Beutyblogtopic XL #4

Speciaal voor Sint is het jeukwoord “roeptoeteren” in het leven gebracht, en daar is echt niemand beter van geworden.

4 likes

helemaal mee eens!!

en ook eens met het feit dat mensen van gedachten kunnen veranderen uiteraard, maar het lijkt bij dit soort mensen altijd alsof ze van het ene uiterste in het andere uiterste vallen. Het ene moment is dit FANTAAAASTISCH en het volgende moment is het tegenoverstelde weer heeeeelemaal het einde… dat vind ik toch vreemd.

iemand die hier ook echt queen in is, massa

7 likes

Ja zichzelf overtuigen is zij heel goed in. Doet ze ook aaaaltijd met het ‘oh ik voel me zo kut en alles gaat slecht. Maar dat is oke. dat is echt oke. Dat mag er ook zijn. Dat is helemaal niet erg. Heus niet. Nee hoor. Helemaal oke’

13 likes
3 likes

Que

1 like

Waar heeft ze het over?

1 like

I sensed tension and came as fast as I could! Hahaha ja moet haast wel over Aimée zijn denk ik… Kan bijna niet missen maar die is toch ook gewoon op vakantie en zit niet 24/7 comments te lezen denk ik. Ik vind dit soort cryptischedingen tweeten juist je ware aard laten zien.

54 likes

Maar comments waarin meiden elkaar verrot schelden laten staan is niks mis mee zeker? Lekker hypocriet van dr

21 likes

Mas klinkt sarcastisch. Alsof ze het nogal overdreven vindt dat mensen zeggen dat Aimee’s (? Als zij t is) ware aard naar boven komt.

1 like

Hele gemene comments ook echt, ik las Mas dr tweet en dacht dat iemand dr had uitgescholden ofzo, maar ze zeggen alleen dat ze niks anders doen dan vreten en niksen. Poeh poeh, life is hard.

17 likes

Ik denk dat Cynthia en Sanneke echt goede vriendinnen zouden kunnen zijn, of zijn ze dat al? Gemiste kans anders.

23 likes

Maar we weten niet of het specifiek over deze comments gaat.

2 likes

Ze zegt nu dit:
Also: mijn vorige tweet is naar niemand specifiek gericht maar loop ik al een tijdje mee in mijn hoofd. Al jaren, zeg maar. Maar ik herken het nu zelfs bij internationale vloggers, zo gek. Kan er ook mee te maken hebben dat iemand zijn/haar comments nooit leest trouwens.

Oke

29 likes

Ach wat flauw zeg

17 likes

Sure Jan.

52 likes

Ja of stuur diegene een DM met joh die comments vind ik niet zo leuk, verwijder ze ff, thanks.

3 likes

Tuurlijk, Mascha doet/denkt alles altijd al jaren.

36 likes

Nee Sanne heeft toch ook rood haar? Dan moet Cynthia weer verantwoorden dat zij échte de éérste was en dat íéderéén toch wel zíét dat ze het van háár heeft nagedaan!!!

34 likes

“Zelfs” bij internationale? Omdat NL altijd vooropliep als het gaat om gemene comments? :roll_eyes:

4 likes

Hahaha ik dacht dat jij dit zelf sarcastisch had getypt, zo van ‘ze zal wel weer met zo’n soort reactie komen: insert alle Massa-clichés’ maar ze tweet dit gewoon echt! Die meid is echt een karikatuur van zichzelf geworden.

13 likes