14 tweets in 30 minuten. Dit is zooooo niet verstandig. Ga ff op je klauwen zitten man
Ja echt in een social media bubbel zit zij bizar
Deze moet echt een forumuitspraak worden. Perfecte manier om kritiek te ontwijken.
Cynthia, professioneel in onprofessioneel zijn.
Jankmuil
Wat hebben wij gelĂșk dat we in dezelfde tijd leven als Cynthia zeg wauw wat 'n trailblazer, taboes doorbreken on the daily en dan nĂłg tijd hebben om 80 uur per dag te werken en 300 km te wandelen met dr hondje. Wauw wauw wauw.
Hahaha echt t gaat er toch niet om dat ze het heeft over een miskaam van een vriendin, maar de manier waarop. Eventjes lekker likes binnenhalen, totaal niet relevant ! Ze deelt nooit zulke dingen en dan nu ineens welâŠ
Ik wilde dit net komen plaatsen, influencers zijn elke dag bezig met internet maar sommige zijn er zo slecht in hoe ze zichzelf in zulke situaties moeten neerzetten.
Ho ho ho
Ze heeft net op instastories gezegd dat we best een dm mogen sturen als we het niet eens zijn, maar openlijke kritiek mag niet.
Ze snapt het niet. Het gaat niet om die miskraam, het gaat om het toe-eigenen van andermans gebeurtenissen/leed/shine om zelf in een beter licht gezien te worden
Ik vind trouwens iets openlijk delen onder je eigen schamele 100 volgers in je anonieme leventje iets anders dan vriendin de influencer met duizenden volgers die het vervolgens op Insta knalt. âJa maar jij hebt het toch ook openbaar gedeeld?â
Leuk meit, maar jouw openbaar is niet mijn openbaar. Vraag me oprecht af of ze wel die vriendin heeft gevraagd of het oké is.
Ik voorspel: ze gaat een blogpost schrijven die gaat over het taboe op miskramen (en mist dus het punt weer eens volledig).
Ze mist het punt sowieso, het probleem is niet dat ze over die miskraam vertelt, maar hoe ze erover vertelt, zo nonchalant tussendoor en erna meteen vrolijk over haar verjaardag.
Cynthia mist elke punt. In plaats daarvan zet ze overal een accent op.
Ja die indruk heb ik ook, dat er misschien weinig begrip/gehoor is als je daar lang last van hebt. Zulke dingen bedoel je denk ik? Ik schaarde dat niet onder taboe maar dat is dan onterecht.
Ah oké, dat had ik niet gezien.
Ik zou het zelf niet zo relaxt vinden denk ik, maar ieder zijn manier.
Dit. Deel niet andermans verhaal.