Beutyblogtopic XL #4

Fine by me

2 likes

Ik zag dat Mascha een beetje brakjes was in Las Vegas en wat vitamine C nam.
Terwijl ze in Amsterdam na een kater gelijk aan het infuus moesten!
Trouwens… even een weetje. De hangover-cure iv komt oorspronkelijk uit Las Vegas.
https://www.theivdoc.com/services?gclid=EAIaIQobChMIufi45taW4QIVpgrTCh3_Fw57EAAYASAAEgJxpfD_BwE

En ze komen het ook nog geven in je hotelkamer.
Kan je daarna weer bijslapen voor het volgende stapavondje. Nice toch?
Maar ja het is natuurlijk niet gesponsord, anders hadden de foefoes het wel gedaan toch?

4 likes

Sommige kleding die ze pastte in het pashokje. :nauseated_face:Inmiddels moet je toch wel weten wat je wél en vooral niet kan hebben??

3 likes

Dat roze ‘jurkje’ kuch, lapje stof: dat is voor niemand goed. Ik snap ook echt niet waarom ze dat dan pakt?

1 like

Iedereen past toch wel eens kleding om te kijken of het je leuk staat?

Ja maar dat zet ik niet op internet :crazy_face:

4 likes

giphy

4 likes

Aaaah zo jammer dat mascha die gestreepter jurk niet had gekocht, omdat de splitten “te hoog” waren. Ik vond die haar echt heel mooi staan en die splitten vielen ook amper op

4 likes

Gaat ze nu serieus van alle winkels die ze zou kunnen bezoeken naar Forever 21 waar de kleding nog net niet aan de rekken uit elkaar valt? Meid, wat een struggle die bezuinigingen. Kan het straks thuis op de rest van de polyester hoop die ze haar kledingkast noemt.

63 likes

Ja dat was mij ook al opgevallen! Leuke combi

3 likes

Steeds als ik het opzet doe ik tegelijk andere dingen, maar dan hoor ik zo vaak Krek weer zo’n belerende opmerking maken of zo’n zogenaamde bezorgde opmerking en dan word ik echt overvallen door zulke diepe irritatie. Ik trek hem écht het minst van alle youtubemannen, word heel naar van hem.

24 likes

Ik vond dat nacho moment zo raar. Eerst pakt Gregor 1 chipje en doopt die oneindig lang in de dipsaus en wordt helemaal op ingezoomd. Als hij het dan eenmaal heeft gegeten dan gaan de andere drie te gelijk ook pas ervan pakken. Echt alsof hij bepaald dat hij eerst mag ofzo.

21 likes

Haha ik ook, en dat terwijl die dip van mas en die man (weet ff zn naam niet?) er veeeeel beter uit zag.

1 like

De foefjes waren op het boekenbal. Ik vroeg mij direct af hoezo mag zijn toch telkens naar dat bal?

toen vond ik dit, leuk om te lezen.
Zou dus kunnen zijn dat haar uitgever van de planners eerst uitnodigingen voor andere schrijvers aanvraagt. En deze uiteindelijk verdeeld onder andere klanten. waaronder Mascha.

5 likes

Dit heb ik ook zo erg, ik vind hem zo irritant. Stukjes met hem erin spoel ik meestal door, maar helaas is dat tegenwoordig meestal de hele vlog. Spijtig want ik vind Mascha wel leuk.

1 like

ja maar… er is ook kipdijfilet. daar is het bot echt “uitgehaald” en is veel lekkerder dan kipfilet. veel minder droog. :blush:

3 likes

Never forget de sushigate

10 likes

Vind ik ook, heel mooi! Denk dat het door de gloss komt dat het zo lijkt?

2 likes

Ik vind ook dat ze er goed uitziet de laatste tijd en volgens mij komt dat echt door het boksen.

Ze zegt dat haar lippen opzwellen, maar soms soms heeft ze major duckface ja.

Ik vind het echt een hele mooie floss, ik heb de video gekeken maar volgens mij zegt ze nergens waar hij van is helaas.