Mmm.
Keek net, maar het meeste is wel eten en niks doen.
Of het lijkt zo, want dat boek moet wel af!
Terschelling roman.
eh???
Niettttttt
Erg he! En de story daarna heel vrolijk, āvanavond vier ik mijn verjaardag!!..ā
Ja, dit vind ik best erg. Even vertellen hoe goed je bent omdat je een grote bos bloemen langsbrengt bij een vriendin die een miskraam heeft gehad. Rot toch op joh
Ik vraag me soms oprecht af of er iets mis is met Lips empathisch vermogen. Ik vind haar overkomen als een slimme vrouw en vaak ook wel sympathiek, maar het lijkt soms wel alsof ze alleen begrip kan opbrengen voor dingen die ze ook kent/ervaren heeft?
Hahahahahaha oh mijn god ik schaam me nu gewoon een beetje voor cynthia? Wtf.
ik kan niet anders dan lachen? jezus
Wooow jezus ik reageer nooit in dit topic, maar hier wil ik wel mijn verbazing over uitspreken. Zo raar!
āDus even op ziekenbezoek eigenlijk⦠dus ja⦠vanavond vier ik mijn verjaardag. Zin in!..ā en toen kon ik er niet meer naar kijken
Toen ik dat vanochtend voorbij zag komen verheugde ik me al op de reacties hier 
Ook echt ziekenbezoek⦠alsof die vriendin een griepje heeft. Miskraam is toch wel een paar tandjes heftiger dan dat. Gekke Lip
āāEen kloterige kakdagāā
Juist ja 

Ik volg Lotte niet, maar waarom moet ze dit überhaupt doen? Heeft ze een mannetje en vrouwtje? Want dan is castreren of steriliseren toch ook een optie? En waarom kies je dan überhaupt voor een mannetje en vrouwtjes hond? Of inderdaad gewoon apart zetten. Je gaat toch niet de komende 15 jaar ongeveer op de bank slapen wanneer je hond loops is? Of mis ik iets?
Klinkt echt een beetje als de grootste onzin ooit haha.
Ze gaan dr wel laten steriliseren maar in overleg met de dierenarts pas nadat ze de eerste keer loops is geweest, is niet goed voor de groei ofzo anders? En die andere willen ze misschien castreren maar weten ze nog niet zeker. Dus dan zou het nu 1 keer lastig zijn omdat ze loops is, maar daarna niet meer.
Mja het kan 3 maanden duren dat loops zijn, dus ga je dan 3 maanden op de bank slapen???
Ach ik kan Lotte sowieso niet meer serieus nemen aangezien ze slagroomsoesjes koopt voor haar honden als ze jarig zijn
En vindt dat zonnebanken geen kanker veroorzaken.
Maar mag dat dan niet? ik voer mijn hond altijd een Tony, want als ik graag een ziek huisdier wil hebben dan wel fairtrade. Maar wtf koop dan gewoon een hondentaart of zo.