Waarom zou ze het anders doen? Ze tweet zelf: dit is nou eenmaal wat ik doe, ik deel mijn leven. (ongeveer zoiets, tweet staat hierboven ergens genoemd). Maar dit is niet cynthias leven.
En laten we eerlijk zijn: met 80% van de tweets en instastories van haar wint ze niks, ze deelt het omdat ze het leuk vind en omdst er likes op komen. De wandelingen, hond, etc etc. Ze doet dit niet om ruimte te geven aan een heftige gebeurtenis of om een taboe te doorbreken (wat naar mijn idee sowieso een totaal misplaatste opmerking was) maar gewoon ‘voor de leuk, omdat het kan’. En dat beeld zet ze daarna nog kracht bij door al die tweets te plaatsen.
En idd, voor sommigen stelt een miskraam wat minder voor dan voor een ander. Dit is bij iedere situatie zo, iedereen ervaart het net wat anders. Maar dit is niet cynthias miskraam.
Meningen verschillen en dat is ook prima, maar het komt gewoon over alsof cynth niet het besef heeft wat voor een heftige situatie dit kan zijn voor iemand. En dat ze dan zelf 100x zegt dat ze empatisch is terwijl ze al zo vaak het tegendeel heeft bewezen, dat maakt het voor mij dat ze geen besef heeft hoeveel impact zoiets als een miskraam kan hebben.
Edit: en dan bedoel ik niet alleen voor die vriendin maar ook voor alle volgers die zoiets mee hebben gemaakt.