Het waren allemaal losse bedragen zoals 35 euro, 17,50 etc maar ik heb even alles opgeteld en kwam uit op 751 euro omdat ik benieuwd was hoeveel ze nu verdiende aan die hoeveelheid kleding.
Als ze die kleding dan ook allemaal kwijtraakt.
Volgens mij was alles bijna al verkocht
Ja. Veel merken sturen het op als cadeau, in de hoop dat zij er iets over post. En als het wel een (betaalde)samenwerking is en zij heeft zich gehouden aan hun contract (dus in 2 stories (story’s???) de trui laten zien ofzo) dan is na die samenwerking de kleding gewoon van haar en mag ze er mee doen wat ze wil. Vind het niet netjes, maar het mag vaak wel.
Ik zat te kijken naar leuke sandaaltjes voor de zomer, maar ik ben deze soort echt zo gaan haten doordat Mascha die achterlijke Gucci dingen zo vaak aan heeft. Word er bijna agressief van man.
Deze zitten lekker. Ekt.
Ik post dit eens in de zoveel tijd, sorry daarvoor, maar ik ben zo benieuwd hoe dit belastingtechnisch allemaal in elkaar zit.
Ik denk dat het (onbevredigende) antwoord is dat er nog geen duidelijke regels over zijn.
Eigenlijk verkoop je namelijk dingen die je via je bedrijf hebt gekregen. Winst in natura? Ondernemingsvermogen?
Het moment dat Gregor gelijk zijn lepel in de bowl van Mascha propt uit gulzigheid en zij daarna braaf aan hem vraagt “mag ik proeven?”
Ik zie echt niet in wat hier erg aan is, je bent toch getrouwd dus boeie als je van elkaars eten eet.
Maar dan is er toch hopelijk nog wel altijd het fatsoen om dat gewoon even te vragen?
Dat ja. Ik word echt giftig als iemand zomaar eten van mijn bord graait, of het nu mijn man, beste vriendin of wie dan ook is.
Haha, ja precies!
Waarom?
Ik denk dat dit gewoon per mens/koppel verschilt. Mijn vriend hoeft dat echt niet te vragen en neem aan dat Foef zijn eigen vrouw op dat gebied ook wel kan inschatten.
Bij sommige dingen op het forum denk ik echt: dat jij (forummers in het algemeen) het irritant zou vinden betekent niet dat de betreffende vlogger er ook mee zit.
https://www.beautylab.nl/bevat-jouw-cosmetica-stiekem-dierlijke-ingredienten/
Vind dit wel een goed artikel!
En Mas zegt na drie weken nog steeds geen dankjewel in het indo
Vind het idd ook een goed artikel. Ik persoonlijk had daar eigenlijk nooit over nagedacht, maar na dat artikel is dat wel een eye opener om op te letten. Ik schrok ook wel van het scheren van schapen en wat die moeten ondergaan
Oh dit vind ik ook echt goed van Sjereenie!
Mooooi. Nog nooit gezien ergens! Hebben!
Cynthia is een professioneel slachtoffer. Vind dat best knap.
Het is dan ook een brainwave…