Beutyblogtopic XL #4

Het is ook één grote maar, maar, maar en maar. :sob:

In de podcast van Monica met Mascha weer dat eeuwige verhaal van Mas ‘ik zocht Youtubevideo’s maar kon niks vinden en toen ben ik zelf maar gestart!!!’
Ik snap dat je beginverhaal over je carriere natuurlijk nooit meer kan veranderen, maar ik word zo moe van dat eeuwenoude verhaal, heb het vaker gehoord dan het verhaal van de geboorte van Jezus en ik zat nog wel op een katholieke basisschool verdorie.

Mascha gaat ineens met zoveel influencers om sinds ze in Amsterdam woont. Noor is bij haar en ze was ook bij de Huismuts een keer. In Den Haag kwam zelden een influencer op bezoek, is Anna weleens bij haar geweest?

Dit wordt ook weer een blogpost met een staaltje zelfverheerlijking: 15x dit vinden jullie van mij (en deze dingen willen jullie van mij leren)

:face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

Hm… how not to talk about yourself so much lesson 101?

Wie gaat hier zou serieus op reageren hahaha

De enige echte vraag die ik heb: hoe kun je z’n special snowflake zijn? :face_vomiting:

Hoe je je alles heel persoonlijk aantrekt en dit het beste kunt delen op social media.

Ik vind het meestal leuk om me lekker effe te ergeren aan b/vloggers en alles, maar ik zou liefst een Cynthiatopic openen en die op negeer zetten zodat ik niet meer met dr navelstaarderij hoef geconfronteerd te worden. Hoe je jezelf ZO belangrijk kan vinden, ik begrijp het gewoon echt niet.

Van Cynthia leer ik vooral hoe ik NIET wil zijn.

Ik ken dit woord alleen van het forum haha en nog steeds geen idee wat het nou eigenlijk echt betekent. :sweat_smile:

Lieve Cynth,

Leer me de zon op mijn gezicht te voelen
300x per jaar naar Terschelling te gaan
10.000 stappen te halen op Stan Smiths met klittenband en een sjaal om mijn nek

En hoe je dan met droge ogen durft te typen: “maar het doet me echt helemaal niks hoor hahaha ik trek me hier echt niets van aan hoor hahaha”

En er een hele blog omheen bouwen die je van je levensonderhoud voorziet zodat je nog meer kunt navelstaren en nog meer geld kunt verdienen dat je gebruikt voor activiteiten waarover je kunt navelstaren.

Ik erger me ook echt weer aan dat half Engels half Nederlands van Mascha. En dan dat geschreeuw erdoor… ‘BUT WHYYYYY?’ Mens praat gewoon normaal. Monica en Jessie praten steeds heel normaal en rustig en Mas zo druk en schreeuwerig.

Hahahaha, vaker gehoord dan de geboorte van Jezus. :joy:

Ik vind Jessie dus steeds leuker worden. Jammer dat ze niet meer vlogt. Ben fan van de idgaf houding.

Ik vind podcasts de laatste tijd wel fijn!

Hahahahaha