Beutyblogtopic XL #4

Zou me echt geen reet uitmaken

41 likes

Same! Als zij dat willen fine, als ik een keer het er een keer voor over heb doe ik met ze mee.

2 likes

Als ik economy zou willen vliegen dan zou ik dat gewoon doen, want de anderen zouden daar geen last van hebben. Andersom zou ik niet first class vliegen als anderen dat niet willen.

2 likes

Ik heb het weleens gehad in de trein. De ander wilde eerste klas. Dat ga ik dus echt niet doen. Het verschil is natuurlijk wel dat wij tegelijk aankwamen.

Met het vliegtuig kom je toch ook tegelijk aan?

Zij zouden van mij prima first class mogen vliegen, ik zou alleen wel economy vliegen.

Ik snap wel dat velen hier commentaar hebben op haar gevlieg maar als je eenmaal vliegt wat maakt het nu uit of ze economy of business vliegt. Daar heeft ze toch geen excuus zoals een hernia voor nodig.

6 likes

Het verschil is dat (ik weet de exacte getallen niet dus ik gok maar) er voor 20 plaatsen first class er 40 plaatsen economy kunnen staan. Dus dan kan je meer mensen vervoeren op 1 vlucht dus minder vluchten hoeven er dan te vliegen als je alles volgooit met economy.

11 likes

Het is ook niet boeiend haha. Vind het alleen stom dat ze dan zo’n vaag “ja het ging mis tijdens het boeken blablabla”-verhaal van maakt.

2 likes

Je zou theoretisch gezien een vliegtuig full economie kunnen maken.
Maar business class is een standaard opstelling en je gaat niet per vlucht dit wisselen.

1 like

De nieuwe instapost van Serena… Hoe ze Marshall schaamteloos inzet voor een spon campagne. Vind het ergens wel triest om te zien hoe weinig passie Serena nog heeft voor haar werk en het enkel doet voor het geld / de campagnes. Er zit geen ziel of passie meer in.

Hoop dat ze snel wat tijd maakt om te reflecteren of ze nog steeds gelukkig wordt van het bloggers bestaan. Heb haar jaren lang een fijne blogger gevonden, maar zou liever zien dat ze keuzes maakt die haar gelukkig maken. Dat is volgens mij niet online / op sociale media. In een omgeving waar iedereen ongevraagd een mening over je heeft. Ze lijkt er zo onzeker door geworden.

Deelt iemand dit sentiment? Of loop ik te zwetsen?

7 likes

Niet over je anus?

2 likes

Misschien is het een subtiele verwijzing naar de FF uitspraak ‘tyfus in je oogbal’ en gaat zij de tyfus uit haar oogbal schaven.

16 likes

Volgens mij vinden de Fufs het leuk om dat soort erge dingen te bedenken. Zo van: ‘stel je voor nagels op een krijtbord’ maar dan 100x erger.

2 likes

Kan ook zo zijn ja!

Ben nog aan het bijlezen maar wil even zeggen dat jij zo’n fijne stem hebt om naar te luisteren :smile:

1 like

Ja eens!

Overigens zou ik ook wel zoiets kunnen flikken. 8(?) uur vliegen met een ander stel, wat een hel. Dan lieg ik liever.

4 likes

Laf jouw stem. Zo cute haha.

1 like

Ik vroeg me juist af of het door het andere koppel komt. Zij werkt bij KLM, ik dacht eerder dat zij en haar vriend dan misschien zouden IPBen (dan kan je dus via je werk veel goedkoper vliegen maar je kan alleen mee als er een stoel vrij komt, met hoe meer mensen je bent hoe minder kans dat iedereen mee kan)

Maar iedereen heeft toch een andere smaak? Ik heb liever Taco Bell dan Chipotle. En ik vind In-N-Out friet niet te eten en Shake Shack vind ik ook niet lekker :joy:

Ik heb volgens mij nog nooit zonder animal style genomen :joy:
Maar ze zijn altijd zo slap, bah!

Ik neem wel eens Del Taco loaded fries en die zijn niet zo! Aanrader!