‘‘Een kloterige kakdag’’
Juist ja
‘‘Een kloterige kakdag’’
Juist ja
Ik volg Lotte niet, maar waarom moet ze dit überhaupt doen? Heeft ze een mannetje en vrouwtje? Want dan is castreren of steriliseren toch ook een optie? En waarom kies je dan überhaupt voor een mannetje en vrouwtjes hond? Of inderdaad gewoon apart zetten. Je gaat toch niet de komende 15 jaar ongeveer op de bank slapen wanneer je hond loops is? Of mis ik iets?
Klinkt echt een beetje als de grootste onzin ooit haha.
Ze gaan dr wel laten steriliseren maar in overleg met de dierenarts pas nadat ze de eerste keer loops is geweest, is niet goed voor de groei ofzo anders? En die andere willen ze misschien castreren maar weten ze nog niet zeker. Dus dan zou het nu 1 keer lastig zijn omdat ze loops is, maar daarna niet meer.
Mja het kan 3 maanden duren dat loops zijn, dus ga je dan 3 maanden op de bank slapen???
Ach ik kan Lotte sowieso niet meer serieus nemen aangezien ze slagroomsoesjes koopt voor haar honden als ze jarig zijn
En vindt dat zonnebanken geen kanker veroorzaken.
Maar mag dat dan niet? ik voer mijn hond altijd een Tony, want als ik graag een ziek huisdier wil hebben dan wel fairtrade. Maar wtf koop dan gewoon een hondentaart of zo.
Wow wat… Ik snap dit echt niet, net zoals bij jennie (fromtheblog) zij voert haar hond ook af en toe dingen dat ik denk ??
Haha nee
Ik weet wel dat het beter zou zijn wanneer je een hond steriliseert na eerste loopsheid maar dat wat zij doet is echt wel next level. Zet ze dan gewoon apart in een kamer of bench.
Maargoed als je slagroomsoesjes koopt voor je hond… Nu zullen ze daar niet zo snel dood aan gaan, maar het is wel een beetje algemeen bekend dat honden niet zo heel goed gaan op suiker en veel melkproducten en dat ze met granen en dergelijke ook weinig kunnen dus in principe voert ze ze alleen maar dik op een ongezonde manier. Dat in combinatie met dit hondenras lijkt me niet heel verstandig.
Mijn hond at overigens ook wel eens een likje ijs of wat dan ook, maar met mate en ook echt alleen dingen waar zeker geen chocolade of andere slechte dingen voor hem in zat. Maar om nou speciaal een doos soesjes te kopen… Neh.
nou als een schooljuffrouw dat zegt…
@Wonderland vanaf 23:20
Ja precies geeft ze dan gewon een bot, maar dit? Wtf, ik verbaas mij er steeds meer over hoe zij met die honden omgaat.
Ik heb dat altijd bij Ikbenirisniet, die voert haar hond ook rare dingen en houdt daar dan polls over met haar volgers, ik vind haar verder heel leuk maar dit snap ik echt niet
Lotte heeft wel vaker dingen waarbij ik echt zoiets denk van ???
Het lijkt ook altijd alsof zij alles alleen in het huishouden moet doen. Zij kookt ook speciaal voor Joey wanneer zij een avond weg is en doet ook alles voor die hondjes. Prima als zij dit normaal vindt en dit ook met plezier doet. Tuurlijk zien we niet alles in een vlog maar dit valt me wel op.
Wow lip sorry hoor maar hier zakt m’n broek echt van af. Het is natuurlijk wel goed dat ze haar vriendin steunt maar dat hoef je ten 1 al überhaupt niet te delen en als je het dan wel deelt, doe het dan fatsoenlijk.
Dit is de reden dat ik lip vanaf nu ga ontvolgen want dit kan gewoon echt niet.
Lief dagboek,
Vandaag was een goede dag in beutyblogland.
Kusjes Pardon
Ik heb Lip twee weken geleden ook ontvolgt en ik mis het echt totaal niet, elke keer dat gezwets in de ochtend als ze aan het wandelen is en dan ook weer dit tactloze bericht… Kan het iedereen aanraden.
Ja, ik vraag mij ook af, of die vriend überhaupt wat uitvoert thuis… hij komt in de vlogs echt over als een lamlendige bankhanger. Ook toen Lotte er naast nog werkte als juf kwam het over alsof zij echt alles doet. Maar goed misschien is dat niet waar. We zien natuurlijk niet alles in de vlogs.
Antwoord van de politie gekregen:
“Hoi Rupi, mijn collega’s van politie_teamverkeer hebben haar maandag een berichtje gestuurd. Nogmaals dank voor je berichtje”
Er staat verder niet hoe of wat maar dat ze haar hierover bericht hebben vind ik al top!
Oh haha ik vond dat juist heel cringy en als ze niet wilde dat mensen het zagen had ze het wel uit de vlog gelaten. Maar goed ze moet vooral doen waar ze zelf zin in heeft hoor.
Ik vind het ook wel wat zeggen dat Mascha & co die beachclub waar ze zijn de aanrader van hele reis vinden. Zo druk en volgestampt, uren wachten op een bedje. Daarvoor hoef je volgens mij niet naar Bali.
En überhaupt Franse bulldog puppies koopt
Sorrynotsorry