Beutyblogtopic XL #4

Gelukkig heeft ons mas vandaag wel gefilmd hoe ze “heel erg dronken” is. Vind dat zo dom en kinderachtig om te laten zien en in je vlogtitel te zetten.

7 likes

Mas en Sint die dit soort tweets en stories de wereld in slingeren die stiekem wel over iemand gaan… Serieus hoe oud zijn ze nou. Vind dit echt zo puberaal gedrag

2 likes

Wordt echt moe van Lotte. Met haar ik kan drie weken niet weg en moet op de bank slapen. Alleen maar omdat haar hond loops is.
Ze kan die honden toch gewoon in twee ruimtes doen of eentje in de bench.
Zo deden wij het vroeger altijd, geen problemen gehad.
Zie mij al aankomen bij mijn baas de komende drie weken kom ik niet werken, mijn hond is loops. Ik werk vanuit huis…

31 likes

Blijkbaar nu wel… En ze lijkt het ook wel stoer te vinden om te laten zien ofzo.

1 like

Mee eens! Maar ik vond die “Dat moet je niet zeggen” reactie wel heel erg echt en leuk overkomen ofzo, ik dacht echt ‘Aaaah Mas is volgens mij ook heel leuk gewoon’

Omg ik zit zo erg te cringen bij Gregor ‘wil je even je voetjes in het water doen lieverd’ en Mascha haar ‘dronken’ staat. Stoer hoor.

Mmm.
Keek net, maar het meeste is wel eten en niks doen.
Of het lijkt zo, want dat boek moet wel af!

1 like

Terschelling roman.

5 likes

Gelukkig dat wij dat ook weten :+1:t3:

128 likes

eh???

1 like

Niettttttt

1 like

Erg he! En de story daarna heel vrolijk, ‘vanavond vier ik mijn verjaardag!!..’

9 likes

Ja, dit vind ik best erg. Even vertellen hoe goed je bent omdat je een grote bos bloemen langsbrengt bij een vriendin die een miskraam heeft gehad. Rot toch op joh

23 likes

Ik vraag me soms oprecht af of er iets mis is met Lips empathisch vermogen. Ik vind haar overkomen als een slimme vrouw en vaak ook wel sympathiek, maar het lijkt soms wel alsof ze alleen begrip kan opbrengen voor dingen die ze ook kent/ervaren heeft?

61 likes

Hahahahahaha oh mijn god ik schaam me nu gewoon een beetje voor cynthia? Wtf.

7 likes

ik kan niet anders dan lachen? jezus

4 likes

Wooow jezus ik reageer nooit in dit topic, maar hier wil ik wel mijn verbazing over uitspreken. Zo raar!

4 likes

“Dus even op ziekenbezoek eigenlijk… dus ja… vanavond vier ik mijn verjaardag. Zin in!..” en toen kon ik er niet meer naar kijken

5 likes

Toen ik dat vanochtend voorbij zag komen verheugde ik me al op de reacties hier :grimacing:

16 likes

Ook echt ziekenbezoek… alsof die vriendin een griepje heeft. Miskraam is toch wel een paar tandjes heftiger dan dat. Gekke Lip

12 likes