Beutyblogtopic XL #4

The Foefs gaan weer naar MURICAAAAAA.

Vind ik wel leuk, ben benieuwd naar de vlogs!

Mascha kondigt aan dat ze naar Amerika gaat maar kiest toch voor de enorm spannende titel: recept voor vegan erwtensoep.

Haha ik heb niet snel wat goeds te zeggen over Mas, maar dit vind ik een van de dingen die ik wel leuk vind aan haar. Ik heb oprecht een gruwelijke hekel aan de Amerikaanse sensatie titels.

Oei, je zal ook maar eens 6 maanden niet op reis zijn geweest zeg. Wat is dit keer de reden?

Wij gaan naar Las Vegas of Over onze aankomende vakantie zou ik persoonlijk een betere titel vinden. Het hoeft in mijn optiek niet een sensatie of clickbait titel te zijn maar naar mijn idee is ze heel erg bezig met “Vegan Recept” titels en op mij komt het over alsof dat een populaire zoekterm is waar ze in wilt meegaan.

Ik probeer niet meer naar Mascha te kijken omdat er dan zoveel negatieve gevoelens naar boven komen, maar tegelijkertijd kan ik ook niet stoppen omdat het soms ook echt lekker is om me te ergeren aan bepaalde dingen :sweat_smile:

foefjes in murica

Nee volgens mij werd er vaak gevraagd of ze haar recepten wilde delen, maar ze wilde dit niet in aparte video’s doen. Dus nu doet ze het in haar vlogs, maar om dan een beetje te weten in welke video wat voor recept zit heeft ze het in de titels gezet

Ik moet nog ontbijten, thanks voor de tip.

Vandaag vliegen ze! Zien we uiteraard volgende week pas

Oooh gaan ze weer naar las vegas? Dat boeit me dan weer totaal niet

Yep, las Vegas it is

Waarom in godsnaam weer Las Vegas?

Denk niet dat er een stad is die het begrip ‘massaconsumptie’ meer omarmt.

Je moet toch wat met je huidige sobere leven… geen geld voor nieuwe steden, good old vegas it is

• Lekker massaconsumeren met de foefjes in Las Vegas
  • Op wijnreis met Cynthia naar Terschelling

0 stemmers

Die Mascha toch. Die gaat natuurlijk speciaal voor ons naar Murica.

brb even een tikkie naar al m’n volgers op instagram sturen om m’n vakantie te sponsoren

Waar is de optie: Allebei niet?