Beutyblogtopic XL #4

Deze comment is echt raaaaar als je niet weet waar het over gaat

12 likes

Nou mas heeft zere knieën na haar benen workout. Hopelijk gaat die trainer nu wel naar haar houding kijken

3 likes

Nee eigenlijk helemaal niet mee eens. Ik vind haar recente blogposts allemaal heel tof, en nog steeds gepassioneerd over beauty. Ook nog steeds vernieuwend met die makeup tool uit de jaren 70 bijvoorbeedl!

1 like

Haha een collega is voor iets van mijn werk bezig met een vlogger regelen, maar zij weet eigenlijk niks van de youtubewereld. Toen zei ze vandaag: ‘ja ik wilde eerste die meisjeDjamila maar die kon niet, en toen Misslipgloss, maar die bleek met pensioen te zijn!’

Hahaha

81 likes

Haha, de stap van meisjeDjamila naar Misslipgloss snap ik ook niet? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Oh, dat wist ik niet! Ik had altijd het idee dat meisjeDjamila veel jonger is :sweat_smile:

Ja, ik snap wat je bedoelt. Had ook het idee dat Cynthia ouder is omdat ik haar blog voor mijn gevoel 1000 jaar geleden nog las.

Zoals sommigen misschien al opgevallen is, post ik graag 's nachts vreemde polls.

Dus… in het kader van dit topic…

Je moet kiezen: seks met

  • Mas
  • Krek

0 stemmers

Kiezen tussen foefje of foefje🤔

3 likes

Op een gegeven moment ben je toch HE LE MAAL klaar met dat fastfood: ‘s ochtends, ‘s middags en ‘s avonds. Of heb ik alleen dat?

20 likes

Hoe kun je hier nou uit kiezen?!

2 likes

Nee dat had ik ook heel erg! Gewoon normaal eten vond ik moeilijk te vinden

Hebben jullie die serie van Xelly gezien? Make-over Maart. Ik vind het super leuk dat ze random mensen heeft uitgenodigd en ze helpt met waar ze ook tegenaan lopen. Ze geeft goede tips en het valt me op dat iedereen in de comments ook zo lief is!

16 likes

Ja ik was na 2 weken murrrrrrca echt zo blij met een salade! Maar daar heb ik trouwens wel echt lopen schranzen, een beetje zoals de foefjes doen maar dan net iets minder erg want ik ontbeet met een bagel ipv een burger. :joy:

3 likes

Ik zou het maar 3 dagen volhouden en daarna uit alle ellende een brood kopen en de rest van de vakantie op droog brood en water leven

4 likes

Ik had nog nooit een filmpje van haar gezien, maar wat is zij lief tegen die vrouwen. Echt totaal niet kleinerend.

4 likes

Het brood uit de supermarkt is heel zoet, stoppen ze veel suiker in :nauseated_face:
Maar als je een beetje zoekt in amerika kan je ook echt wel gezonde opties vinden, vooral in de steden.

1 like

Net even gekeken n.a.v. jouw bericht, heb meteen de andere filmpjes ook opgeslagen om later te bekijken. Echt fijn hoe rustig en respectvol zij met anderen omgaat.

4 likes

Dat vond ik ook, zo fijn om naar te kijken! Ze laat ze echt in hun waarde en is helemaal niet belerend.

2 likes

Wow guys… praat me even bij!?

Ik heb de vloggloss al een paar weken niet gevolgd, en ik schakel weer in.
De Foefs waren naar Amsterdam verhuisd, dat weet ik. En ik weet ook hoe hard een grote stad kan zijn, dat het wennen is, en dat je met allerlei nieuwe zaken in aanraking kan komen. Maar wow… wat lijkt dit snel bergafwaarts te gaan. Aan de gordijnen te zien lijken ze nu in een soort drugspand beland te zijn?

58 likes