I sensed tension and came as fast as I could! Hahaha ja moet haast wel over Aimée zijn denk ik… Kan bijna niet missen maar die is toch ook gewoon op vakantie en zit niet 24/7 comments te lezen denk ik. Ik vind dit soort cryptischedingen tweeten juist je ware aard laten zien.
Maar comments waarin meiden elkaar verrot schelden laten staan is niks mis mee zeker? Lekker hypocriet van dr
Mas klinkt sarcastisch. Alsof ze het nogal overdreven vindt dat mensen zeggen dat Aimee’s (? Als zij t is) ware aard naar boven komt.
Hele gemene comments ook echt, ik las Mas dr tweet en dacht dat iemand dr had uitgescholden ofzo, maar ze zeggen alleen dat ze niks anders doen dan vreten en niksen. Poeh poeh, life is hard.
Ik denk dat Cynthia en Sanneke echt goede vriendinnen zouden kunnen zijn, of zijn ze dat al? Gemiste kans anders.
Maar we weten niet of het specifiek over deze comments gaat.
Ze zegt nu dit:
Also: mijn vorige tweet is naar niemand specifiek gericht maar loop ik al een tijdje mee in mijn hoofd. Al jaren, zeg maar. Maar ik herken het nu zelfs bij internationale vloggers, zo gek. Kan er ook mee te maken hebben dat iemand zijn/haar comments nooit leest trouwens.
Oke
Ach wat flauw zeg
Sure Jan.
Ja of stuur diegene een DM met joh die comments vind ik niet zo leuk, verwijder ze ff, thanks.
Tuurlijk, Mascha doet/denkt alles altijd al jaren.
Nee Sanne heeft toch ook rood haar? Dan moet Cynthia weer verantwoorden dat zij échte de éérste was en dat íéderéén toch wel zíét dat ze het van háár heeft nagedaan!!!
“Zelfs” bij internationale? Omdat NL altijd vooropliep als het gaat om gemene comments? 
Hahaha ik dacht dat jij dit zelf sarcastisch had getypt, zo van ‘ze zal wel weer met zo’n soort reactie komen: insert alle Massa-clichés’ maar ze tweet dit gewoon echt! Die meid is echt een karikatuur van zichzelf geworden.
Gelukkig heeft ons mas vandaag wel gefilmd hoe ze “heel erg dronken” is. Vind dat zo dom en kinderachtig om te laten zien en in je vlogtitel te zetten.
Mas en Sint die dit soort tweets en stories de wereld in slingeren die stiekem wel over iemand gaan… Serieus hoe oud zijn ze nou. Vind dit echt zo puberaal gedrag
Wordt echt moe van Lotte. Met haar ik kan drie weken niet weg en moet op de bank slapen. Alleen maar omdat haar hond loops is.
Ze kan die honden toch gewoon in twee ruimtes doen of eentje in de bench.
Zo deden wij het vroeger altijd, geen problemen gehad.
Zie mij al aankomen bij mijn baas de komende drie weken kom ik niet werken, mijn hond is loops. Ik werk vanuit huis…
Blijkbaar nu wel… En ze lijkt het ook wel stoer te vinden om te laten zien ofzo.
Mee eens! Maar ik vond die “Dat moet je niet zeggen” reactie wel heel erg echt en leuk overkomen ofzo, ik dacht echt ‘Aaaah Mas is volgens mij ook heel leuk gewoon’
Omg ik zit zo erg te cringen bij Gregor ‘wil je even je voetjes in het water doen lieverd’ en Mascha haar ‘dronken’ staat. Stoer hoor.