Beutyblogtopic XL #4

De foefjes waren op het boekenbal. Ik vroeg mij direct af hoezo mag zijn toch telkens naar dat bal?

toen vond ik dit, leuk om te lezen.
Zou dus kunnen zijn dat haar uitgever van de planners eerst uitnodigingen voor andere schrijvers aanvraagt. En deze uiteindelijk verdeeld onder andere klanten. waaronder Mascha.

5 likes

Dit heb ik ook zo erg, ik vind hem zo irritant. Stukjes met hem erin spoel ik meestal door, maar helaas is dat tegenwoordig meestal de hele vlog. Spijtig want ik vind Mascha wel leuk.

1 like

ja maar… er is ook kipdijfilet. daar is het bot echt “uitgehaald” en is veel lekkerder dan kipfilet. veel minder droog. :blush:

3 likes

Never forget de sushigate

10 likes

Vind ik ook, heel mooi! Denk dat het door de gloss komt dat het zo lijkt?

2 likes

Ik vind ook dat ze er goed uitziet de laatste tijd en volgens mij komt dat echt door het boksen.

Ze zegt dat haar lippen opzwellen, maar soms soms heeft ze major duckface ja.

Ik vind het echt een hele mooie floss, ik heb de video gekeken maar volgens mij zegt ze nergens waar hij van is helaas.

Zij heeft toch bestsellers geschreven :roll_eyes:

1 like

Hoop dat ze het niet opnieuw gedaan heeft, zoo zonde. Heeft ze echt niet nodig!

Ik was gisteravond nog met 2 oudere dames waarvan beide lippen blijvend verpest zijn door lipfillers. Zij hebben littekenweefsel dat nooit meer weg gaat, in de bovenlip links en recht zitten dan harde bulten en in het midden, onder je cupidoboog niet, dus ziet er echt gek uit.

1 like

Mas is echt in het jaar 2006 blijven hangen met hasr flip flops als schoenen. Dat doet niemand toch meer? Die dingen zijn voor ‘t strand, doe gewoon sandalen aan, kan toch nooit lekker lopen tijdens een citytrip?

9 likes


Oke sorry moest echt lachen om deze reactie. Want dit is namelijk de thumbnail:

Vind het wel leuk dat Mascha niet zo pinteresty perfect wil doen. Ze had bv ook een mooi glam selfie met het groepje waar ze mee op reis is kunnen doen als thumbnail.

23 likes

In een ver verleden

Wat een ouderwetse look heeft ze aan, ze lijkt wel 40+

11 likes

Ik vind haar nog gaan maar onze Greg…

3 likes

Hoezo Mas heeft toch die Gucci sandaaltjes!!!

Die ook echt m’n neus uitkomen maargoed.

5 likes

Hahahahaha dat tasje op de grond :joy:

15 likes

Had ze dat ding niet ff kunnen strijken. Die schoenen zien er ook comfi uit ja.

Ik was een beetje aan het doorlinken op de feedawards en iemand heeft zijn vriendin ten huwelijk gevraagd en ze zegt nee :scream:

Ken de persoon overigens niet.

Valt haar kleine teen er nou net uit?

5 likes

aluminium potloodventer jas

3 likes