Ja ik vind haar huis eigenlijk ook veel te klein om twee honden te hebben.
Inderdaad ja, dan heb je je examen zo gehaald toch?
Wat een gedoe ook met die honden, drie weken lang op de bank slapen
Precies! Waarom niet gewoon het vrouwtje in een bench doen?! Hoe moeilijk kan je zijn. Of laat dat beest gewoon steriliseren, ben je van alle ongemakken af!
Dit verbaast me echt 100%
Ik snap dit soort âstory timesâ videoâs niet? Waarom zijn die leuk om te kijken? Sowieso probeert Lotte van der zacht imago af te komen heb ik soms het idee.
Ik speel dit soort videoâs altijd af op snelheid 1.5 dat laatste dacht ik ook wel toen ik hem keek. Mân nieuwsgierigheid was ook gewekt omdat ik haar juist zo burgerlijk vind overkomen in de videoâs die ik van haar heb gezien.
Ik vond het wel een leuke video om te zien.
Ik zie Lotte altijd als een super braaf, lief, tuttig meisje. Niks mis mee natuurlijk maar ik had dit ârebelseâ gedrag niet van haar verwacht. Ik vind het daardoor interessant om te kijken, omdat ze hoe ze in haar jeugd was het tegenovergestelde is van wat ze nu is.
Misschien doet ze het inderdaad wel om een beetje van haar âlieveâ imago af te komen. Ik vind het persoonlijk wel jammer dat ze er geen waarschuwing/wijze les oid in verwerkt heeft voor (jongere) kinderen. Het is haar verhaal, maar ik had persoonlijk meer de nadruk gelegd dat het Ă©cht niet kan. Ze was zichzelf vaak aan het verdedigen (vond ik) waarom ze het deed.
Ik vond dit ook heel raar, ze is altijd zo lief en braaf en dan ineens deze verhalen. Wist niet precies wat ik ervan moest vinden, ik vond het soms wat overdreven klinken namelijk.
Ik heb het filmpje nog niet gekeken, maar Lotte had toch al wel eens vaker gezegd dat ze niet zoân lieverdje op school was?
Love trouwens alle story times. Niet de âik ging bijna doodâ en dat diegene van de stoep viel verhalen, maar wel andere soorten
hahahaaha zo stel ik me bijna alle aanraders van mas voor
Dit is toch niet voor een spon product mag ik hopen?
Spon gone wrong
Hahahaha de posts van Cynthia de laatste tijd. âKunstnagels na een half jaarâ. âEen dagje Zutphen.â âMijn droomhuisâ. Ze weet echt niet meer wat ze aanât doen is, he?
En dan al die mensen vol lof in de comments, âwat een leuk artikel!!!â ?!?!?!
Ja wie was het
Nu wil ik meteen Googlen
Ik heb een paar tijdschriften van vorig jaar gevonden waar ze in stond, maar het voelt een beetje fout om het verder op te zoeken. Ze verdient die drama niet
Wie is hier niet nieuwsgierig?
Ja vind ik ook