Beutyblogtopic XL #4

Ik ben echt een te nuchter persoon voor dat artikel over Cynthia’s hond, man man man.

13 likes

Waarschijnlijk vond foefje het super stylish want het roze van haar broek zal matchen met de zool van haar schoen ofzo en hij is natuurlijk stylist dusja.

4 likes

Ik lees dit hier heel vaak.
Maar dit is meestal helemaal niet het geval?
Alleen als de kleding zo beschadigd/vies isdat het echt niet meer verkocht kan worden

Ja ik denk ook dat dit Greg zijn invloed is, maar we zullen zien!

Ik vind het vooral grappig in de mini shoplog van Masha dat ze voordat ze uitpakt nog even zegt een maatje groter dan haar normale maat besteld te hebben zodat lekker lang zijn. En vervolgens een awkward hoog water heeft.

Edit: Wacht ze wilt dit als normale kleding dragen? ‘Met hakken ofzo’ :face_with_raised_eyebrow:

7 likes

Oh dat geloof ik ook wel, maar ik denk heus wel dat ze op haar gemak ook wel wat buiten de deur kan kopen.

Als onze koningin en kroonprinses rustig door Maastricht kunnen lopen dan kan ons Massa ‘t ook wel.

18 likes

Ik geloof ook wel dat ze herkend wordt en dat haar minions best vervelend kunnen zijn. Aan de andere kant zijn er toch zoveel mensen in Amsterdam die nog bekender zijn dan zij? Die gaan toch ook weleens naar een winkel of met de fiets?

13 likes

Oh, wat chill! Dat had ze ook nog helemaal niet toch?

2 likes

Ja, maar ik denk dat je als youtuber dichter bij je publiek staat en kan me voorstellen mensen je daardoor ook sneller aanschieten dan een acteur of zanger oid

1 like

Het water in de polder staat hoog dear!

1 like

Ze herkennen mij altijd gelijk.
Behalve op de jaarlijkse haringparty.

1 like

Hahaha ik zag echt van huh? Wie is Hannie Loeps?? Tot ik erachter kwam dat je Honey Loops bedoelt :joy:

22 likes

Het is wel een beetje cringe, maar haar make-up vind ik er wel mooi uitzien

5 likes

Ik heb zin om even lekker in Lips bolle wangen te knijpen

15 likes

Euuuhhhhh wtf.

5 likes

Hahah wattt

Never a dull moment @ FF

Ze heeft awkward hoog water omdat de broeken volgens haar mooier staan wanneer ze die pijpen tot aan haar halve kuit omhoog trekt. Ze weet wel altijd de raarste trends uit te kiezen en die weer net niet toe te passen.

2 likes

Hmm nee, haar tops zijn ontzettend mooi maar die broeken staan voor geen meter (en waarom 80 joggingbroeken bestellen).

Die vrouw weet ook gaan gekkigheid niet wat ze moet doen hè. Hoe haalt ze hier voldoening uit, ze is 30+ :face_with_raised_eyebrow:

1 like