Beutyblogtopic XL #4

Vind het ook heel lullig voor chubby eigenlijk

45 likes

Meittie

Love it

9 likes

Ik zou een kogel vangen voor m’n beesten, beat that Cynth.

1 like

Nee ze trekt ze tot in haar taille en dan zitten die zakken bij je heupen en daardoor lijkt ze breder. Niet de meest flatteuze manier om een joggingbroek te dragen.

3 likes

Ik heb vandaag een joggingsbroek gekocht en ben er blijer mee dan zou moeten. #biecht Als je er geld aan hebt uitgegeven kun je er maar beter blij mee zijn, denk ik dan maar haha

3 likes

Als ik mijn joggingbroek in mijn taille doe ben ik ook zo breed en ik heb kinderheupjes dus ik vermoed dat het daaraan ligt :joy:

1 like

Dat is wel een stapje verder ja​:sweat_smile: Nu ik erover nadenk begin ik eigenlijk zelden over nieuwe kleding bij vrienden. Als ze iets aan mijn outfit leuk vinden dan hoor ik het vanzelf wel. Scheelt wat ongemakkelijke momenten als ‘wat vind je ervan?’ “Hmm, ja apart” :joy:

Jaaa gaat de komende vijf jaar nog niet gebeuren!

Ik vind die kleding echt vreselijk staan en echt een miskoop. Als ik haar was had ik het teruggestuurd… Realiseer me weer dat het toch fijn is om in winkels te passen voor je iets koopt.

En ik zou het zo leuk vinden als ze in haar vlogs net als Enzo laat zien dat ze leuk met fans om kan gaan. Altijd als hij dat doet dan word ik er helemaal blij van omdat het zo lief is.

3 likes

Ik vind die kleding echt verschrikkelijk. Het doet ook niks voor haar figuur die jogging broeken. Zo zie je juist heel goed dat ze geen ronde billen heeft.

7 likes

image
Aldus Mascha

8 likes

Haha ja maar dat is echt hun eigen domme schuld. Ik heb er dagelijks mee te maken en het is zo’n grote frustratie. (De mensen die er werken zijn wel super aardig, dat wel.)

Ik denk dat ook voor er zoiets gaat gebeuren er een aantal wetswijzigingen moeten plaatsvinden. De wet loopt echt achter op intfluencers op alle gebieden.

@quantum
Ik meld me ook graag aan, haha!

1 like

Als in, wacht maar, dan worden ze nog beter? Ongepaste opmerking aangezien ze zo open is over het krijgen van kids en problemen die daarbij komen kijken.

2 likes

Er is echt een speciale Viva-place in hell voor moeders die constant tegen niet-moeders ‘WACHT MAAR!!! hehehehehehehe’ roepen over alles.

73 likes

Die comment van R doet me aan iets denken. Iets met een tang en een varken :roll_eyes:

Precies. Het maakt haar kont lang en plat en haar bovenlichaam heel kort. Niks mis mee natuurlijk maar het doet inderdaad niets voor dr figuur.

Oke dan.

21 likes

8 likes

Pfff waarom krijgt die nare reactie van die Jessica 34 duimpjes?

5 likes

Sinds wanneer heeft massa paniekaanvallen voor rode lopers? Is me nooit eerder opgevallen. Is ze nu uiteindelijk overheen gelopen of niet? Dat bleef me beetje onduidelijk

De outfit was weer net niet…