Ik keek weer even een vlog van Mascha. Haar ‘sobere leven’ is blijkbaar nog steeds gaande: Gregor krijgt voor zijn verjaardag een wanstaltige Versace-badjas van bijna 400 euro
Zal wel weer tijdens de seks zijn gebeurd, net als haar pols toen.
Oeeehhh, we komen er vast binnenkort achter!
@Krabsalade ik denk dat ze een liesbreuk bedoelt. Hij had sinds gisteren pijn maar vannacht werd het ondraagelijk, aldus Mascha
Gewoon ff een of andere shotje nemen en hij kan er weer tegenaan
is dit ooit bevestigd? haha
Ja! Had ze een keer gezegd tijdens een interview.
Vind dit zo gek altijd. Ben ook niet altijd even lief tegen Foef maar je kunt toch niet oordelen over iemands pijn. Ik denk dat zij niet zomaar naar de SEH gaan.
Ja maar, alle rappers hebben m ook he??? Dan moet krek m natuurlijk ook, want: DOPE
Denk dat Sereentje het zelf ook beseft, aan die doodse blik in dr ogen te zien.
Gelukkig is Dokter Siem aanwezig om voor Foefjes scheur te zorgen
Huh, je kan niet zomaar antibiotica kopen in Amerika hoor. Ja misschien op de zwarte markt ofzo maar niet in een drogist.
Zijn de foefjes ook dus no worries
Dat is niet helemaal waar. Zodra mijn man ook maar een beetje pijn heeft, moet hij al naar de SEH. Komt helaas 1x per jaar sowieso voor. En dan zit er niks gedraaid.
Ik dacht eigenlijk dat je alleen naar de spoedeisende hulp mocht nadat je bij de huisartsenpost bent geweest
Mijn reactie was algemeen bedoeld.
Als je pijn hebt, en het is achteraf iets dat meevalt, dan is dat toch achteraf. NU denk je goh het is maar een liesbreuk oid, maar dat weet je van tevoren toch niet. Dan kan het soms nog van alles zijn waardoor ik wel kan snappen dat je naar de SEH gaat.
Is dat echt zo? Dan ga je er dus vanuit dat mensen zelf niet kunnen beoordelen hoe slecht ze zich voelen. Ik ben vroeger vaak op de eerste hulp geweest (was een wat onstuimiger kind met veel pech) als je dan telkens eerst langs de huisartsenpost moet waar ze niet de juiste materialen hebben dan is dat wel een beetje zinloos.
Ik denk écht dat er ontzettend veel mensen zijn die inderdaad niet goed kunnen beoordelen hoe slecht ze zich voelen, of niet goed kunnen inschatten of hun situatie acuut genoeg is voor de seh
Ik dacht dat het meestal zo was dat je dan de huisartsenpost moet bellen en dat zij dan in schatten of je 1. Überhaupt langs moet komen en niet kan wachten voor je normale huisarts. 2. Bij hen langs moet komen. 3. Direct naar de spoedeisende hulp moet gaan.