Beutyblogtopic XL #4

Ik snap het helemaal. Ik heb het geluk dat mijn schoonmoeder verpleegkundige is en zij heeft het mijn vriend geleerd. Dus mijn vriend injecteert mij. Misschien als je met iemand samenwoont dat diegene jou ermee kan helpen?

Oh en nog even over dat b12-shot. Later op de dag hebben ze ineens heel veel energie, beweert Mascha dat dat natuurlijk door die injectie komt en zegt ze dat dit dus is hoe mensen die geen b12-tekort hebben zich voelen :o_o:

Ten eerste: Je weet niet eens of je een tekort hebt, je hebt op het moment dat je hoorde dat die infuusbar ook b12-shots doet ter plekke bedacht dat dat zomaar zo zou kunnen zijn.

Ten tweede: Als dat wel het geval is, zo’n tekort wordt over een langere periode opgebouwd omdat je stelselmatig te weinig binnenkrijgt. Als je dan in je hotel in Las Vegas zomaar even wat b12 in je schouder laat spuiten zijn die waardes echt niet ineens weer helemaal in orde :face_with_raised_eyebrow:

73 likes

Ja en dan maakt ze een beautyglossvideo met een turtulio over hoe je dat in je eigen schouder spuit.

3 likes

Je moe en sluggish voelen tijdens een vakantie waar je op een dieet van suiker, vet en koolhydraten leeft zal inderdaad wel een medische oorzaak hebben.

125 likes

En het feit dat je de vorige avond tot weet ik hoe laat hebt gefeest in Las Vegas heeft er uiteraard ook niks mee te maken.

6 likes

Nee zeker niet, ik vermoed zelf dat het iets met gluten is.

53 likes

Ik vind het raar dat je in een land, waar allemaal antibiotica en andere medicijnen zo te koop zijn, even zo’n raar infuus neemt en dan helemaal enthousiast erover bent. Deze gekke medische dingen moet je niet willen. Er is een reden waarom er huisartsen zijn

19 likes

Als je het vermoed kun je maar beter zo snel mogelijk stoppen met gluten eten. :+1:

Tja, zij lijken mij zo’n stel dat als je op een of ander feest bent en ze pillen aanbiedt, ze roepen: CANDIES!! En ze dat, gulzig als ze zijn, zonder kauwen doorslikken. Naïef dus.

22 likes

Als de pillen dan ook nog minty of PIENK zijn en glitters hebben kan het alleen maar fout aflopen.

7 likes

Nee want misschien krijgen ze wel glittery poop ervan!!!

1 like

Zo zo na botox (om medische reden) heb ik nu met vitamine injecties meer gemeen met Youtubers. Het moet niet gekker worden. :rofl:

2 likes

Krekkie heeft al 4 hele dagen glutenvrij gegeten maar hij merkte geen verbetering dus!!!

8 likes

‘OMG Foef kom in mijn badkamer kijken! My POO is glittery van de minty piels in MURICA en nu is mijn remspoor matching met mijn PIENK FLOEFFY kleedje van H&M HOME!!!’

59 likes

Ik las dit in Mascha-stem en het is geweldig

17 likes

Omg is dit echt? Vind het heel erg dat er zoveel mensen zijn die honger hebben en aan de andere kant mensen met zoveel geld dat ze het uitgeven aan dit soort dingen :slightly_frowning_face:

1 like

En ze weten ook natuurlijk niet dat als je een teveel aan vitamine b12 krijgt dat je daar ook onwijs last van kan krijgen.

Hoeveel zat er in die spuit? :thinking:

Hoeveel is je waarde in je bloed :thinking:

Wat ontzettend dom zeg!

Je kunt hun volgens mij echt alles aansmeren…

5 likes

ik zit net te denken, ik heb niet zoveel verstand van vit b12, maar ik begrijp van de posts hierboven dat er ook FF’ers zijn die b12 injecties krijgen, en dat je dat natuurlijk niet voor de lol doet, maar het is bovendien toch ook best gevaarlijk als je dat gaat doen terwijl je helemaal geen b12 tekort hebt?

ik weet natuurlijk niet wat de de b12 waardes van de foefs zijn, maar als die gewoon in orde zijn en je geen last hebt van een tekort, kan je dan gewoon probleemloos injecties nemen, omdat je denkt HEEE leuk, dat heb ik nog nooit eerder gedaan, eens even uitproberen

De reacties onder de video zijn ook echt niet mals hee. Hoop echt dat ze nu eens wakker wordt met dit achterlijke gedoe.

1 like

Tnx voor je uitgebreide reactie!!

Ja ik heb ook begrepen dat je eigenlijk pas injecties gaat gebruiken wanneer je een probleem hebt met het opnemen van B12 in de maag? darm? zoiets? en dat dat ook een onderdeel kan zijn van de oorzaak van het tekort dat je hebt. Dat is toch ook waarom de meeste veganisten prima gaan op b12 tabletten/supplementen omdat zij het nou eenmaal via voeding te weinig binnen krijgen en niet zozeer dat hun lichaam het niet kan opnemen uit de tabletten.

Maar ook inderdaad, nouuuu we hebben me toch een partij energie, DUHHH waar komt dat van, die b12 shots natuurlijk :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
aan de andere kant, misschien dat het bij mensen die dat geloven en denken dat het zo snel werkt ook wel echt zo snel werkt, omdat het een soort psychisch effect heeft?

en al helemaal dat laatste wat je zegt, je weet niet eens wat er in zit, eng!

1 like