Beutyblogtopic XL #4

Haar insta stories staan inmiddels ook vol ket DMs van vrouwen die haar taboedoorbrekend en dapper vinden.

Daarom leert de Sint het nooit, omdat iedereen onmiddellijk powervrouw begint te roepen. Ze kan niks hebben.

26 likes

‘Haha’?! Kutwijf.

2 likes

Maar die vriendin had het zelf op instagram gedeeld dus zij vond het zelf niet erg om met iedereen te delen.

3 likes

Hahhaha zolang ze verder d’r mobiel niet meer gaat gebruiken terwijl ze rijdt mag ze dat lekker doen. Lekker bashen op mensen die je terecht wijzen omdat je zelf iets fout doet
 :clap:

2 likes

Goh, ik snap dat jullie het niet tactisch vinden en inderdaad, zoiets plaatsen zou ‘laten zien hoe lief en betrokken ik ben’ als motief kunnen hebben.

Maar Cynthia deelt ongeveer elke scheet die ze laat, ik snap wel dat ze onder het mom van ‘miskramen zijn normaal’, dit dus ook gewoon deelt. Misschien zit er helemaal niet zoveel kwaads achter?

3 likes

Ik denk dat ze komende week geĂŻnterviewd wordt omdat ze zo taboe doorbrekend is. Ze is al vaker in de krant gekomen met zoiets toch?

Misschien moet je als je het taboe wilt doorbreken het niet “ziekenbezoek” noemen. Je vriendin heeft een kind verloren, geen keelamandel.

43 likes

Ik zou inderdaad ook behoorlijk pissig worden als mensen mij zouden vertellen wat ik wel of niet mag doen in het contact met MIJN vrienden die zij niet kennen. Neemt niet weg dat ik het wel raar vind. Maar ik vind her sowieso raar dat mensen zoveel delen (zo interessant ben je niet) en dat mensen daar naar kijken (zo interessant is het niet) dus ik denk dat ik hier zelf de deviant ben :woman_shrugging:

10 likes

En weer een onderwerp bespreekbaar gemaakt!ÂĄ!

5 likes

Daar heb je helemaal gelijk in. Ik begrijp wel dat ze geraakt is en het gevoel heeft dat ze zich moet verdedigen, zou handiger geweest zijn om dat op een rustigere manier te doen.

en weer een idee voor een nieuwe blogpost!

2 likes

Bij de Speld zou het nu eerder zijn:

Marlies, die net een miskraam heeft gehad, gaat toch op bezoek bij een vriendin om haar de fijne kneepjes van het socialmediavak bij te leren. “Je kan wel een Instagramcursus volgen maar het is toch fijner om in persoon er voor elkaar te zijn.”

14 likes

Omgedraaide prioriteiten terwijl je beter moet weten als je zelf een Instagram-cursus aanbiedt. Dat het schijnbaar belangrijker is om alles zo op internet te knallen terwijl je bepaalde dingen, er zijn voor iemand anders, ook achter gesloten deuren kan doen. Waardoor de focus niet op de juiste persoon wordt gelegd.

Cynthia zal wel een leuke verjaardag hebben in elk geval.

10 likes

Ze is zo ontzettend kinderachtig, ouderwets (man-vrouw verhouding) en dat gegiechel NA IEDERE ZIN. Nee.

1 like

Het feit dat je je vriendin die zojuist een miskraam heeft gehad lastigvalt met de vraag of je het mag delen op instagram is al walgelijk op zich.

En ik hoop oprecht dat die vriendin dit niet meekrijgt. Al de drama die Cynthia hierover creëert, ze is ah huilen om de haters? How about your friend? Echt walgelijk, heb er geen ander woord voor.

47 likes

Cynthia nu:

giphy

108 likes

Cynthia kruipt weer heerlijk in de slachtofferrol en bedankt daarna iedereen voor alle lieve berichtjes. Man man, wanneer wordt ze nou eens volwassen. Om zoiets kleins huilend achter je laptop zitten en zo’n drama maken, terwijl je op het punt staat om naar een vriendin te gaan die een miskraam heeft gehad. Ze leeft echt in een wereld die alleen maar om haarzelf draait.

Ik vraag me ook af of ze toestemming heeft van die vriendin? Zou ze echt hebben gevraagd: vind je het oke als ik plaats dat je een miskraam hebt gehad, voor mijn tienduizenden volgers? En dat ze het zelf heeft gedeeld maakt het geen vrijbrief voor De Sint. Ik gok dat die vriendin een stuk minder volgers heeft en wellicht een prive instagram. Met dit soort dingen geloof ik Cynthia echt niet.

Verder ook nog hinderlijk: mopperen dat de ‘trol’ alle berichten heeft verwijderd. Volgens mij is Cynthia, en bloggers in het algemeen, de koningin van het verwijderen van niet positieve reacties op haar blog.

30 likes

Wedden dat de helft van die oooooh zo eindeloos vele dms niet positief zijn? Of zijn 10 dms ook al eindeloos veel? In that case, misschien kun je beter een cursus tellen doen ipv al die eindeloooze wijncursussen Lip.
Flauw ook om alles te verwijderen meteen.

7 likes

Degene die raad wat voor iets Mas hier zegt krijgt gratis forumcookies.