpraten, maar ik vind dit ook anders dan bijvoorbeeld R. Kelly die beter zou moeten weten en als flink volwassen man veel jongere (minderjarige) meisjes manipuleert. Dit voelt voor mij gelijkwaardiger, al zeg ik niet dat het ok is.

Ah, ok dan is het natuurlijk even erg.

Ja dat snap ik wel. Wij hadden tijdens mijn studie een jongen die openlijk homo was (nu ik eraan terugdenk was dat toen op die leeftijd nog best een uitzondering) en die werd op een gegeven moment steeds vaker na onze feestjes uitgekotst door andere jongens. Mijn eerste reactie was toen WOW STELLETJE HOMOFOBEN IK UIT DE RANDSTAD ZAL JULLIE EENS VERTELLEN HOE ACHTERLIJK JULLIE ZIJN en dat was misschien deels wel terecht, maar toen zag ik een keer wat er daadwerkelijk gebeurde. Die jongen viel anderen gewoon fysiek lastig, proberen te zoenen en heel vervelend aan ze zitten etc. Ja dat is gewoon niet in orde en ik kan me ook voorstellen dat zeker die jonge kerels daar heel erg van schrokken. Het blijft in het algemeen lastig want homoseksuele mannen worden door idioten nog steeds gezien als pervers en sommige heteromannen schreeuwen al moord en brand als een homoseksuele man ook maar naar ze kijkt dus het voelt verkeerd om ‘mee te gaan’ in zo’n houding. Maar manipulatief en dwingend gedrag komt overal voor en in dit geval lijkt het me heel terecht om dat verwende kutjoch erop aan te spreken.

26 likes

Is volgens mij niet heel gek op Bali. Als je een goede wond hebt opgelopen kan je ook elke dag naar het ziekenhuis om het schoon te spoelen door de hoge kans op infecties. Of bedoelde ze het over het algemeen ipv Azië?

Ook die titel (heb nog niet gekeken) ‘we zijn van de scooter gevallen’. Niet mĂ©t de scooter gevallen.

De eerste keer dat ik ze in de vlog op slippers op zo’n scooter zag stappen, dacht ik al dat gaat vast nog een keer fout. Hoop dat de jonge volgers hier ook wat van leren
 :sunglasses:

9 likes

Die scooters in Bali zijn eigenlijk 4takt motorscooters die meer dan 80 km/u rijden, waarvoor je een motorrijbewijs voor moet hebben. Nu hebben de meeste toeristen dat niet en zeker icm het hectische verkeer, links rijden, zonder beschermende kleding en corrupte politie moet je daar wel aardig goed weten wat je doet.

10 likes

Dat ze het in de titel scooter noemt ipv scoot scoot verbaasde me al.

40 likes

Valt mee hoor, vooral voor toeristen worden veelal van die automatische brommertjes (die wij kennen als scooter) verhuurd. Die zijn een stuk makkelijker te hanteren dan die schakel gevallen.
Hoewel, mr Foef kennende (‘IK KAN EN WEET ALLES!’) heeft hij een schakel geval gehoord.

2 likes

Ze zijn zeker makkelijk te bedienen maar het zijn toch echt motors gezien het vermogen en de snelheid

1 like

Je hebt die 125cc motoren ook als automaat daar! Een vriendin van mij heeft een half jaar op Bali gewoond en kon daar gewoon zo’n ‘‘scooter’’ huren zonder dat ze ĂŒberhaupt een rijbewijs heeft. Heel bizar vond ik dat.

1 like

Ik wilde enthousiast zeggen dat ik wel iets wist. Maar ik hoor alleen maar krekels


1 like

Wauw de schrijfster voelt zichzelf wel heel verheven.

1 like

Ja!

(letterlijk het enige van ik van hem wist voor al dit, hahaha)

1 like

Tell me more!

Google is je vriend!

1 like

Ligt het aan mij of is dit ‘donker’ helemaal niet zo donker
 Alle huidskleuren my ass.

4 likes

Droog wel komende van Essence, wiens foundations doorgaans in 3 shades of beige beschikbaar zijn.

Edit: “Enough” is ook lachen tussen Smart, Loveable, Strong etc
 “Ja nee jij bent gewoon voldoende, niet meer dan dat.”

16 likes