Misschien moet ik dit jaar zelf maar een Eurovisieblog starten met allemaal content. Alleen weet ik niks van wijn 
Daar vraag je dan (gratis) gastbloggers voor!
ga helemaal stuk 
Ik geef dat geld liever uit aan een kaartje om de eurovisiegoden te zien. 
Ik denk wel echt dat het Cynthia is. Ik heb dat boek van Mayra en Vera komt een of twee interviews na Cynthia.
Ze heeft het daarin ook inderdaad dat ze is gepest door een blogger
Nee. Ik meen nog wat influencers/ondernemers maar geen ex-beutybloggers.
Met je blog krijg je gewoon vip kaarten gespont joh.
Er zijn vorig jaar meerdere interviews gegeven met Vera dus ga er niet vanuit dat het Cynthia is
Vind ik ook!!!
Would read, zelfs met de typefout in de laatste
Je vergeet de 10 beste plekken om de zon op je gezicht te voelen inclusief turtulio
En natuurlijk de beste dekentjes om onder te chillen tijdens je 80-urige werkweek
T Beautybydenies houdt een closet sale. Ze verkoopt super veel kleding, in totaal vraagt ze 751 euro voor alle items in der stories (heb no life alle bedragen van de kleding stukken opgeteld). Zo bizar veel en vindt het zo dubbel om te zien dat veel nog een prijskaartje er aan heeft en ze bijna wekelijks boxen kleding krijgt van webshops.
Ze zegt nergens dat ze de kleding zelf gekocht heeft maar ook nergens dat het gekregen is. Beetje apart dat je zoveel kleding met kaartjes er aan nog verkoopt, lijkt er net op alsof het allemaal gekregen is want wie doet er zoveel miskopen? maar gekregen kleding voor samenwerkingen verkoop je toch niet, en al helemaal niet voor zoveel geld samen?
Mag dat eigenlijk wel? Spon doorverkopen op marktplaats en dergelijke?
Het waren allemaal losse bedragen zoals 35 euro, 17,50 etc maar ik heb even alles opgeteld en kwam uit op 751 euro omdat ik benieuwd was hoeveel ze nu verdiende aan die hoeveelheid kleding.
Als ze die kleding dan ook allemaal kwijtraakt.
Volgens mij was alles bijna al verkocht
Ja. Veel merken sturen het op als cadeau, in de hoop dat zij er iets over post. En als het wel een (betaalde)samenwerking is en zij heeft zich gehouden aan hun contract (dus in 2 stories (story’s???) de trui laten zien ofzo) dan is na die samenwerking de kleding gewoon van haar en mag ze er mee doen wat ze wil. Vind het niet netjes, maar het mag vaak wel.
Ik zat te kijken naar leuke sandaaltjes voor de zomer, maar ik ben deze soort echt zo gaan haten doordat Mascha die achterlijke Gucci dingen zo vaak aan heeft. Word er bijna agressief van man.
Deze zitten lekker. Ekt.