Beutyblogtopic XL #4

Staat ze niet in het boek over bodypositivity van Mayra Louise? Daar staat Lip ook in

1 like

Dit ja, waar in het boek staat Vera? :joy:

1 like

Ik weet niet waar, maar ze staat er wel in in ieder geval! https://www.instagram.com/p/Bw43BWXpVBG/?igshid=1c15pvkg0fz1u

Ik denk niet dat het Cynthia is

Ja staan denk ik genoeg andere bloggers in dat boek :thinking:

Beste Cynthia,
Hier wat onderwerpen waar je ook over kan bloggen:

Van kikkerdril tot kikker: een dagboek van een kikkervisje
De beste dipsauzen voor bij de chips op een rij
De geschiedenis van de gehaktmolen
Een overzicht van de beste duurzame (water)flessen of mokken die niet lekken om overal mee naartoe te nemen
Een fotoreportage naar een geitenboerderij
De ideale wijn om te drinken tijdens het kijken van het Eurovisie Songfestival
Recenseer wandelingen die je in de natuur kan maken door heel Nederland
De beste tiny home vakantieaccomedaties
Alle kapsel van Gordon op een rijtje
Wat te doen als een waterbuffel op je komt afgerend

59 likes

Misschien moet ik dit jaar zelf maar een Eurovisieblog starten met allemaal content. Alleen weet ik niks van wijn :thinking:

4 likes

Daar vraag je dan (gratis) gastbloggers voor!

2 likes

ga helemaal stuk :joy:

1 like

Ik geef dat geld liever uit aan een kaartje om de eurovisiegoden te zien. :wink:

Ik denk wel echt dat het Cynthia is. Ik heb dat boek van Mayra en Vera komt een of twee interviews na Cynthia. :yum: Ze heeft het daarin ook inderdaad dat ze is gepest door een blogger

9 likes

Nee. Ik meen nog wat influencers/ondernemers maar geen ex-beutybloggers.

Met je blog krijg je gewoon vip kaarten gespont joh.

Er zijn vorig jaar meerdere interviews gegeven met Vera dus ga er niet vanuit dat het Cynthia is

1 like

Vind ik ook!!!

Would read, zelfs met de typefout in de laatste

Je vergeet de 10 beste plekken om de zon op je gezicht te voelen inclusief turtulio

9 likes

En natuurlijk de beste dekentjes om onder te chillen tijdens je 80-urige werkweek

13 likes

T Beautybydenies houdt een closet sale. Ze verkoopt super veel kleding, in totaal vraagt ze 751 euro voor alle items in der stories (heb no life alle bedragen van de kleding stukken opgeteld). Zo bizar veel en vindt het zo dubbel om te zien dat veel nog een prijskaartje er aan heeft en ze bijna wekelijks boxen kleding krijgt van webshops.

Ze zegt nergens dat ze de kleding zelf gekocht heeft maar ook nergens dat het gekregen is. Beetje apart dat je zoveel kleding met kaartjes er aan nog verkoopt, lijkt er net op alsof het allemaal gekregen is want wie doet er zoveel miskopen? maar gekregen kleding voor samenwerkingen verkoop je toch niet, en al helemaal niet voor zoveel geld samen?

Mag dat eigenlijk wel? Spon doorverkopen op marktplaats en dergelijke?

1 like