Beutyblogtopic XL #4

Nee, even niet paraat :nerd_face:

1 like

Volgens mij was dat een artikel op haar blog.

1 like

Ik ben voor mijn studie naar Brabant verhuisd en soms hoor ik dit mensen nog steeds zeggen en vind het oprecht 1 van de raarste Brabantse uitspraken die ik tot nu toe heb gehoord.

2 likes

ik kijk af en toe nog op de insta van Blogging Mika. Het is heel slecht maar ik heb gewoon altijd instant medelijden met dat meisje

ze schijnt nu ook een ‘fanaccount’ te hebben en ze gelooft er zelf echt heilig in dat dat haar fan account is, maar ze maken haar gewoon helemaal belachelijk. In haar insta bio heeft ze dat account ook als ‘offcieel fanaccount’ staan.
Ik vind dat van de mensen achter zon nep account echt diep triest en zou willen dat zon meisje als Michelle tegen zichzelf en dit soort mensen wordt beschermd.

4 likes

ja, klopt
 ik denk omdat ze het in haar beleving helemaal het einde vind dat dat account bestaat en dat ze ““fans”” heeft.

Misschien ga ik er te serieus op in hoor maar blijkbaar weegt de vrijheid om toegang te hebben tot het internet heel zwaar. Een familielid van mij mocht ‘zelfs’ gewoon internet op de gesloten afdeling dus als hij een youtube account was begonnen om zichzelf in zijn wanen te vloggen dan had dat gewoon gekund. Achteraf had hij dat wel heel kut gevonden denk ik.
(Niet dat ik daarmee wil zeggen dat de mensen die jullie noemden ziek zijn, maar ik geef nu een extreem voorbeeld om aan te geven dat die vrijheid dus zwaar weegt.)

Zat je ook onder ballet of onder voetbal of zo?

Nog zo’n mooie die voor verwarring zorgt haha

1 like

Ik had het daar gisteren nog met een vriendin over. Het lijkt me zo kut om nu kinderen te hebben die je daar niet voor kunt behoeden. Super veel 9 jarige kinderen hebben al instagram en youtube en god weet wat ze daar doen.

4 likes

Ik zou echt FBI mom worden hoor. Mijn nichtje(11) heeft ook insta en post soms ook dingen die voor mij op het randje zijn, heb haar toen geappt dat dat niet zo slim was en ze verwijderde het niet, dus toen heb ik mijn nicht geappt, 2 min later was het weg gelukkig.

4 likes

ik begrijp niet dat bijvoorbeeld haar moeder of zo of iemand van haar vrijwilligerswerk niet een beetje eerlijker tegen haar is? dat fanaccount is er niet omdat ze fan zijn van haar, maar gewoon om dr te pesten. Vind dat zielig voor dr.

niemand beschermt haar blijkbaar. het is wel een volwassen vrouw, dus ik vraag me ook af wat je er uberhaupt tegen kan doen
 mja, het is duidelijk dat ze niet alleen fysiek het e.e.a heeft
 maar dat zal ik wel niet mogen zeggen


3 likes

Misschien wil ik gewoon echt niet geloven dat mensen zo zijn maar dat account kan best oprecht zijn toch?

4 likes

Ik kom uit brabant en begrijp niet goed waarom dit zo gek is voor anderen. Je zegt toch ook aangekomen (op bestemming) of aangelopen/aangefietst? of zeg je dan weggelopen? :laughing:

Dat fan account bedoel je? Ik heb er net ook even op gekeken en ik heb het idee dat het gewoon hele jonge kinderen zijn die het beheren? En zich van geen kwaad bewust zijn. Er was ook een post ‘sorry we hebben al lang niks meer gepost we hadden het te druk met school’

Of ben ik gewoon naĂŻef om dit te geloven?

6 likes

Dit doet me denken aan de keer dat ik mijn studiegenootje uit Utrecht appte dat ik was aangefietst en ze oprecht bezorgd was. :joy:

Oh ja dat is wel apart inderdaad


Aangekomen wel, maar aangelopen of aangefietst heb ik nog nooit iemand horen zeggen
:stuck_out_tongue: en aangereden klinkt voor mij alsof je letterlijk door een voertuig bent aangereden, dus een ongeluk hebt gehad.

1 like

Wanneer je zegt dat je vol zit betekent dat in het Bosch dat je zwanger bent.

6 likes

Volgens mij ook in bepaalde delen van Vlaanderen. Heb in ieder geval iemand dit ook een keer horen zeggen over Vlaanderen

2 likes

Ik zeg altijd ik ben onderweg! Mn opa en oma (uit limburg) zeiden een keer dat ze waren aangereden en ik schrok me rot. Waar ik vandaan kom betekent dat dat je een ongeluk hebt gehad.

Wow echt? Vol met een baby