Beutyblogtopic XL #4

Maar dit is toch in las Vegas?

6 likes

Oh :joy::see_no_evil: wauw.

1 like

Ja dat wist ik! Maar ik dacht dat ik een grap gemist had of zo hahah. Het is nog vroeg zullen we maar zeggen.

2 likes

Huh het is toch ook een grap. Ik snap t niet.

Ik zou het ook juist als een kans aangrijpen om alles te proeven. Na die vakantie zou ik wel echt snakken naar kwark met fruit denk ik, maar daar heb je zo veel om te proberen. Ik vind dat echt leuk.

1 like

Ik dacht ik kijk de vlogs weer want vind de vakantievlogs normaal nog wel leuk. Maar wow, ze zijn zo kort en saai en slecht gefilmd wow. Dat schokkerige beeld! Oma canā€™t handle en haal maar weer af haha. Echt the end off an era, dat ik zelfs de verhuis- en vakantievlogs niet meer kan waarderen haha.

9 likes

Het is echt niet normaal schokkerig! Ik denk dat ik ook ga stoppen met kijken want ze doen ook niks bijzonders.

4 likes

Ik loop een beetje achter met de vlogs van Massa, ik kijk ze gewoon ook niet meer allemaal.
Maar ik heb deze morgen gekeken naar die waarin ze vertrekken naar Vegas. En ze zegt constant: Goh nu kan ik beginnen ontspannen. En goh nu begint de reis al echt. Nu kom ik echt tot rust.
En dan denk ik : meit je hele leven bestaat uit ontspannen.

En hoeveel zou een ticket in business class kosten naar Vegas?

27 likes

Heb van KLM dit gevonden, businessclas voor twee volwassenen.

9 likes

:fearful: Geloof dat het wel geboekt is tijdens de Werelddealweken.

1 like

Dat is de prijs per persoon

2 likes

WTF :see_no_evil: en dit dus per persoon? @Discopony
Echt en dan moet hun reis nog beginnenā€¦
Dit is niet eens het budget wat ik heb voor 1 reis ( met 2 volw.) Nevermind dit jaar is er zelf geen budget om op reis te gaan. En ik heb eigenlijk echt niet te klagen hoor, veel mensen in een slechtere situatie dan ik. Maar ik erger me meer en meer aan het makkelijk hopen met geld verdienen bij hen.
Echt wat doen zij ganse dagen en ze verdienen daar zoooveel geld mee. Ja ik ben een zure jaloerse kantoortrut die het beu is om zoveel te werken maar het geld wel hard nodig heeft.

12 likes

Zegt ook wel iets over haar dat ze blijkbaar het idee heeft dat ze een heel druk leven heeft en nooit echt tot rust komt. Terwijl wij vanaf de buitenkant kijkend altijd het idee hebben dat ze geen zak uitvreet in een week.

6 likes

Nee ik had dat ook. Was op curacao en daar hadden ze heeeerlijk eten, maar wel veel vet en weinig groenten. Na een paar dagen had ik echt gewoon behoefte aan groenten en zijn we i.p.v. in de avond eten in de stad zelf een salade gaan maken. En ik ben verder echt niet zo konijnig ingesteld eigenlijk.

2 likes

Beetje vertekend beeld, aangezien ze denk ik niet last minute hebben geboekt. Maar alsnog wel prijzig.

Vandaar dag ik aan geef dat alsnog prijzig is. Je weet alleen nooit de daadwerkelijk prijs. Denk dat de ā‚¬ 3700 alleen een vertekend beeld geeft.

1 like

Dit vind ik niet eens het ergste. Als je in die enorme luxe positie zit kan je er maar beter van genieten. Wat mij enorm frustreert is dat ze zuiniger aan moesten gaan doen nu omdat ze zulke hoge vaste lasten hadden. Als dit zuinig is ben je elke connectie met de realiteit kwijt.

11 likes

Ze zouden toch sowieso niet meer gaan vliegen?

2 likes

Het blijft best onvoorstelbaar dat zij met zo weinig uitvoeren, zo veel geld opstrijken. Blijf me daar keer op keer over verbazen :face_with_raised_eyebrow:

7 likes

Ohh ik heb laatst een Amerikaanse ontmoet en zij moest zoveel vliegen voor haar werk dat zij nu ze 8 maanden door de wereld reist GRATIS BUSINESSCLASS vliegt door al haar spaarpunten. Echt insane.

9 likes