Nee want misschien krijgen ze wel glittery poop ervan!!!
Zo zo na botox (om medische reden) heb ik nu met vitamine injecties meer gemeen met Youtubers. Het moet niet gekker worden.
Krekkie heeft al 4 hele dagen glutenvrij gegeten maar hij merkte geen verbetering dus!!!
âOMG Foef kom in mijn badkamer kijken! My POO is glittery van de minty piels in MURICA en nu is mijn remspoor matching met mijn PIENK FLOEFFY kleedje van H&M HOME!!!â
Omg is dit echt? Vind het heel erg dat er zoveel mensen zijn die honger hebben en aan de andere kant mensen met zoveel geld dat ze het uitgeven aan dit soort dingen
En ze weten ook natuurlijk niet dat als je een teveel aan vitamine b12 krijgt dat je daar ook onwijs last van kan krijgen.
Hoeveel zat er in die spuit?
Hoeveel is je waarde in je bloed
Wat ontzettend dom zeg!
Je kunt hun volgens mij echt alles aansmerenâŠ
ik zit net te denken, ik heb niet zoveel verstand van vit b12, maar ik begrijp van de posts hierboven dat er ook FFâers zijn die b12 injecties krijgen, en dat je dat natuurlijk niet voor de lol doet, maar het is bovendien toch ook best gevaarlijk als je dat gaat doen terwijl je helemaal geen b12 tekort hebt?
ik weet natuurlijk niet wat de de b12 waardes van de foefs zijn, maar als die gewoon in orde zijn en je geen last hebt van een tekort, kan je dan gewoon probleemloos injecties nemen, omdat je denkt HEEE leuk, dat heb ik nog nooit eerder gedaan, eens even uitproberen
De reacties onder de video zijn ook echt niet mals hee. Hoop echt dat ze nu eens wakker wordt met dit achterlijke gedoe.
Tnx voor je uitgebreide reactie!!
Ja ik heb ook begrepen dat je eigenlijk pas injecties gaat gebruiken wanneer je een probleem hebt met het opnemen van B12 in de maag? darm? zoiets? en dat dat ook een onderdeel kan zijn van de oorzaak van het tekort dat je hebt. Dat is toch ook waarom de meeste veganisten prima gaan op b12 tabletten/supplementen omdat zij het nou eenmaal via voeding te weinig binnen krijgen en niet zozeer dat hun lichaam het niet kan opnemen uit de tabletten.
Maar ook inderdaad, nouuuu we hebben me toch een partij energie, DUHHH waar komt dat van, die b12 shots natuurlijk
aan de andere kant, misschien dat het bij mensen die dat geloven en denken dat het zo snel werkt ook wel echt zo snel werkt, omdat het een soort psychisch effect heeft?
en al helemaal dat laatste wat je zegt, je weet niet eens wat er in zit, eng!
Het zal niet meteen werken nee zoân injectie.
Het zou als het goed is gedoseerd opgenomen moeten worden in je lichaam, dus het krijgt elke dag een beetje.
Dus dat is onwijze onzin
Cuppen dankzij dr. Uber
Jaa die klysmaâs, dat is echt al een aantal jaren geleden. Toen ging ze 2 weken leven op sapjes toch?
Dat gevoel van âenergieâ en âbeter voelenâ zit bij de foefoes tussen hun oren.
Van vitamine b12 ga je je niet in 1 x energieker voelen.
Van een zak zoutoplossing per infuus ook niet. ( want dat zit als hoofdbestanddeel in die antikater infusen en soms een antibraakmiddel en een beetje pijnstiller)
Die injecties en infusen zijn een goudmijntje daar.
Terwijl er ( ik noem even een voorbeeld) in Afrika landen zijn waar er geen injectie of infuusmateriaal te krijgen is.
Waar mensen/kinderen sterven aan uitdroging omdat die geen zak zoutoplossing toegediend kunnen krijgen.
Mensen/kinderen die zo ernstig uitgedroogd zijn dat ze niet eens kunnen drinken of tranen kunnen huilen.
Eigenlijk best erg he dat influencers en mensen die decadent van hun kater af willen komen voor views aan een infuus gaan liggen.
Verman jezelf en drink een paar glazen water.
Maar 1 Mg⊠dat zijn gewoon ook de sterktes die hier gegeven worden dus bij mensen met ernstige tekorten. 1mg van iets kan al echt veel zijn.
Muricahhh
Maar zoân fancy infuus is wel het uiterste. Die commerciĂ«le infuusbars zijn niet nodig en die materialen die daar aan verspild zijn, hadden levens kunnen redden
Daar heb je inderdaad gelijk in
Wel knap van Mascha inderdaad dat ze meteen verbetering merkt⊠dat heeft mij bijna 10 maanden gekost.
Nee alleen MacDonalds en cola helpt.