Beutyblogtopic XL #4

Zal me niks verbazen als dit fake is hahah

10 likes

Is blijkbaar gescript. Dit filmpje staat op het account van lekker spelen. Geen idee wie het zijn overigens. Maar daarin leggen ze uit dat als ze winnen, dit is wat ze gaan doen.

2 likes

Laat Cynthia dat maar niet zien.

7 likes

Ok

3 likes

Nee ik vind van niet.

3 likes

ik denk dat ik ontrafeld heb waarom sint en mas geen vrienden meer zijn :thinking:

6 likes

Zij zat ook op het forum, of op EGF in ieder geval.
Zag het filmpje toevallig net voorbijkomen via haar Facebook.

4 likes

Ik zweer bij flipflops in de zomer.
Ja oke tis geen fasjun pies maar tis zo makkelijk en ik vind het oprecht lekker lopen.

11 likes

Haha zij zat vroeger op het forum

Maar is nep idd

Edit: oeps was al gezegd

Ik was gister dus op de Veed awards beland (vraag me niet waarom :joy:) en alle YouTubers zaten in een gedeelte achterin met een hek erom en alle lampen op ze. Een soort vissenkom. De Foefjes ook, redelijk vlakbij de plebs. En zag steeds allemaal kindjes die ze dan gingen roepen om even op de foto te gaan, maar dat negeerden ze compleet. Alle puberjongen YouTubers (sorry, geen idee wie, ik ben te oud) hingen helemaal over de hekken heen voor alle fans. Wel Gregs smooth moves mogen ‘bewonderen’ in het echt!

Ze moesten ook allemaal gewoon naar de gewone wc, afzien! Lekker geregeld voor ze :wink:

32 likes

Wat een vreselijk saaie vakantie vlogs van mas zeg. Ben nu echt genezen. Zelfs als achtergrond heb ik continue de neiging om door te spoelenđŸ€ŠđŸ»â€â™€ïž

3 likes

Wss om de grote hoeveelheid kritiek. Ze had het toen ‘voor haar kijkers gevlogd’ want dat was zo boeiend. Ja sure Jan, kom er dan gewoon voor uit dat je het voor jezelf doet en niet voor je kijkers.

Zo en dit zijn nog een prachtige foto’s! Nog iemand die wel de passie heeft.

13 likes

Ja hoor, Mascha en Gregor hebben een vitamine b12 injectie genomen in het hotel in Vegas. Ze hadden daar blijkbaar ook zo’n infuus om je lichaam te zuiveren etc. Ik vind het nog steeds zo’n bizar fenomeen.

7 likes

Maar echt hoor, ‘Oh ik zag dat ze beneden een infuusbar hebben waar je ook een shot b12 kunt nemen, dat heb ik nog nooit gehad.’

Volgende shot: ‘Ja we hebben allebei een shot genomen, ze spuiten het zo in je schouder.’

Hoe dan? Alsof het een sapje is ofzo wat ze nog nooit gehad hebben en wel eens willen testen :confused:

10 likes

B12 in de “schouder” ook echt, zal wel een mini concentratie zijn dan want dat spul brandt als de neten en wordt vaak in bilspier gedaan.

24 likes

Ik vind dit zo’n raar fenomeen, laat het lekker aan je dokter over of je zo’n injectie nodig hebt.

13 likes

Ik heb er dus nooit last van gehad, kreeg hem wel altijd in mijn bil. Altijd gek hoe iets zo erg verschilt per persoon haha.

3 likes

Ik krijg hem ook 2x per week in mijn bil al een jaar lang. In het begin viel het nog mee qua pijn, maar word steeds pijnlijker lijkt wel. Heb nu zelf ook maar dunnere naalden besteld en dat lijkt mij iets te helpen.
Snap ook niet dat mensen dan voor de funnnn nemen.

1 like

Nou ik durf 'm juist niet in mijn been te nemen door de pijn omdat ik altijd hoor dat je billen minder gevoelig zijn. En dan zie ik het zelf ook niet.