Die band in haar taille doet haar geen goed (vind ik)
Ja inderdaad! Beetje jammer om te zien dat ze dan zulke slechte outfits draagt. Als mijn benen wat mooier waren, dan zou ik het wel weten :’) Maar ja het maakt natuurlijk geen reet uit wat wij ervan vinden, want het is haar smaak en ze moet gewoon dragen waar ze zich prettig in voelt!
je plaatje is niet zichtbaar!
Ja!
En hij is mooi
‘’#gezeik’’ HAHA
Ik vond Lotte dan weer mega boring en suf op de verjaardag van Charlotte (C’s vlog). Charlotte had zo haar best gedaan om veel lekkere hapjes te hebben voor haar vriendinnen en Lotte zat daar maar een beetje, zo’n contrast met haar eigen video’s. Voor mij valt ze wel een beetje door de mand.
Heeft Demna Gvasalia al afgedaan?
Ik ben echt een beetje klaar met al die mannelijke modevisionairs. Ik wil meer vrouwen in de mode-industrie verdomme!
Wie is dat?! Ik vind dit echt schokkend.
Vriend van Vera heeft een nieuwe baan, dus ik denk dat het tijdelijk was dat hij voor haar werkte totdat ie iets nieuws had.
Ja of het is vanwege haar burn out? Ik kan me voorstellen dat als je zelf een burn out hebt dat je je dus kunt beroepen op iets als een verzekering of een broodfonds, maar voor hem zal dat denk ik niet gelden?
Denk eerlijk gezegd dat de meeste bloggers/vloggers met een meewerkende partner dat net zo goed geregeld hebben als de meeste andere eenmanszaken. (Lees: helemaal niet geregeld dus.)
Ik hoop het overigens niet hoor.
Tati heeft een nieuwe video:
- Het Jeffree Star altaar achter dr is weg
- Ze gebruikt Kat Von D hoewel ze die eerder had “gecancelled”
- Spon!!! Jezus het is zo duidelijk dat Pacifica haar dik betaald heeft voor deze video. Had ik écht niet van dr verwacht…
Dat showen van de nieuwe auto in de Mascha’s vlog van vandaag is ook weer zo net niet he, met die effecten en dat schokkerige camerawerk (rond 11 minuten). En bracht ze eerder het kenteken ook zo prominent in beeld?
Elke keer dat lompe inzoomen🙄
Nee maar wel super volwassen want de kids kunnen achterin
Toen ik het begin zag, dacht ik dat ik naar zo’n filmpje voor een schoolproject keek uit 2008 ofzo.
Is ze al want haar foefje legde uit dat je een bal de kofferbak in kon trappen.
Is er een reden waarom het zo elitair bij het Amstel hotel werd gefilmd? Of hoort dat bij de luxury van het hebben van een opel?
Mijn takeaway hieruit: ze had een altaar voor Jeffree?!?!??! Why??
Gewoon een PR package dat leek op een podium met alle lipvelours/sticks dingen in, geen letterlijk altaar
Doet me denken aan de technokoffie. Sentiment sentiment